هوتن شکیبا|هوتن شکیبا جشنواره|هوتن شکیبا پریناز ایزدیار

از هوتن شکیبا در کنار پریناز ایزدیار عکسی منتشر شده که چهره وی در آن شکسته شده و موهایش جلوه جوگندمی به خود گرفته.

سایت شماره یک:

هوتن شکیبا در جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم «ملاقات خصوصی» حضور دارد. از وی عکسی منتشر شده که در کنار پریناز ایزدیار ایستاده و موهایش سفید شده است. گفته می‌شود این دو به علت اکران فیلم «ملاقات خصوصی» در پردیس مگامال به آنجا رفته‌اند.

هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا 24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج متولد شد و به گفته خودش در کودکی خجالتی و کم رو بود.

کودکی هوتن شکیبا

او در خانواده ای کرد تبار متولد شد. مادر هوتن شکیبا معلم بود و پدرش کارمند اداره کشاورزی و تنها یک برادر به نام هومن دارد که از او بزرگتر است و در هنر نقاشی متبحر است.

خانواده مادری هوتن شکیبا دستی در هنر داشتند و هوتن برخلاف نظر پدرش که مخالف بازیگر شدن او بود به این حرفه ورود کرد و به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. پدر هوتن شکیبا از مخالفین جدی بازیگر شدن او بود اما در دوره ای با دیدن علاقه هوتن دست از مخالفت کشید و به او توصیه کرد که به دنبال علاقه اش برود.

هوتن شکیبا

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و در رشته کارگردانی تئاتر وارد دانشگاه سوره شد و کارشناسی ارشد بازیگری اش را از دانشگاه هنر دریافت کرد.

آغاز بازیگری هوتن شکیبا

علاقه هوتن شکیبا به بازیگری از دوران مدرسه با بازی در نمایش های مدرسه ای آغاز شد. بازی در نمایش های کودکانه در دوران ابتدایی و تشویق معلم و هم کلاسی ها جرقه بازیگر شدن را در ذهن هوتن شکیبا زد و با ادامه دار شدن این نمایش ها هوتن شکیبا مسیر زندگی اش را پیدا کرد. ورود به دانشگاه راه را برای موفقیت های بیشتر او باز کرد و بازی در نقش های مختلف در نمایش های گوناگون او را به دنیای تئاتر رهنمون کرد.

بازیگری هوتن شکیبا در تئاتر

بعد از نمایش های دوران دانشجویی اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر مربوط به بازی او در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید در سال 87 است که برایش جایزه بهترین بازیگر نقش اول را به ارمغان آورد.

آغاز بازیگری هوتن شکیبا در سینما و تلویزیون

اولین تجربه بازیگری هوتن شکیبا در دنیای تصویر مربوط به بازی او در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی است.

فیلم شب بیرون به کارگردانی کاوه سجاد حسینی اولین فیلم بلند سینمایی هوتن شکیبا در سال 1392 بود.

بازی در سریال لیسانسه ها در سال 95 اولین تجربه بازیگری هوتن شکیبا در تلویزیون بعد از بازی در دو تله فیلم و صداپیشگی در مجموعه کلاه قرمزی بود.

هوتن شکیبا

نقش های ماندگار هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در طی چند سالی که به دنیای بازیگری وارد شد در نقش های ماندگاری مقابل دوربین رفت با آنها در میان مردم با آنها شناخته میشود. با ادمه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه باشید تا شما را با ماندگارترین نقش های این بازیگر آشنا کنیم.

نقش ماندگار هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها

سروش صحت از یک بازیگر تئاتر پدیده ای تلویزیونی ساخت و در سریال لیسانسه ها که اولین بار در سال 95 ساخته شد نقش اول قصه را به هوتن شکیبا داد.

بازی در نقش حبیب پسر عاشق پیشه قصه که اندکی هم سادگی چاشنی نقشش شده است از هوتن شکیبا چهره ای محبوب و مردمی ساخت و نقش حبیب با او در این سریال ماندگار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی را برایش به ارمغان آورد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر