مهراوه شریفی نیا عکسی قدیمی از زمانیکه پدرش خیلی جوان و لاغر بود منتشر کرد.

سایت شماره یک:

دختر محمدرضا شریفی‌ نیا در اینستاگرام خود عکسی از پدرش منتشر کرد و داستان جالبی را بازگو کرد. محمدرضا شریفی نیا تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. محمدرضا شریفی نیا طرفداران بسیاری دارد و نقش‌های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته است. محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. محمدرضا شریفی نیا همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

محمدرضا شریفی نیا

لاغری باورنکردنی محمدرضا شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا در اینستاگرام خود عکسی از پدرش منتشر کرد و داستان جالبی را بازگو کرد.

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا در دورهمی

مدیری که در ابتدای صحبت‌هایش با شریفی‌نیا به دشوار بودن گفت‌وگو با او اشاره کرد، ابتدا از این بازیگر خواست تا درباره علاقه‌مندی‌اش به این حوزه بگوید که شریفی‌نیا در توضیح گفت: «از همان دوران تحصیل و کلاس‌های فوق برنامه‌ای که در مدارس برگزار می‌کردند، فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبت‌ها را اجرا کردیم و کم کم به کتابخوانی علاقه‌مند شدم و کتابخانه‌ای در خانه برای خودم درست کردم. همچنین پس از آن مدتی به تئاتر رفتم و بعد از دوران انقلاب اسلامی کارگردانی را شروع کردم و بلافاصله وقتی دیپلم گرفتم، معلم شدم.»

محمدرضا شریفی نیا

این بازیگر پرکار سینما که این روزها فیلم «خالتور» را بر پرده سینماها دارد، درباره بازی کردن در نقش مردهای دو‌زنه در سینما اظهار داشت: «من نقش مردهای دو زنه را زیاد بازی کردم و باز هم بازی خواهم کرد. چون با خودم عهد کردم تا زمانی که این هشدار بین خانواده‌ها نهادینه شود، نقش مرد دو زنه را بازی کنم.

من معتقدم به لحاظ روانشناسی خانواده‌ها و روانشناسی زن، این فیلم‌ها یک هشدار است.»

 

محمدرضا شریفی نیا

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شایعات ازدواجش با رز رضوی، بازیگر سریال «ملکوت» اشاره کرد و گفت: «چند سال پیش در یک برهه زمانی تصمیم گرفتند تعدادی از هنرمندان را به سفر مکه ببرند و به ما سهمیه حج دادند. در آن سفر هر خانم زیر ۴۰ سال بنا به مقررات باید با یک مَحرم آقا سفر می‌کرد، به همین دلیل صیغه کوتاه مدتی بین هر دو نفر از خانم‌ها و آقایان خوانده شد.

در آن سفر ملیکا دخترم هم بود، رز رضوی دوست ملیکا نیز همراه ما بود، این امری طبیعی است اما برای ما تبعات داشت و در ایران یک روزنامه با شیطنت این اقدام را ازدواج تلقی کرد​.»

محمدرضا شریفی نیا

تگ های مرتبط

ارسال نظر