اگر بدنبال آرامش برای چند ساعت در محیطی کامل سالم دارید به رستوران های خوب تهران با موسیقی زنده بروید

سایت شماره یک:

گاهی بد نیست که برای تفریح، عوض کردن حال و هوای اعضای خانواده و مرخصی کدبانوی خانه یک وعده غذا را در رستوران صرف کنید. این روزها به هر گوشه کنار تهران نگاه کنید؛ حتما یک یا چند رستوران پیدا می‌کنید. اما هر رستورانی، ممکن است رستوران مورد نظر ما نباشد. انتخاب رستوران مناسب با خدمات و غذای عالی کار سختی است و در کنار همه این موارد محیطی که رستوران برای مشتریان فراهم آورده را هم باید در نظر گرفت. موسیقی در رستوران یکی از گزینه‌های رستوران‌های ممتاز است.بیشتر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و فست‌فود‌ها از سیستم‌های پخش موسیقی برای به وجود آوردن محیطی آرام برای مشتریان استفاده می‌کنند اما رستوران‌هایی هم هستند که در آنها موسیقی زنده سنتی یا پاپ اجرا می‌شوند. در تهران هم این رستوران‌ها کم نیستند. اگر دوست دارید در مورد رستوران های تهران با موسیقی زنده بیشتر اطلاعات داشته باشید با این مقاله مجله علی ‌بابا همراه باشید.

اگر در غرب تهران به دنبال رستوران با موسیقی زنده می‌گردید

رستوران‌هایی که در ادامه آورده‌ایم، به کارتان خواهد آمد.

1- رستوران بین‌المللی نارنجستان

رستوران بین‌المللی نارنجستان از جمله رستوران های با موسیقی زنده و البته گران قیمت غرب تهران است. این رستوران دارای دو بخش ایرانی و فرنگی است. بخش فرنگی آن در طبقه یازدهم و بخش ایرانی در طبقه دوازدهم برج سرو قرار دارند و امکان تماشای چشم‌انداز زیبایی از شهر تهران را بوجود آورده‌اند. فضای شیک و مدرن، تنوع غذایی بالا و استفاده از موادغذایی مرغوب، داشتن کادر تحصیل‌کرده و مسلط به زبان‌های خارجی مختلف و اجرای موسیقی زنده در کنار سرو غذا سبب شده این رستوران جایگاه ویژه‌ای بین مشتریانش داشته باشد.

- رستوران سنتی شهربانو شهرک غرب

یکی از لوکس‌‌ترین و مجلل‌‌ترین رستوران‌ های سنتی تهران رستوران سنتی شهربانو است که در شمال غرب تهران قرار دارد. این رستوران از جاهای دیدنی تهران دارای دو بخش مجزا سفره‌خانه و کافی‌شاپ است. معماری داخلی رستوران سنتی است، ولی تجهیزات آن کاملا مدرن و لوکس هستند. وعده صبحانه در رستوران شهربانو به صورت سلف سرویس شامل 20 نوع غذای گرم و نوشیدنی، سرو می‌شود. می‌توانید از شنیدن موسیقی پاپ و سنتی هر شب از ساعت 8 تا 12 در رستوران شهربانو لذت ببرید.

- رستوران سنتی سروستان

یکی دیگر از رستوران های تهران با موسیقی زنده رستوران سنتی سروستان است. در این رستوران غذاهای ارگانیک در فضایی باز و دل‌نشین همراه با موسیقی زنده سرو می‌شوند. در محوطه رستوران غرفه‌های مختلفی مثل فست‌فود، غرفه غذاهای شمالی، جگرکی، غرفه ترکمن برای فروش صنایع دستی و سوغات ترکمن و عکاس‌خانه هم وجود دارد.

غذای باکیفیت، فضایی دل‌نشین، و موسیقی زنده از ویژگی‌های بارز این سفره‌خانه سنتی است. در منوی رستوران شب‌های سرو انواع کباب‌ها، ماهی قزل‌آلا و میگو را می‌توانید ببینید. سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است که موسیقی زنده آن هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ اجرا می‌شود

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر