بهترین کافه رستوران های غرب با دسترسی عالی برای تمام علاقمندان به تنوع غذایی

سایت شماره یک:

رستوران بهاران

شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران بخصوص کباب ترکی های مشهورش را مزه کنید. طعم دنر کباب های این رستوران زنجیره ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می توانید از طعم آن ها نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران بهاران: میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک 62

رستوران کوچه باغ

یک طعم اصیل ایرانی در محیطی کاملا سنتی همراه با موسیقی دلپذیر می تواند مزه هر غذایی را در ذهن مشتریان حک کند. رستوران کوچه باغ در غرب تهران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب های بی نظیر را در محیطی دلنشین همراه با موسیقی سنتی ایرانی سرو می کند. فضای گرم و دکوراسیون کوچه باغ با ظرفیت صد و پنجا نفر، محیطی است دلنشین برای میل کردن غذایی با کیفیت در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران.

آدرس رستوران کوچه باغ: بزرگراه یادگار امام شمال، بعد از پمپ بنزین کوهستان، ورودی صنعت، نبش گلبرگ

رستوران شکوفه

مبلمان راحتی، وجود گیاهان زیبا و دکوراسیونی روح نواز مشخصاتی است که رستوران شکوفه برای دورهمی های محبت آمیز و گپ و گفت های صمیمانه فراهم آورده است. این رستوران غرب تهران، منوی متنوعی از کباب ها و غذاهای ایرانی را فراهم کرده که همراه با نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود. محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده و احساس صمیمانه آن گریبان هر غریبه ای را می گیرد.

آدرس رستوران شکوفه: یادگار شمال به جنوب، 100 متر پایین تر از خیابان فرحزاد

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر