منصور پورحیدری (زاده ۶ بهمن ۱۳۲۴) بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران است. وی همسر فریده شجاعی ، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است.

سایت شماره یک:

حاصل ازدواج منصور پور حیدری با فریده شجاعی یک فرزند دختر به نام عسل و یک فرزند پسر به نام علی است که متولد سالهای ۱۳۷۱ و ۱۳۶۲ می‌باشند. پور حیدری در مجموع ۳۹۰ مرتبه برروی نیمکت استقلال نشسته‌است.

دختر منصور پورحیدری یکی از گلف بازان حرفه ای ایران است که از مدت‌ها پیش به دنبال مهاجرت به آمریکا و اقامت در این کشور بود. تصمیمی که البته منصور پورحیدری با آن مخالف بود اما در نهایت رضایت داد تا خانواده سرمربی سابق آبی ها برای همیشه به آمریکا کوچ کنند. در همین رابطه پور حیدری از مدت‌ها پیش به دنبال گرفتن اقامت خانواده خود در کشور آمریکا بود.

دختر منصور پور حیدریپور حیدری حتی در زندگی شخصی و خارج از میادین ورزشی هم، همواره تعصب خود را به تیم تاج نشان می‌داد به گونه‌ای که حتی از تیم بسکتبال تاج، همسرش (فریده شجاعی و عضو سابق فدراسیون فوتبال) را انتخاب کرد. ضمن اینکه خواهر خانمش (الهه شجاعی) هم عضو تیم بسکتبال تاج بود. از تعصب پور حیدری علاوه بر اینها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در کنار خانم و خواهر خانومش در مسابقات والیبال برای تشویق تیم تاج در مقابل تیم پرسپولیس -که از چندبازیکن سابق تاج مانند امیر حیدری، خسرو نیاکیان و هوشنگ ملک لو تشکیل شده بود- به سالن هفت تیر فعلی می‌آمد و به تشویق تیم تاج می‌پرداخت و در طول مسابقه یک لحظه ارام ننشستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر