بهترین راه برای بهره وری بهتر از مغازه دکوراسیون و طراحی مغازه می باشد. از اصول دکوراسیون و طراحی مغازه می توان به طراحی داخلی مغازه و نیز طراحی نما اشاره کرد.

سایت شماره یک:

امروزه از اصول طراحی و دکوراسیون جهت بهینه سازی فضای ساختمان های مسکونی به ویژه مغازه استفاده می شود. از اصول دکوراسیون و طراحی مغازه می توان به طراحی و دکوراسیون داخلی از قبیل هال و پذیرایی، آشپزخانه و ... اشاره کرد. دکوراسیون و طراحی مغازه علاوه بر طراحی داخلی شامل طراحی نمای مغازه، طراحی محوطه مغازه و ... می گردد.

دکوراسیون و طراحی مغازه در شرکت مهران طاهری

مغازه ها از جمله محل های اقامتی هستند که عمدتا به صورت موقت و در برخی فصول سال جهت تفریح و گذران اوقات فراغت مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از روش های مدرن طراحی و دکوراسیون مغازه می توان مغازه را به بهترین مکان برای استراحت و تفریح تبدیل کرد. طراحی و دکوراسیون یک مغازه یا باغ مغازه در یک دسته بندی کلی شامل طراحی داخل مغازه و طراحی نما و محوطه مغازه می شود.

فعالان در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی نمای مغازه از سبک های مدرن و نیز کلاسیک جهت نمای بیرونی مغازه بهره می برند.

 

01

طراحی داخلی مغازه

طراحی داخلی مغازه حیطه گسترده ای را در بر می گیرد که نتیجه آن ایجاد یک محیط شاد و فرح بخش برای ساکنین آن می باشد. از جمله اصول طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه می توان به دکوراسیون هال و پذیرایی اشاره کرد. هدف از طراحی و دکوراسیون هال و پذیرایی مغازه استفاده بهینه از فضای موجود و راحتی سکونت می باشد. طراحی هال و پذیرایی مغازه شامل نورپردازی استاندارد، بهره گیری از مبلمان شیک، دکوراسیون دیوار و سقف و ... می شود.

از دیگر نکاتی که در دکوراسیون مغازه و طراحی داخل مغازه باید مد نظر قرار داد ایجاد یک آشپزخانه مدرن می باشد. استفاده از متریال مناسب، کابینت بندی شیک و مدرن، پوشش کف آشپزخانه با مصالح استاندارد و بهره گیری از تجهیزات آشپزی مدرن بخشی از اصول دکوراسیون آشپزخانه مغازه محسوب می شود.

طراحی و دکوراسیون اتاق های مغازه به ویژه اتاق خواب و مهمان از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به روشنایی اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع، انتخاب وسایل مناسب و چیدمان درست آن، رنگ آمیزی و ... از اصول دکوراسیون و طراحی مغازه می باشد.

طراحی نما و محوطه مغازه از دیدگاه مهران طاهری :

از دیگر اصول طراحی و دکوراسیون مغازه طراحی نمای مغازه و نیز طراحی محوطه مغازه می باشد. از اصول طراحی نمای مغازه می توان به بهره گیری از مصالح استاندارد و مدرن جهت نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد..

از دیگر مراحل طراحی مغازه طراحی محوطه مغازه می باشد که خود فاکتور های مختلفی را در برمی گیرد. یکی از نکات در دکوراسیون و طراحی مغازه طراحی دیوار مغازه است که از نظر تامین امنیت و نیز زیبایی اهمیت زیادی دارد. برای طراحی دیوار مغازه از مصالح متنوع متناسب با نیاز مشتری بهره گرفته می شود.

یکی از اصول طراحی محوطه مغازه تامین دید در شب و به اصطلاح نورپردازی محوطه می باشد. در بحث نورپردازی محوطه بیرونی مغازه علاوه بر جنبه زیبایی باید به کاهش مصرف انرژی نیز توجه نمود.

ایجاد فضای سبز متناسب با فضای موجود یکی از مهمترین اصول طراحی و دکوراسیون محوطه مغازه می باشد. کاشت درختان سرسبز، ایجاد باغچه های گل و گیاه، چمن کاری و ... بخش مهمی از طراحی و دکوراسیون محوطه مغازه محسوب می شود. از دیگر فعالیت های مربوط به دکوراسیون محوطه مغازه می توان به ساخت آبنما، ایجاد جاده های پیاده روی سنگفرش، نصب آلاچیق و صندلی های استراحت اشاره نمود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر