پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز دوشنبه ۲۶ مهر در بازار ۲۴۷ میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان گران شده است

سایت شماره یک:

به گزارش سایت خبری رستانیوزقیمت خودرو امروز دوشنبه بیست ششم مهرماه افزایش پیدا کرد. به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ دو و ساینا دنده‌ای نسبت به خرید فروش‌های روز قبل دو میلیون تومان گران شدند و به ترتیب ۲۴۷ و ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

دنا، پژو ۴۰۵، تیبا هاچ بک و کوئیک دنده‌ای نیز نسبت به قیمت‌های روز قبل خود یک میلیون تومان گران شدند و در بین محصولات مونتاژی بازار سیتروئن، چانگان و کیا سراتو با افزایش پنج میلیون تومانی روانه بازار شدند. قیمت روز خودرو‌های ایران خودرو و سایپا را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

دنا تیپ یک ۳۲۳ و پژو ۴۰۵، ۲۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری و هر کدام نسبت به معاملات روز قبل یک میلیون تومان گران شدند. در سوی مقابل پژو ۲۰۷ دنده‌ای تنها محصول داخلی ایران خودرو است که ارزان شده و با افت یک میلیون تومانی، ۳۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.
01

قیمت محصولات سایپا

تیبا ۲ هاچ بک ۱۶۱ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای ۱۷۱ میلیون تومان ارزش دارند و در مقایسه با دیروز رشد یک میلیون تومانی را به ثبت رساندند.

ساینا با رشد دو میلیون تومانی بیشترین افزایش قیمت را بین خودرو‌های داخلی سایپا تجربه کرد و امروز در بازار ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

02

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر