سایت شماره یک:

بازار سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هر روز در حال گسترش است و افراد بیشتری برای پیوستن به این گروه ترغیب می‌شوند. در این میان برخی هم هنوز در اول راه به سر می‌برند و با خود کلنجار می‌روند که آیا می‌توان در بازار ارز سرمایه‌گذاری کرد و امنیت دارد؟! این پدیده نو ظهور که چند سالیست به بازار جهانی راه یافته و توانسته شرکت‌های بزرگ و کوچک و حتی افراد معمولی را به سمت خود بکشاند، جدای از سودآوری و درآمدزایی ممکن است به دلیل عدم آگاهی منجر به ضرر و زیان شود.

برای شرکت در بهترین دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال تهران روی لینک کلیک کنید.

02

در این زمان بهترین روش برای کسب درآمد و سوددهی بیشتر شرکت در بهترین دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال تهران است. آکادمی مدرسان پیشتاز برای علاقه‌مندان به این حوزه، دوره‌ آموزشی را تدوین کرده تا بتوانند به عنوان مشاور راهی بازار کار شوند و یا خود با اندک سرمایه یعنی 500 هزار تومان سرمایه‌گذاری کنند. این دوره مطابق با استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده و برای هر گروه سنی و صنفی مناسب است.

ارزهای دیجیتال چیست؟

ما قصد داریم به گونه‌ای که برای همه قابل درک باشد به بیان ارزهای دیجیتال بپردازیم. ارزهای دیجیتالی شده نوعی پول هستند که توسط رایانه پردازش و ایجاد می‌شوند. رمز ارزها یکی از معروف‌ترین آن‌هاست که به سرعت در حال نفوذ به بازار جهانی است. بیت کوین یکی از معروف‌ترین رمز ارز در این بازار است که در حقیقت سهم عمده‌ای از بازار را از آن خود کرده است.

در سال‌های ابتدایی ورود رمز ارز بیت کوین، افراد کمتری به این حوزه علاقه نشان می‌دادند و به آن بی‌اعتماد بودند. اما اخباری که در طی چند سال اخیر از بازار ارز جهانی می‌شنویم، افراد گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران خرد و کلان وارد معاملات ارزی شده‌اند. شاید در ابتدا شرکت‌های بزرگ خیلی رغبت نشان نمی‌دادند، اما امروزه همان شرکت‌های بزرگ جهانی معتقدند که عدم سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال به معنی از دست دادن سودهای کلان است.

بازار ارزهای دیجیتال بازار پر نوسانیست و مهم‌تر اینکه ریسک بالایی دارد. اما آنچه که می‌تواند این ریسک را کاهش دهد، افزایش توانایی کاربران و شناسایی روش‌های مناسب و کاربردیست. اگر هم تاکنون تصور بر این بود که ورود به حوزه ارزهای دیجیتال نیاز به آموزش دیدن ندارد، اما گستردگی و افزایش تقاضای آن موضوع دیگری پیش می‌آید.

ارزهای دیجیتال چگونه به وجود می‌آیند؟

اگرچه انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال وجود دارند، اما مکانیزم اساسی و اولیه آن‌ها همسان است. عمده رمز ارزهایی که امروزه در بازار جهانی می‌بینیم و عرضه می‌شوند با استفاده از فناوری بلاک‌چین متولد شده‌اند. این یک فناوری غیر متمرکز است که به منظور کاهش تقلب و عدم متمرکزسازی ثروت در یک بخش خاص به وجود آمده است. این فناوری شگفت‌انگیز به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت هک شدن توسط هکرها و ردیابی ندارد.

بلاک‌چین توسط توسعه‌دهندگان بیت کوین منتشر شده است. شاید برخی تصور کنند که همه ارزهای دیجیتالی با استفاده از فناوری بلاک‌چین به وجود آمده‌اند و این بدین معناست که به سازمان خاصی وابسته هستند. این فناوری دقیقا برای مقابله با سیستم‌های متمرکزسازی ثروت در یک نهاد خاص به وجود آمده‌ است.با این حال زمانیکه از بلاک‌چین یک ارز خاص صحبت می‌کنیم، به پیاده‌سازی منحصر به فرد و پروتکل متفاوت آن اشاره داریم. این فرآیند پیاده‌سازیست که یک رمز ارز جدید را به وجود می‌آورد.

به زبان ساده‌ این فناوری بلاک‌چین است که یک رمز ارز جدید را ایجاد می‌کند و به اشکال مختلف همانند پول می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید که بدون بلاک‌چین هیچ ارز دیجیتالی ایجاد نمی‌شود. شبکه‌های بلاک‌چین هر ارز دیجیتال با سایر رمز ارزها تفاوت دارد و هر کدام در شبکه‌های بلاک جداگانه خود ایجاد، ذخیره و مبادله می‌شوند. همه این مراحل توسط دستگاهی به نام ماینر صورت می‌گیرد که فرآیند پردازش و تراز را به عهده دارد.

بهترین دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال تهران

علاوه بر شناخت اولیه ارز دیجیتال، بهترین روش برای درآمدزایی در این عرضه پر نوسان، شرکت کردن در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال حضوری تهران است. اما بهترین دوره چه ویژگی‌هایی دارد؟! دانش‌پذیران را با:

  • فناوری بلاک‌چین آشنا کند
  • باید و نبایدهای ارز دیجیتال را توضیح دهد
  • انوع کیف پول و نحوه کارکرد آن‌ها را بیان کند
  • وب‌سایت‌های معتبر را معرفی کند
  • روش‌های تحلیل تکنیکال مثل فاندامنتال و پرایس اکشن را بیان کند
  • شیوه‌های خرید از صرافی‌ها را توضیح دهد
  • استخراج ارزهای دیجیتال را آموزش دهد
  • همه نکات کلیدی ارز دیجیتال را بیان کند
  • با تمرین و تکرار ارز دیجیتال به صورت عملی به دانش‌پذیران آموزش داده شود
  • به دانش‌پذیران بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون نهایی مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای اعطا شود

اگر به دنبال شرکت در چنین دوره‌ای هستید، آکادمی مدرسان پیشتاز سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال را دقیقا با ویژگی‌های فوق برگزار می‌کند.

لجر نانو ایکس چیست؟

کاربران برای مدیریت کردن ارزهای خود باید به یک کیف پول معتبر و ایمن دسترسی داشته باشند. کیف پول‌های ارز دیجیتال معمولا نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، رو میزی و یا کاغذی هستند. در بین آن‌ها کیف پول‌های سخت‌افزاری ایمن‌تر و تجربه کاربری بهتری از خود نشان داده‌اند. یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای نگه‌داری، ذخیره‌سازی و مدیریت دارایی‌های ارزی کاربران لجر نانو ایکس است. این کیف پول قابلیت پشتیبانی بیش از 1000 توکن را به طور همزمان دارد.

برای دریافت کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس اینجا کلیک کنید.

03

 لجر نانو ایکس قابلیت اتصال به USB، بلوتوث و اینترنت را دارد و مهم‌تر اینکه قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها را در شرایط آفلاین هم برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول کاربری آسان و امنیت آن است. امنیت آن توسط یک تراشه دارای مجوز و غیر قابل تغییر تامین می‌شود. همچنین این کیف پول دارای Secure Element و سیستم امنیتی BOLOS است که امنیت بیشتری را به آن اضافه می‌کند.

روش‌های دریافت سیگنال ارز دیجیتال

برای دریافت سیگنال‌های ارز دیجیتال دو روش وجود دارد. کاربر می‌تواند با به‌کارگیری روش‌های تحلیل تکنیکال مثل فاندامنتال این سیگنال‌ها را دریافت کند یا اینکه وارد کانال‌های تلگرامی متخصصان حرفه‌ای در این حوزه شود. معمولا افرادی که به دنبال کسب نتایج بهتر و سوددهی بیشتر هستند، به دنبال چنین کانال‌های حرفه‌ای می‌روند. تجربه کاربران بی‌شماری نشان داده که معمولا متخصصان حرفه‌ای تحلیل بهتری ارائه داده‌اند و توانسته‌اند بخش قابل توجهی از ریسک معاملات پر خطر را کاهش دهند.

برای دریافت کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.

04

آن‌ها با استفاده از داده‌های بازار ارز، قیمت، اخبار و مهم‌تر از همه روش‌های تحلیل تکنیکال به صورت حرفه‌‌ای سیگنال ارز دیجیتال را دریافت و در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مهم‌ترین مزایای سیگنال‌ها ارائه داده‌های ارزشمند به کاربران برای جلوگیری از ضرر، تعیین اهداف و بهترین زمان معامله برای خرید و فروش هستند. معمولا در چنین کانال‌هایی کارشناسان حرفه‌ای اطلاعات عمیق‌تر و دقیق‌تری به نسبت تحلیل‌های منتشر شده در سطح اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد.

در مجموع پیوستن به یک کانال تلگرامی معتبر که سیگنال‌های ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل می‌کنند بهتر از تکیه بر روش‌های دیگر است. به ویژه زمانیکه کاربر سرمایه هنگفتی را در آنجا هزینه کرده و ریسک بدون آگاهی می‌تواند سرمایه او را به مخاطره بیندازد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر