در کافه های لاکچری شمال تهران می توانید با گوش دادن به موسیقی و خوردن نوشیدنی های طبیعی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید

سایت شماره یک:

در حال حاضر کافه‌های تهران را می‌توان مهم‌ترین مکان برای اکثر قرارهای ملاقات دانست. اما علاوه بر آن، بسیاری از افراد تنها برای فرار از دلتنگی‌ها یا خستگی‌های روزانه، به کافه می‌ روند و روی میز دو نفره همیشگی خود می‌نشینند. کافه‌‌ها همیشه یک نقطه امن و آرام برای تهرانی های غرق در تشویش و اضطراب به شمار می آیند. مهم نیست چقدر در طول روز از بابت شغل و پیشه خود اضطراب داشته‌اید، یا اینکه چقدر از ترافیک‌های بی حد و اندازه تهران خسته شده‌اید. زمانی که پا به یک کافه کم نور می‌گذارید و یک موسیقی آرامش‌بخش به گوش شما می‌خورد، انگار که هرچه استرس و اضطراب است فراموش می‌کنید. بوی قهوه شما را مست می‌کند و انگار در دنیای دیگری هستید. با سفرزون همراه شوید تا کافه های شمال تهران را بهتر بشناسید و پاتوق جدیدی پیدا کنید!

کافه های شمال تهران ، آرام، خلوت و دلپذیر

در هر چهار گوشه از این تهران بزرگ، این شهر بی حد و مرز و شلوغ، کافه های مختلفی برای خلوت کردن دو دوست قدیمی وجود دارند. مهم نیست کجای تهران باشید، همه جا آسمان همین رنگ است. اما گاهی به دلایل مختلف ترجیح می‌دهید که کافه های شمال تهران را برای نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسوی تلخ انتخاب کنید. اگر اینطور است، حتما با ما همراه شوید تا اکثر کافه های معروف شمال تهران را بهتر بشناسید.کافه موگه در خیابان فرمانیه قرار دارد. کافه‌ای کوچک که با دکوراسیونی مدرن، فضایی دوستانه و صمیمی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. در این کافه، استعمال سیگار و قلیان آزاد است. همچنین با داشتن منوی فرنگی، می‌تواند لحظات شما را شیرین‌تر کند. در ضمن مواقعی که بازی فوتبال مهمی پخش می‌شود، در بخشی از سالن با تلویزیونی بزرگ، مسابقه پخش خواهد شد و فضای بسیار جالبی در کافه حاکم می‌شود.کافه لمیز نامی آشنا برای افرادی است که به کافه‌گردی علاقه‌مند هستند. کافه لمیز چندین و چند شعبه مختلف در سراسر تهران دارد. یکی از شعب پرطرفدار این برند مشهور، شعبه تجریش است. با وجود اینکه تعداد صندلی‌های آن کمتر از شعب دیگر است، اما فضای دنج و زیبایی دارد. همچنین شما می‌توانید قهوه خود را بگیرید و آن را در فضای سبز رو به روی کافه میل کنید. بسیاری از مشتریان تنها به همین خاطر اینجا را انتخاب می‌کنند. این کافه منوی غذایی ندارد و استعمال دخانیات داخل کافه ممنوع است.گر از مشتریان کافه گودو در مورد مزیت این کافه نسبت به سایر کافه‌ها بپرسید، قطعا به شما در مورد فضای آن خواهند گفت. فضای کافه گودو بسیار خاص و دیدنی است. همچنین همه آن را به فولکس واگن بیتل دهه ۵۰ میلادی می‌شناسند که در کنار حیاط قرار گرفته است. حوض آبی، فواره آب و حیاطی بزرگ و دلباز باعث شده همه برای آرامش بیشتر به این کافه بیایند. کافه گودو در برخی ساعت‌ها موسیقی زنده دارد و به شما اجازه سیگار کشیدن در فضای باز را می‌دهد. همچنین منوی رستوران فرنگی بوده و ژامبون و پنیر آن بسیار لذیذ است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر