کافه رستوران گوزن با مدیریت بهاره رهنما با محیط خاص و غذاهای ویژه

سایت شماره یک:

رستوران گوزن با مدیریت بهاره رهنما چند وقتی است در محدوده ی سعادت آباد افتتاح شده است این کافه رستوران از ابتدای امر سعی کرده با کیفیت و استاندارد بالایی کار خود را شروع کند. وقتی وارد کافه گوزن می شویم قبل از هر چیزی چشممان به تابلو های عکاسی روی دیوار میخورد ، تابلو های زیبایی که گوزن را تبدیل به یک کافه گالری کرده است.

به گفته ی مدیریت کافه انتخاب این آثار همگی به عهده ی خانم رهنما است و همه ی عکس های موجود در کافه هم با هدف خیریه و برای کودکان هموفیلی به فروش می رسند.

اگه دنباله یه تست خوشمزه این کافه رستوران گوزن یکی از بهترین های تهران با کیفیت غذا و منو عالیش اینو ثابت میکنه بهتون و با تنوع منوی خوشگلش میتونه هیجان زدتون کنه پس در اولین فرصت حتما سری به این رستوران زیبا بزنین .

منو کافه رستوران گوزن از پنج قسمت تشکیل شده ، اول از همه قسمت ساندویچ ها که در آن همبرگر ذغالی  ، هالوپینو برگر  ، میکس گوزن و.. مشاهده می شوند ، نکته ای که همبرگرهای گوزن را از دیگر رستوران ها متمایز می کند نحوه ی تهیه آنها است ، همه ی برگرهای گوزن در فر ذغالی مخصوصی طبخ می شوند که در کمتر رستورانی در تهران می توان نمونه اش را پیدا کرد به همین علت هم طعم خاص و تکرار ندشدنی ای را می توانند به همراه داشته باشند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر