رستوران خونه در پارک آب و آتش مورد توجه تمام اقشار جامعه است

سایت شماره یک:

حتماٌ تا به ‌حال نام رستوران زیبای خونه به گوشتان خورده است. رستورانی که مدیریت آن را سام درخشانی بازیگر پرآوازه و پرطرفدار سینما و تلویزیون به عهده دارند. از قضا رستوران خونه مشتریان پروپاقرص زیادی مخصوصاٌ در میان هنرمندان و بازیگران مطرح کشور پیدا کرده است. همه حتی به بهانه دیدن و تبریک به سام درخشانی و همسرش هم که شده، سری به این رستوران می‌زنند و دلی از عزا در می‌آورند. رستوران خونه گزینه خوبی برای گذراندن اوقاتی شاد به دور از استرس ها و دغدغه‌های زندگی در شهر تهران است. این مکان زیبا درواقع متعلق به یکی از دوستان آقای درخشانی بوده که قصد داشت کسب‌وکار جدیدی را در آن راه بیندازد. اما زمانی که برای مشاوره سام درخشانی را به این مجموعه آورد، ایشان حس کردند که محیط این منطقه چقدر به ایده‌ای که وی و دوستش در سر داشتند نزدیک‌تر است. اینگونه شد که این رستوران با تغییرات زیادی در دکوراسیون و محیط تأسیس شد. زیرا آقای درخشانی قصد داشتند فضایی صمیمی و به شکل یک خانه را در این رستوران ایجاد کنند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که رستوران خونه بر پایه ۲ شعار شکل گرفته است: «بیرون غذا نخورید، بیایید خونه» و « مامان امروز ناهار چی داریم». در واقع آقای درخشانی قصد داشتند هر اتفاقی که در خانه می‌افتد را در این رستوران تداعی کنند. محیطی امن و پر از آرامش، به‌گونه‌ای که هرکسی پا به این محیط می‌گذارد، حس آمدن به خانه خودش را دارد. به همین علت منوی غذای این رستوران با رستوران‌های دیگر تفاوت اساسی دارد.

درواقع، منویی در رستوران خونه بر سر میز شما آورده نمی‌شود. غذای سرو شده در هر روز با روز قبل فرق دارد. مشتری‌ها با رستوران خونه تماس گرفته و می‌پرسند که « فردا ناهار چی دارید؟». سپس، آقای درخشانی و دوستانشان همان شب برای ناهار فردا تصمیم‌گیری کرده و روز بعد برای درست کردن غذایی باکیفیت از موادی تازه به خرید می‌روند. واقعاٌ ایده نو و جذابی است. مگر نه؟!

فضای خارج و داخل رستوران خونه واقعاٌ به شکل یک خانه طراحی شده است. کلبه چوبی آبی‌رنگی که به سبک و سیاق خانه‌های شمال ایران ساخته شده و سقفی کوتاه و شیب‌دار و پنجره‌های کوچکی دارد. در داخل خانه میز و صندلی‌هایی را می‌بینید که فرم رستورانی نداشته و میزهای ناهارخوری هستند که در خانه همه پیدا می‌شوند. دکوراسیون، دیوارها، کاسه و بشقاب‌ها و حتی فرشی که بر روی زمین افتاده، همه و همه حس و حال خانه را برای شما تداعی می‌کنند. جالب اینجاست که حتی گارسون‌ها هم ‌شکل و شمایل گارسون‌های رستوران‌های دیگر را ندارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر