گل شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس به الریان، در رده چهارم نظرسنجی AFC قرار گرفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کاربران وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته، به گل سالم الدوسری بازیکن الهلال بیشترین رأی را دادند.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی میان 10 گل برتر این رقابت ها برگزار کرد و از کاربران خود خواست تا از میان گل های منتخب، به بهترین گل رأی دهند که گل سالم الدوسری به پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها با کسب 44.92 درصد آراء توانست رتبه نخست را از آن خود کند.

گل شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان به الریان نیز توانست با کسب 8.45 درصد آراء در رتبه چهارم قرار گیرد. گل های شاروف موخیدینوف از پاختاکور به تراکتور و همچنین گل عبدالرزاق حمدالله از تیم النصر به فولاد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیش از این، کاربران وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش نخست از نظرسنجی برای انتخاب بهترین لیگ قهرمانان، به گل ناصر الدوسری به پوهانگ استیلرز رأی داده بودند و گل مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال به الاهلی نیز در جایگاه دوم قرار گرفته بود.

قرار است طی روزهای آینده از میان گل های انتخاب شده، مسابقه فینال برای انتخاب بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر