رویای نیمه شب

اولین تصویر از عوامل سریال ایرانی رویای نیمه شب که غرق شدند

سایت شماره یک:

چند روز قبل در پشت صحنه سریال «رویای نیمه شب» حادثه تلخی اتفاق افتاد و در جریان آن 2نفر از عوامل سازنده در رودخانه غرق شدند.

مرگ در پشت صحنه رویای نیمه شب چگونه بود؟

به گزارش تازه‌نیوز، «صدا، دوربین، اکشن…» کارگردان این جمله کوتاه را می‌گوید و فیلمبرداری شروع می‌شود؛ اما همیشه در پشت صحنه ساخت فیلم‌ها همه‌‌چیز به همین سادگی پیش نمی‌رود و گاهی حوادثی اتفاق می‌افتد که ممکن است به قیمت جان عوامل سازنده منجر شود؛ درست مثل حادثه‌ای که چند روز قبل در پشت صحنه سریال «رویای نیمه شب» اتفاق افتاد و در جریان آن 2نفر از عوامل سازنده در رودخانه غرق شدند.

به نقل از اعتماد، تازه‌ترین حادثه‌ای که در پشت صحنه یک اثر هنری اتفاق افتاده به چهارشنبه هفته قبل برمی‌گردد؛ روزی که عوامل سازنده سریال رویای نیمه شب در رودخانه بهمن‌شیر آبادان مشغول فیلمبرداری آخرین صحنه‌های این سریال بودند. آن روز 2 نفر از عوامل صحنه به نام‌های علی شیروانی و وحید یوسفی در حال آماده‌سازی صحنه بودند که یکی از آنها به رودخانه افتاد و دیگری برای نجات او به آب پرید و جریان آب آنها را با خود برد و درنهایت هر دو نفر به‌دلیل غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند. به‌دنبال این حادثه نیروهای انتظامی، اورژانس و هلال احمر در محل حادثه حاضر شدند و دقایقی بعد پیکرهای بی‌جان قربانیان از رودخانه بیرون کشیده شد. این حادثه دردناک اما تنها حادثه‌ای نیست که در جریان ساخت فیلم سینمایی یا سریال رخ می‌دهد. پیش از این حوادثی در هنگام ساخت فیلم یا سریال‌ها رخ داده که پایانی مرگبار داشته است.

تصویر علی شیروانی و وحید یوسفی از عوامل سریال «رویای نیمه شب» را مشاهده می کنید که هنگام آماده‌سازی صحنه جان خود را از دست دادند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، سعید سعدی، تهیه‌کننده «رویای نیمه شب» گفت: دیروز دو تن از عوامل ( علی شیروانی و وحید یوسفی) در حال آماده‌سازی صحنه بودند که به دلیل جزرومد و بالا آمدن آب کارشان با مشکل روبه‌رو و کار کردن سخت می‌شود و متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

تصاویر دو تن از اهالی سینما که غرق شدند

رویای نیمه شب

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر