سرمایه گذاران ارز دیجیتال بخوانند

دیروز بیت کوین با سقوط به کانال 45 هزار دلاری به پایین ترین محدوده قیمتی 14 روز گذشته رسید و اکنون با قیمت 47 هزار دلار معامله می شود؛ تحلیلگران معتقدند که بیت کوین در مقطع حساسی قرار دارد چراکه فروشندگان همچنان فعال هستند و شکسته‌شدن حمایت‌های فعلی می‌تواند با سقوط عمیق‌تر قیمت بیت کوین همراه باشد.

سایت شماره یک:

به موازات تغییر و تحولاتی که در تکنولوژی رخ داده است، شیوه‌های سرمایه‌گذاری نیز دستخوش تغییر و تحول شده است، طوری که در عصر حاضر، ارزهای دیجیتال قد علم کرده‌اند و به رقیب جدی برای بازار طلا، دلار و مسکن تبدیل شده‌اند. ارزهای دیجیتال نیز طیف گسترده‌ای دارند که هر کدام شاخصه‌های کلیدی خود را دارند. بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، شیبا اینو، کاردانو از مهم‌ترین و شناخته‌ترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند. اما در این بین بیت کوین و اتریوم که بالاترین ارزش را در بین ارزهای دیجیتال دارند رقیب سرسختی برای یکدیگر شده اند و اتریوم در تلاش است تا گوی سبقت را از بیت کوین برباید. طی هفته های اخیر بیت کوین در مسیر کاهش قرار گرفته و این امر باعث شده تا اتریوم امید بیشتری برای رسیدن به جایگاه بیت کوین را داشته باشد.

بیت کوین دوباره در مسیر سقوط

چند روز گذشته بیت کوین با اعلام خبر عدم تغییر نرخ بهره آمریکا رشد خوبی را تجربه کرد، و از نیمه کانال 46 هزار دلاری به نزدیکی کانال 50 هزار دلار رسید، اما اوضاع آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت، چرا که خرس ها وارد بازار شدند و روند بیت کوین مجددا نزولی شد و دیروز تا سطح 45 هزار و 500  دلار سقوط کرد که این محدوده پایین ترین محدوده قیمتی از زمان سقوط شارپی 13 آذرماه ( دو هفته گذشته) به شمار می رود.

ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین اکنون تا محدوده قیمتی 47 هزار دلار بالا آمده است اما همچنان افت 2 درصدی را در مقیاس هفتگی نشان می دهد.  تحلیلگران بازار کریپتو معتقدند که بیت کوین در مقطع حساسی قرار دارد چراکه  فروشندگان همچنان فعال هستند و شکسته‌شدن حمایت‌های فعلی می‌تواند با سقوط عمیق‌تر قیمت بیت کوین همراه باشد.

ارزش بازار بیت کوین باز هم افت کرده و بسیار کمتر از 900 میلیارد دلار است.

اتریوم زیر کانال 4 هزار دلار

اتریوم طی چند روز اخیر دوبار سقوط به کانال 3700 دلاری را تجربه کرده است. رمزارز دوم بازار اگرچه پس از آن کمی خود را بازیابی کرده است اما همچنان در زیر مجدوده 4 هزار دلاری قرار دارد. اتریوم در این لحظه با رشد 2 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 3954 دلار در حال معامله است، اما در مقیاس هفتگی همچنان افتی 1.5 درصدی را نشان می دهد.

آلت کوین ها در آرامش

 اغلب آلت کوین ها روز گذشته به تبعیت از ریزش شدید بیت کوین نزولی بودند، اما امروز تا حدودی خود را بازیابی کرده اند و روز آرامی را سپری می کنند. سولانا امروز 2 درصد، ریپل 3 درصد، ترا 9 درصد، پالیگان 9 درصد، یونی سواپ 9 درصد و چین لینک 4 درصد رشد را ثبت کردند.  دوج کوین و شیبا نیز رشد اندکی را ثبت کرده اند.

ارزهای دیجیتال آلت کوین

اوالانچ را می توان برنده امروز بازار رمزارزها نامید. این رمزار رشد فوق العاده 12 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است . بازدهی هفتگی این رمزارز نیز رشد خیره کننده 40 درصدی را نشان می دهد. اوالانچ اکنون بالاتر از ترا در رتبه نهم بازار ایستاده است و با قیمت 116 دلار معامله می شود. از زمانی که پلتفرم بلاکچین پشتیبان این ارز خبر دسترسی USDC بر بستر این شبکه را منتشر کرد، این رمزارز روند صعودی پرشتابی را ثبت کرده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

حجم معاملات در بازار امروز تا این لحظه ( ساعت 16:50) 109 میلیارد دلار است و ارزش بازار ارزهای مجازی نیز با ثبت رشد 1.3 درصدی اکنون حدود 2.1  تریلیون دلار است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر