رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در 12 دی 1400 سایپایی ها برخلاف تصورات قیمت گذاری شدند، به طوریکه «کوییکR » در بازار از مرز 200 میلیون تومان عبور کرد.

سایت شماره یک:

رشد قیمت برخی از محصولات سایپا در بازار در حالی رقم خورد که تصور می شد با افت نرخ دلار در بازار و ادامه دور هشتم مذاکرات از فردا ، شاهد افت و یا استپ قیمت خودرو در بازار باشیم. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز با رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست. ظاهرا هرچند بازار از انتظار برای نتایج مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار بسر می برند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR » در بازار افزایش 2 میلیونی  داشت و از مرز 200 میلیون تومان عبور کرد و در بازار 201 میلیون قیمت گذاری شد.  

«کوییک معمولی» هم امروز در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 195 میلیون تومان رسید. «ساینا» هم مانند کوییک معمولی، رشدی یک میلیون تومانی را ثبت کرد و قیمت آن به 191 میلیون تومان در بازار رسید.

در میان خانواده تیبا نیز امروز «تیبا 2 معمولی» رشد 2 میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن به 184 میلیون رسید.  «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر 179 میلیون قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر