بهترین رستوران های شهرک غرب محیطی متفاوت با همه جا

سایت شماره یک:

کافه رستوران آژا

رستورانی با فضای باز و حرفه ای در ارائه بهترین طعم های غذاهایی چون پیتزا، فست فود و انواع ساندویچ. کافه رستوران آژا به کیفیت بالای مواد غذایی خود مشهور بوده و مشتریان فراوانی را در غرب تهران پذیرایی می کند. نوشیدنی ها و سالادهای آژا نیز به شدت توصیه می شوند.

آدرس کافه رستوران آژا: شهرک غرب، بلوار دریا، بین چهار راه پاکنژاد و فرحزادی، نبش شکوفان دوم، پلاک 215

رستوران ایتالیایی سنسو

مزه کردم طعم غذاهای ایتالیایی در محیطی صمیمی و دنج تجربه ای است که از میل انواع پیتزا و ساندویچ در رستوران ایتالیایی سنسو بدست می آید. این غذاهای ایتالیایی با طعم اصیل را می توان مزه کرد و نهایت لذت را از تازگی غذاها برد.

آدرس رستوران ایتالیایی سنسو: شرق بلوار فردوس، ابتدای خیابان رامین جنوبی، پلاک 21

سفره‌خانه سنتی امپراطور تهران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران در خیابان اشرفی اصفهانی قرار گرفته و برای کسانی که به محیط‌های سنتی علاقه دارند انتخاب خوبی به حساب می‌آید. فضای دلنشین این رستوران سنتی در کنار منوی کامل و غذای باکیفیت مجموعه قابل قبولی را شکل داده که در کنار موسیقی زنده امکانی را فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند ساعات خوبی را در آن سپری کنند و لحظات خوبی را به جا بگذارند.

آدرس: بلوار اشرفی اصفهانی، بالا‌تر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک

 یکی از جدیدترین و در عین حال باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایتالیایی منطقه غرب تهران رستوران ایتالیایی پینار تهران است که در محله بلوار فردوس واقع شده است. این رستوران با طبخ غذا‌های ایتالیایی باکیفیت و لذیذ، گزینه خوبی برای گردهمایی و دورهمی‌های شما خواهد بود. نکته مهمی که باید در رابطه با رستوران ایتالیایی پینار متذکر شویم است که رعایت بهداشت عمومی پخت غذا در این رستوران بسیار مشهود بوده و به همین دلیل نیز می‌تواند خیال شما را به مراتب راحت‌تر کند.

آدرس: آریاشهر، بلوار فردوس شرق، چهارراه وفا آذر، رستوران پینار

ستوران تانجیا تهران که یک رستوران مراکشی باکیفیت در بلوار عدل شمالی است به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران شناخته می‌شود. محیط گرم و دوستانه این رستوران در کنار غذا‌های متنوع، متفاوت و البته لذیذ آن می‌تواند حس خوب و رضایت بخشی را در وجود شما ایجاد کند. علاوه بر این طراحی دکوراسیون این رستوران نیز که به سبک مراکشی صورت گرفته تجربه متفاوت‌تری را برایتان شکل داده و حس و حال یک ماجراجویی جذاب را زنده می‌کند. توصیه ما این است که اگر به دنبال محیطی گرم و دوستانه همراه با غذا‌هایی متفاوت و جذاب هستید حتماً به رستوران تانجیا تهران سر بزنید.

آدرس: میدان پونک، خیابان میرزا بابایی، بلوار عدل شمالی، تقاطع نیایش

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر