رستوران خونه با مدیریت سام درخشانی با غذاهای اصیل ایرانی

سایت شماره یک:

بوی خانه مادربزرگ در یک رستوران نوستالژیک

اگر چه بسیاری از ما برای عبور از روزمرگی و صرف غذا در محیطی جدید با سبک و طعم متفاوت از غذاهای خانگی به رستوران می رویم؛ اما هستند افرادی که به دلیل علاقه به غذاهای خانگی، رستوران هایی را انتخاب می کنند که غذای ایرانی خانگی سرو می کنند. رستوران خونه میزبان این دسته از افراد است.

افر ادی که از یک رستوران خانگی انتظارهای زیادی، چه از لحاظ طراحی و چه تنوع منو و طعم و تزئین غذا دارند. این رستوران در پارک آب و اتش قرار دارد؛ پس اگر گذرتان به این پارک افتاد و علاقمند به صرف غذای خانگی در محیطی زیبا هستیداگر چه رستوران خونه منو ندارد و هر روز منوی ویژه ای توسط سرآشپز روی تخته سیاه مقابل رستوران نوشته می شود؛ اما همین موضوع موجب شده است خونه حال و هوای خانگی بیشتری داشته باشد.

اما به صورت کلی غذاهایی مانند قیمه، خوراک مرغ و هویج فرنگی، کباب دیگی با سیب زمینی سرخ کرده، سبزی پلو با ماهی و سایر غذاهای ایرانی در منوی هفتگی این رستوران وجود دارد.

البته بیشتر غذاهایی که در منو وجود دارد شمالی است. در نتیجه خونه را می توان در ردیف رستوران های محلی هم در نظر گرفت. بیشتر غذاها از لحاظ طعم در حد متوسط هستند و تزئین غذاها نیز کاملا سنتی است.

در کنار غذاهای اصلی ماست مخصوص خونه، سالاد شیرازی، انواع ترشی، شربت و … نیز سرو می شود. اگر به طعم غذاهای خانگی و مخصوصا شمالی علاقمندید به خونه بروید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر