اگر دوست دارید بعضی اوقات صبحانه را در فضایی متفاوت میل کنید به بهترین کافه های تهران سر بزنید

سایت شماره یک:

بر اساس نظر پزشکان، صبحانه اصلی‌ترین وعده غذایی است. متأسفانه بسیاری از افراد این مسئله را نادیده می‌گیرند. نداشتن زمان کافی برای صرف صبحانه، یکی از اصلی‌ترین دلایل مغفول ماندن از این وعده اصلی و البته خوشمزه است. خوشبختانه کافه‌های بسیاری در پایتخت حضور دارند که در وعده صبحانه نیز از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. امروز با ما همراه باشید تا کافه های صبحانه دار تهران را بهتر بشناسید. به این ترتیب می‌توانید هر روز با انرژی کامل روزتان را آغاز کنید.

کافه های صبحانه دار تهران | معرفی ۱۰ کافه برتر دارای صبحانه در پایتخت

خب در این بخش قصد داریم ۱۰ کافه برتر دارای صبحانه در پایتخت را به شما عزیزان معرفی کنیم. شاید از خودتان بپرسید که معیار این انتخاب چیست؟ اصلاً چطور این لیست را آماده کرده‌ایم؟ روش‌های مختلفی برای تهیه این لیست وجود داشت. بیشتر این روش‌ها، تحت تأثیر سلیقه نویسنده یا عوامل دیگر قرار می‌گرفت. به همین خاطر، فقط نظرات مشتریان کافه در شبکه‌های مجازی و وبسایت‌های مختلف را لحاظ کردیم. به این ترتیب می‌توان گفت که بهترین معیار برای انتخاب بهترین کافه های صبحانه دار تهران در این مقاله لحاظ شده است. پس می‌توانید با خیال راحت به این لیست اعتماد کنید.

کافه رستوران ملل پل طبیعتخب بی‌تردید همه ما پل طبیعت تهران را می‌شناسیم. پل طبیعت یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که بعد از میدان آزادی و برج میلاد، پل طبیعت یکی از نمادهای تهران به حساب می‌آید. این پل ظاهری بسیار زیبا از دور دارد. البته زمانی که بر روی آن حضور داشته باشید، متوجه می‌شوید که چشم‌انداز پل از روی آن به‌مراتب از ظاهر بیرونی آن نیز بهتر است. بر روی پل طبیعت چندین و چند کافه رستوران حضور دارند. کافه رستوران ملل یکی از معروف‌ترین کافه رستوران های پل طبیعت به حساب می‌آید. فضای داخلی این کافه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی طراحی شده است. داخل این کافه می‌توانید در کنار پنجره بنشینید و از چشم‌انداز پارک جنگلی طالقانی لذت ببرید.

منوی صبحانه کافه رستوران ملل پل طبیعت یکی از معروف‌ترین منوهای صبحانه در تهرن محسوب می‌شود. این کافه منویی بسیار مفصل را برای صبحانه ارائه می‌دهد. در این منو انواع غذاهای خوشمزه همانند صبحانه انگلیسی، انواع املت، نان تست با پنیر پارمسان، انواع کروسان، کرپ و غیره به چشم می‌خورد. اگر اهل پیاده‌روی صبحگاهی در پارک طالقانی یا آب و آتش هستید، بهتر است حتماً برای صبحانه سری به این کافه رستوران بزنید.

کافه سبوس

کافه سبوس یکی از کافه‌ های شیک شمال شهر محسوب می‌شود این کافه در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود. حتی می‌توان گفت که در ایام تعطیلات، غروب‌ها و روزهای آخر هفته، به‌سختی میز و صندلی خالی در این کافه پیدا می‌شود. این کافه فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. فضای این کافه بسیار شیک بوده و به‌خوبی طراحی شده است. این کافه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کافه سبوس در هر سه وعده حسابی گل کاشته است.

مشتریان این کافه از آن کاملاً راضی هستند و نظرات مطلوبی را می‌توانید درباره این کافه مشاهده کنید. کافه سبوس جزء معدود کافه‌هایی است که نان تازه برای صبحانه خود سرو می‌کند. این کافه دارای یک تنور سنتی است و نان داغ و تازه را هنگام صبحانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. صبحانه کافه سبوس فقط محدود به روزهای تعطیل نیست. شما هر روز می‌توانید از منوی صبحانه این کافه استفاده کنید. در ضمن قهوه‌های دمی این کافه نیز شهرت بسیاری دارند. در کنار منوی ساده صبحانه، انواع املت، وافل، تست فرانسوی دارچینی، کروسان، کرپ و قهوه‌های متنوع نیز سرو می‌شود.

کافه روبرتو

کافه های صبحانه داراگر اهل کافه‌گردی در پایتخت باشید، حتماً کافه روبرتو را می‌شناسید. روبرتو یکی از معروف ترین کافه های شمال تهران است. این کافه در محدوده پاسداران قرار دارد. فضای داخلی این کافه نسبتاً بزرگ است. در طراحی دکوراسیون این کافه از میز و صندلی‌های راحت و در عین حال شیک و لوکس استفاده شده است. کافه روبرتو مشتریان ثابت و پرو‌پا قرص خود را دارد.  این کافه معمولاً شلوغ است. به همین خاطر مشتریان پیش از مراجعه، یک میز برای خودشان رزرو می‌کنند. این کافه یکی از کافه‌های هنری تهران است. در این کافه تصاویری از هنرمندان و افراد بزرگ را بر روی دیوار مشاهده خواهید کرد. همچنین از نظر طراحی و منو نیز می‌توان گفت که این کافه شباهت بسیاری به کافه‌های اروپایی و آمریکایی دارد.

کافه روبرتو در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان خوبی برای مشتریان خود است. منوی صبحانه تنوع بسیاری دارد. در این منو می‌توانید قهوه‌های تخصصی و خاص را سفارش دهید. قهوه‌های عربیکای این کافه شهرت بسیاری دارند. در میان منوی صبحانه، انواع پودینگ، کروسان، املت، کرپ و کیک‌های مختلف سرو می‌شود.

کافه چام

کافه چام یکی از کافه های مرکز تهران است. این کافه در خیابان مطهری یا همان تخت طاووس قرار دارد. همان طور که می‌دانید، محدوده خیابان مطهری، یک محدوده کاملاً تجاری و اداری است. در این منطقه کارمندان بسیاری تردد دارند. کارمندان به‌خاطر وقت‌شناسی خود، معمولاً وعده صبحانه را از دست می‌دهند. البته گاهی پیش می‌آید که پیش از ورود به شرکت، چند دقیقه فرصت برای صبحانه پیدا می‌کنند. در این حالت می‌توانند به کافه چام سری بزنند. کافه چام یکی از دنج ترین کافه های تهران محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه بسیار بسیار کوچک است.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که این کافه در نهایت ۱۲ نفر ظرفیت دارد. البته در شرایطی که هوا مناسب باشد، دو میز هم بیرون کافه قرار داده می‌شود. این یعنی نهایتاً ۱۶ نفر به‌صورت همزمان می‌توانند از این کافه استفاده کنند. با وجود این، فضای داخلی این کافه بسیار ساده و دوست‌داشتنی است. بسیاری از مشتریان آن، مشتریان ثابت و همیشگی هستند. منوی صبحانه کافه چام از صبحانه انگلیسی لاکچری تا صبحانه ساده سنتی ایرانی را شامل می‌شود. حتی اگر به نان، پنیر و چای شیرین برای صبحانه عادت دارید، می‌توانید سری به کافه چام بزنید.

کافه سام

کافه های صبحانه دارکافه سام یکی از لوکس ترین کافه های تهران محسوب می‌شود. شعبه اول این کافه، در مرکز خرید سام سنتر قرار داد. زمانی که این کافه تأسیس شد، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. تقریباً می‌توان گفت که در کمتر از یک ماه، بسیاری از مشتریان این کافه به مشتریان ثابت آن تبدیل شدند. دلیل این محبوبیت بسیار زیاد است. در وهله اول اینکه کافه سام فضایی بسیار تماشایی و دیدنی دارد. یک دیوار این کافه، تمام شیشه‌ای است. کافه سام به‌سمت باغی دلباز چشم‌انداز دارد. زمانی که در این کافه حضور دارید، احساس می‌کنید که در دل جنگل‌های شمالی هستید. نورپردازی، میز و صندلی و تمام تزئینات این کافه به بهترین شکل ممکن انتخاب شده‌اند.

علاوه‌بر فضایی زیبا و تماشایی، این کافه از بهترین تجهیزات نیز استفاده می‌کند. حضور باریستایی حرفه‌ای و خبره در کنار به‌روزترین تجهیزات، باعث خلق نوشیدنی‌هایی همانند آثار هنری شده است. طعم قهوه‌های این کافه بی‌نظیر است. همچنین تنوعی از انواع قهوه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر قدرت چشایی بالایی داشته باشید، می‌توانید حس چشایی خودتان را در این کافه به چالش بکشید. این کافه منوی صبحانه بسیار مفصلی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در منوی صبحانه این کافه انواع پارفیت ماست گرونولا تا وافل، کروسان و مافین‌های خوشمزه به چشم می‌خورد. چای و قهوه دمی این کافه نیز برای صبحانه انتخابی عاقلانه محسوب می‌شود. به‌صورت کلی می‌توان این کافه را یکی از بهترین کافه های صبحانه دار پایتخ دانست.

کافه شمرون

اگر ساکن پایتخت باشید، حتماً نام شمرون کباب را شنیده‌اید. شمرون کباب بام لند یا میدان تجریش شهرت بسیاری دارند. البته باید بدانید که این رستوران فقط کباب سرو نمی‌کند. صبحانه‌های کافه شمرون، یکی از معروف‌ترین منوهای صبحانه در تمام پایتخت محسوب می‌شود. اگر اول صبح قصد دارید در دربند و درکه پیاده‌روی کنید یا از دوچرخه‌سواری کنار دریاچه چیتگر لذت ببرید، می‌توانید سری به کافه شمرون بزنید. صبحانه کافه شمرون به‌صورت بوفه یا همان سلف‌سرویس ارائه می‌شود. در این بوفه هر آنچه که تصور کنید وجود دارد. کافه شمرون انواع نان تازه، انواع پنیر، کره، خامه، سرشیر، حلوا، ارده، میوه‌های تازه، غذاهای گرم همانند خوراک سوسیس، سوفله، کیک یزدی، کیک صبحانه و ده‌ها گزینه دیگر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در بین شعب مختلف کافه شمرون، شعبه الهیه فضای بسیار زیبایی دارد. در حقیقت کیفیت و تنوع منوی تمام شعب تقریباً یکسان است. با وجود این فضای بیرونی کافه شمرون الهیه به‌مراتب زیباتر است. پس بهتر است کافه شمرون الهیه را در لیست بهترین کافه های صبحانه دار تهران قرار دهیم. با وجود این می‌توانید کافه شمرون تجریش و بام لند را نیز در لیست ذهنی خودتان قرار دهید.

کافه رستوران کوبابا

در بین کافه های تهران ، کافه رستوران کوبابا یکی از معروف‌ترین‌ برندها محسوب می‌شود. افرادی که به‌دنبال کافه های لوکس تهران هستند، حتماً کافه رستوران کوبابا را می‌شناسند. کافه رستوران کوبابا در منطقه جردن تهران قرار دارد. این کافه رستوران، فضایی شاهانه همانند یک کاخ مجلل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از میزهای چوبی ساده گرفته تا مبلمان لوکس و سلطنت در این کافه به چشم می‌خورد. کافه رستوران کوبابا دارای فضای سرپوشیده و روباز است. بخش روباز طرفداران بسیاری دارد. به همین خاطر میز و صندلی آن سریعاً رزرو می‌شود. پس اگر قصد حضور در این بخش را دارید، باید حتماً از قبل رزرو خود را انجام دهید.

این کافه در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند. منوی نهار و شام این کافه رستوران که اصلاً  نیازی به تعریف ندارد. امروز قصد داریم تا درباره بهترین کافه های صبحانه دار صحبت کنیم. پس فقط به منوی صبحانه کوبابا اشاره خواهیم کرد. بوفه صبحانه این کافه یکی از مفصل‌ترین بوفه‌های صبحانه در پایتخت است. در این بوفه می‌توانید انواع نوشیدنی، انواع املت، نیمرو، کروسان، میوه‌های تازه، نان‌های مختلف و هر آنچه که تصور می‌کنید را بیابید. به همین خاطر بسیاری از مشتریان کوبابا، برای صبحانه روزهای تعطیل، این کافه را انتخاب می‌کنند.

ویکافه

ویکافه یکی از لوکس ترین کافه های مرکز تهران محسوب می‌شود. این کافه در محدوده خیابان فلسطین قرار دارد. کافه‌های محدوده فلسطین و ولیعصر، کافه‌هایی پاتوق برای جوانان هستند. این کافه نیز در این میان، جزء بهترین کافه‌ها محسوب می‌شود. ویکافه ظاهری بسیار خاص و امروزی دارد. در طراحی این کافه از طراحی مدرن استفاده شده است. به همین خاطر ظاهری بسیار خاص دارد. لازم به ذکر است که ویکافه دو طبقه دارد. طبقه زیرهمکف مخصوص رستوران ویکافه و طبقه همکف به بخش کافه اختصاص دارد. این کافه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

ویکافه از ساعت ۸ صبح شروع به کار می‌کند تا در وعده صبحانه از مهمانان خود پذیرایی کند. منوی صبحانه ویکافه بسیار مفصل و خوشمزه است. در منوی صبحانه این کافه می‌توانید انواع کرپ، وافل، نوتلا، خامه، کیک و البته نوشیدنی‌های دمی را مشاده کنید. همچنین می‌توانید برای صبحانه خود انواع غذای گرم همانند نیمرو، املت یا سویس و تخم‌مرغ نیز سفارش دهید. این کافه را بی‌تردید می‌توان یکی از بهترین کافه های صبحانه دار در مرکز تهران دانست. بسیاری از مغازه‌دارهای اطراف فلسطین و ولیعصر و همچنین دانشجویان، مشتری پر و پا قرص این کافه هستند.

خانه پنیر پرچک

خانه پنیر پرچک یا همان کافه پنیر پرچک یکی از خاص‌ترین کافه های تهران محسوب می‌شود. این کافه رو به روی پارک ساعی قرار دارد. خانه پنیر پرچک شاید فضای کوچکی داشته باشد؛ اما خبری از فضای کم نور و نفس‌گیر در این کافه نیست. کافه پنیر دارای نورپردازی بی‌نظیر و بسیار دوست‌داشتنی است. زمانی که در این کافه حضور داشته باشید، ناخودآگاه از فضای آن انرژی می‌گیرید. این کافه در مدت کمی که تأسیس شده، به یک پاتوق برای جوانان تبدیل شده است. شاید از خودتان بپرسید که چرا این کافه را با نام « خانه پنیر پرچک

» می‌شناسند؟ دلیل این نامگذاری بسیار ساده است. در حقیقت داخل این کافه می‌توانید با قفسه‌ای از خاص‌ترین پنیرهای اروپایی رو‌به‌رو شوید. برخی از این پنیرها در ایران تقریباً نایاب هستند و فقط می‌توانید آن‌ها را در خانه پنیر پرچک بیابید.

این کافه دو طبقه دارد. طبقه اول آن به بخش پنیر اختصاص داده شده است. طبقه دوم را به بخش کافه اختصاص داده‌اند. صبحانه‌های این کافه یکی از بهترین‌های تهران است. پس می‌توان آن را جزء بهترین کافه های صبحانه دار تهران قرار دارد. صبحانه این کافه به دو بخش سرد و گرم تقسیم می‌شود. صبحانه سرد شامل انواع کوکتل، میوه‌های تازه، نان پنیر و غیره می‌شود. در منوی صحبانه گرم می‌توانید انواع صبحانه خوشمزه با پنیر، کیک زاخر، انواع تست با پنیر، تخم‌مرغ با پنیر پستو، ماکیاتوی و غیره را مشاهده کنید.

چای بار

چای بار یکی از زیباترین کافه های تهران برای شروع روز محسوب می‌شود. این کافه در باغ زیبا و تاریخی انجمن خوشنویسان ایران قرار دارد. به همین خاطر می‌توان این کافه را یکی از هنری‌ترین کافه های تهران دانست. در میان این باغ دلباز و سرسبز، ساختمانی تاریخی و قجری قرار دارد. قدمت این ساختمان به دوران قجر باز می‌گردد. البته به‌صورت کامل بازسازی شده است. در طراحی و بازسازی این کافه، از تزئینات قدیمی و عتیقه استفاده شده است. به همین خاطر به ورود به این کافه انگار که در زمان سفر می‌کنید. این کافه دارای بخش سرپوشیده و روباز است. بخش روباز در باغ قرار دارد. در دل باغ چندین و چند میز و صندلی راحت تعبیه شده است. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند این میز و صندلی‌ها را انتخاب کنند. حتی در باران و برف نیز مشتریانی هستند که این میز و صندلی‌ها را انتخاب کنند.

منوی این کافه شامل صبحانه، نهار و شام می‌شود. حال تصور کنید کجا بهتر است یک باغ دلباز برای صرف صبحانه می‌تواند باشد؟ اگر میزهای بیرونی را برای صبحانه خود انتخاب کنید، می‌توانید صبحانه خود را با نسیم خنک صبحگاهی و آواز پرندگان میل کنید. چای بار منوی صبحانه‌ای مفصل را ارائه می‌دهد. در این منو انواع صبحانه‌های سنتی ایرانی همانند عدسی، لوبیا، نان و پنیر و چای شیرین گرفته تا انواع کروسان، کرپ و غیره وجود دارد. پس اگر به‌دنبال یکی از بهترین کافه های صبحانه دار تهران هستید، ما این کافه را به شما معرفی می‌کنیم

کافه مهتاب

کافه های صبحانه دارکافه مهتاب از نظر طراحی دکوراسیون داخلی، یکی از زیباترین کافه های تهران است. فضای داخلی این کافه تلفیقی از سبک فانتزی و سنتی به حساب می‌آید. در این کافه شما ناخودآگاه حسی خوبی به سراغتان می‌آید. در کافه مهتاب از میز و صندلی‌های چوبی و ساده استفاده شده است. رومیزی‌های سنتی ترمه فضایی خاص به این کافه می‌دهند. فضای داخلی کافه مهتاب اصلاً  بزرگ نیست. به همین خاطر می‌توان آن را در زمره کافه های دنج تهران قرار دارد. این کافه فضایی بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. بسیاری از مشتریان این کافه، جزء مشتریان ثابت هستند.

کافه مهتاب از ساعت ۹ صبح شروع به کار می‌کند تا در منوی صبحانه نیز از مشتریان خود پذیرایی کند. منوی صبحانه این کافه بسیار خوشمزه و جذاب است. در این منو می‌توانید انواع صبحانه سنتی ایرانی از نان، پنیر، چای شیرین تا سرشیر محلی را سفارش دهید. اگر می‌خواهید پیش از کار، یک صبحانه جانانه نوش‌جان کنید، بهتر است حتماً سری به این کافه زیبا بزنید. فضای داخلی این کافه انرژی کافی برای شروع روز را نیز به شما می‌دهد. پس حتماً کافه مهتاب را هم باید در لیست بهترین کافه های صبحانه دار تهران قرار داد.

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره بهترین کافه های صبحانه دار تهران چیست؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، درباره تجربیات خود با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. به نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ آن را به ما و سایر همراهان معرفی کنید. به یاد داشته باشید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر