اگر قصد سورپرایز کردن دوستان و یا خانوادخ ی خود را دارید به کافه های خوب تهران سر بزنید

سایت شماره یک:

روز تولد یکی از خاص‌ترین و مهم‌ترین روزای زندگی همه ماست. تا چند سال پیش اکثر تولدها در خانه برگزار می‌شد، ولی امروزه کافه‌ها تبدیل به بهترین محل برای گرفتن یک جشن تولد شیک و جذاب شده است. طوری که امروزه به ندرت جشن‌های تولد در خانه برگزار می‌شوند. شاید یکی از دلایل اصلی همچنین تغییر جهتی فرهنگ آپارتمان‌نشینی باشد. در کلان شهرها به خصوص تهران روز به روز فرهنگ آپارتمان نیشینی بیشتر می شود و به همین دلیل میل به استفاده از کافه های مخصوص تولدبه خصوص در تهران بیشتر میشود.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با کافه های مخصوص تولد تهران آشنا کنیم.

1. کافه دنگ( تخصصی ترین کافه تولد در تهران)

کافه رستوران دنگ در خیابان شیخ بهایی تهران  یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن تولد است. بر طبق نظرسنجی صورت گرفته کافه دنگ توانسته نیاز کاربران رو به بهترین شکل پاسخ دهد. کافه دنگ  دارای دوطبقه است که  طبقه دوم مخصوص تولد و کاملاً جدا از طبقه پایین است. مورد جذاب در کافه دنگ وجود پکیج‌های مخصوص تولد است  که به  مشتریان این امکان را می‌دهد تا  بر اساس هزینه و سلیقه‌ی خود پکیج  خریداری کنند. این کافه  از خاص‌ترین و جذاب‌ترین کافه‌های محله ونک تهران به‌حساب می‌آید و بر طبق نظرسنجی صورت گرفته به خاطر پکیج‌های تولد و همچنین وجود یک طبقه مجزا می‌تواند  یکی از جذاب‌ترین کافه های مخصوص تولد در تهران باشد.یکی ازکافه های مخصوص تولد تهران که به‌صورت تخصصی برگزاری مراسمی مانند جشن تولد و ولنتاین رو کار می‌کند، کافه نوآ است، که یکی از شیک‌ترین کافی‌شاپ‌های تهران به‌حساب می‌آید. این کافه در پردیس سینما گالری ملت واقع‌شده است، ازاین‌رو شما می‌توانید بعد یا قبل تولد برای گردش در پارک ملت و یا رفتن یه سینما و یا حتی رفتن به گالری نقاشی و فروشگاه کتاب هم برنامه‌ریزی کنید.

هزینه تولد در کافه نوآ برای دو نفر می‌تواند از 100 تومان شروع‌شده و بسته به نیاز شما و تعداد نفرات افزایش یابد. کافه نوآ منوی مخصوصی برای تولد تدارک دیده است که شامل انواع کیک‌های تولد، نوشیدنی‌ها است و هرروز از ساعت 11 ظهر تا 12 شب خدمت‌رسانی می‌کند.. کافه کالوک

کافه رستوران کالوک را باید یکی از گزینه‌های ایده آل در بین کافه های مخصوص تولد تهران باید دانست که سال‌ها در یادها می‌ماند. اگر قصد اینو دارید که یکی از عزیزان خود را سورپرایز کنید قطعاً کافه رستوران کالوک گزینه مناسبی می‌تواند باشد. کالوک دارای منو غذایی شامل غذاها و دسرهای ایتالیایی، عربی و ایرانی است که کیفیت و ظاهر دلچسپ آن زبانزد عام و خاص است. این کافه رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است ازاین‌رو در جشن تولدتان با محدودیت پارک روبه‌رو نخواهید بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر