حواشی زیادی در پی سفر فرشته حسینی ایجاد شد پایگاه خبری شماره یک به طور مستقل این اخبار را تایید یا تکذیب نمیکند

سایت شماره یک:

فرشته حسینی بازیگر معروف افغان ایرانی بعد از ازدواج با سوپراستار ایرانی حواشی زیادی در زندگی هنری و شخصیش ایجاد شد.فرشته حسینی از پدر و مادر افغان متولد شده و یکی از آرزوهایش صلح در کشورش است.فرشته حسینی اخیرا برای بازی در یک فیلم به صربستان رفته است.یکی از دغدغه های فرشته حسینی دوستی ملیت های مختلف است و یکی از دلایل ازدواجش را این موضوع می داند.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغان ایران است و سالهاست در حوزه تئاتر و سینما فعالیت میکند.فرشته حسینی با ازدواجش با نوید محمدزاده بازیگر و سوپراستار معروف ایرانی بیش از قبل مورد توجه مردم قرار گرفت.فرشته حسینی برای دفاع از حقوق مهاجران مخصوصا افغان ها بسیار تلاش می کند.مدتی قبل خبری منتشر شد که مربوط به سفر فرشته حسینی به صربستان بود که حواشی بسیار زیادی در بر داشت.

فرشته حسینی

ماجرای سفر فرشته حسینی به افغانستان

بعد از پخش این خبر اشتباه و کذب فرشته حسینی سریعا با انتشار پستی در اینستاگرامش این شایعه را تکذیب کرد و گفت من در ایران هستم و به افغانستان بازنگشته ام. همین خبر اشتباه در اینستاگرام باعث شد شایعه طلاق فرشته حسینی از  نوید محمد زاده به وجود بیاید و کل فضای مجازی را پر کند.فرشته حسینی بازیگر جوان افغان که در ایران مشغول به فعالیت است با بازی در سریال قورباغه بسیار در بین مردم شناخته شدواو بعد از اتمام این سریال با نوید محمدزاده سوپر استار ایرانی ازدواج کرد و حواشی زیادی بر سر ازدواج این دو نفر بوجود آمد.

فرشته حسینی

ظاهر فرشته حسینی

همانطور که می دانید فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینمای ایران و نوید محمدزاده بازیگر مرد مشهور مدتی است که با هم ازدواج کرده اند. از زمان انتشار خبر رابطه آنها و ازدواج تصاویر زیادی از آنها منتشر شده است و مورد توجه کاربران ایرانی هستند.

فرشته حسینی

اما عکس جدیدی که از نوید محمدزاده و فرشته حسینی منتشر شده که در کنار هومن سیدی هستند اختلاف قد فرشته حسینی و نوید محمدزاده از چشم کاربران دور نمانده و آنها می گویند که قد فرشته حسینی از نوید محمدزاده بلندتر است. این اتفاق (ازدواج بازیگر مرد و زنی که قد زن بلندتر است) اولین بار نیست و بارها در سینمای ایران و جهان رخ داده است.

فرشته حسینی

ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده

فرشته حسینی بازیگر جوان و با آتیه سینما و تلوزیون است . فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بازی او در سریال قورباغه نیز مورد تحسین واقع شد .نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

فرشته حسینی

ماجرای ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک.

فرشته حسینی

اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

فرشته حسینی

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

فرشته حسینی

حواشی ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

فرشته حسینی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر