جسد | جسد زن

ماجرای کشف جسد دختر جوان در حوالی میدان شوش

سایت شماره یک:

ساعت 3 بامداد شنبه دوازدهم خرداد، مرد جوانی در تماس با اورژانس گفت: در حال عبور از میدان شوش بودم که متوجه شدم جسد دختر جوانی کنار خیابان افتاده است.
روزنامه ایران نوشت: به دنبال این تماس مأموران اورژانس راهی محل شده اما در معاینات اولیه مشخص شد دختر جوان به طرز مشکوکی فوت کرده است. گزارش مرگ او به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.
با حضور تیم بررسی صحنه در محل، آنها مدرک شناسایی از جسد پیدا نکردند. بنابراین پیکر وی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ وی مشخص شود.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند و در بازبینی تصاویر 8 دوربین مغازه تصاویری را به دست آوردند که نشان می‌داد موتورسیکلتی با سه سرنشین در محل رها کردن جسد توقف کرده و دو راکب موتورسیکلت، نفر سوم را که جسد دختر جوان بود از موتور پیاده کرده و در همان حوالی رها کرده‌اند.

بدین ترتیب شماره پلاک موتورسیکلت را به دست آورده و با استعلام شماره پلاک هویت مالک آن به نام اردشیر شناسایی شد. بازپرس جنایی دستور بازداشت اردشیر را صادر کرد و کارآگاهان راهی خانه پسر جوان شده و او را دستگیر کردند.

با دستگیری اردشیر، هویت دومین پسر موتور سوار نیز شناسایی و ساعاتی بعد او نیز بازداشت شد. بهزاد، دومین متهم پرونده در تحقیقات گفت: به همراه اردشیر برای مصرف مواد به پاتوقی در میدان شوش رفتیم. در حال مصرف مواد بودیم که سپیده وارد پاتوق شد. حال خوبی نداشت. بعد از مصرف مواد، حالش بدتر شد و از هوش رفت چون غیر از ما کسی آنجا نبود ترسیدیم و او را سوار موتور کرده و در خیابان رهایش کردیم اما او هنوز نفس می‌کشید.
به دستور بازپرس جنایی دو متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته و تحقیقات درباره اظهارات آنها ادامه دارد.

جزئیات کشف جسد در وسط شهر شمالی را بخوانید

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: جسد زن جوانی پشت فرمان خودرویش در جاده ارومیه کشف و قاتل نیز دستگیر شد.

جسد زن جوانی پشت فرمان خودرویش در جاده بین شهری کشف و مشخص شد با دست خفه شده و به قتل رسیده است.

ایران در خبری نوشت: سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد زنی جوان در محور مواصلاتی ارومیه به نقده در داخل خودرو پراید، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: طی بررسی کارآگاهان مشخص شد که زن جوان به روش خفگی با دست به قتل رسیده است. با توجه به پیچیدگی و ابهامات موجود در قتل این زن ۳۸ ساله، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس برای رسیدگی پرونده مأمور شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: با بررسی‌های میدانی و سرنخ‌های به دست آمده، مأموران به همسر مقتول مشکوک شده و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اعتراف همسر مقتول به قتل در بازجویی‌های اولیه گفت: این فرد به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش او را با دست خفه کرده بود.

به گزارش مشرق، محمد رضا شهاب زاده در ارتباط با اتفاق عجیبی که در آستارا رخ داده اظهار کرد: شامگاه جمعه در پی ارائه گزارشی مبنی بر کشف جسد حلق آویز شده پسر جوانی در میدان شهدای گمنام شهرستان آستارا، بلافاصله مأموران نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافتند.
فرماندار آستارا گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد،  جسد  حلق آویز که با طناب از یک درخت آویزان شده متعلق به جوان حدوداً ۲۰ ساله‌ای است که با تائید عوامل اورژانس ساعتی از مرگ وی گذشته بود.
وی با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، جسد جهت بررسی‌های لازم و اعلام علت و نحوه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد، افزود: هویت این جوان ۲۰ ساله پس از تحقیقات محلی توسط افراد بومی حاضر در محل شناسایی شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر