نوید محمدزاده|نوید محمدزاده بیوگرافی|نوید محمدزاده زندگی‌نامه

فیلمی از نوید محمد زاده و فرشته حسینی در فضای مجازی منتشر شد که آنان در برابر دوربین‌ها حرکات عاشقانه‌ای را از خود بروز می‌دهند.

سایت شماره یک:

دیشب از نوید محمدزاده و فرشته حسینی فیلمی در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم نوید محمدزاده و فرشته حسینی دست پشت کمر هم انداخته‌اند. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در گوش هم حرف می‌زنند و همزمان می‌خندند. گفته می‌شود که نوید محمدزاده به همراه همسرش، دیشب برای دیدن فیلم «دسته دختران» به فتوکال برج میلاد رفته‌اند. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در غورباقه نقش خواهر و برادر را ایفا می‌کردند، اما پس آن، با یک دیگر ازدواج کردند.

بیوگرافی نویدمحمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانیست

فرزند 12 ام خانواده

در تهران بعنوان دوازدهمین و آخرین فرزند بدنیا آمد اما در سال 1367 وقتی 2 ساله بود به همراه خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماندند.

نوید محمدزاده

 

از فوتبال تا جنون بازیگری

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد. همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود.

 

 

کلاس بازیگری

در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت. او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت.

در جلوی دوربین

اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

نوید محمدزاده

بازی در تئاتر

بعد از اولین تجربه بازیگری در جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش «ماه در آب» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد. محمدزاده سپس سال 88 در فیلم آندو بازی کرد که که مجوز اکران نگرفت.

تجربه مجری گری

نوید محمدزاده در سال 1390 به همراه سارا رسول زاده اجرای قسمت هایی از برنامه دوستان را که از شبکه جام جم پخش می شود برعهده داشت.

 

شروع شهرت

بازی محمدزاده از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد. اما بازی در فیلم لانتوری ، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند.

نوید محمدزاده

سیمرغ های بلورین

او اولین بار در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. یکسال بعد با فیلم بدون تاریخ و بدون امضا دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد.

جسارت در پوشش

سلیقه شخصی او در انتخاب لباس به هیچ وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجار شکنی در پوشش او هستیم که مهمترین استایل او همین هنجارشکنی است. اغلب پوشش های روزانه او اسپرت و معمولا با رنگ های تند همراه است.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

نوید محمدزاده

فیلم های سینمایی نوید محمدزاده

متری شش و نیم – سعید روستایی 1397

سرخ پوست – نیما جاویدی  – 1397

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده – هومن سیدی 1396

خفگی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا جلیلوند ۱۳۹۵

ابد و یک روز سعید روستایی ۱۳۹۴

خشم و هیاهو هومن سیدی ۱۳۹۴

لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۴

ناهید آیدا پناهنده ۱۳۹۳

سیزده هومن سیدی ۱۳۹۲

عصبانی نیستم رضا درمیشیان ۱۳۹۲

لرزانندهٔ چربی محمد شیروانی ۱۳۹۱

در میان ابرها روح‌الله حجازی ۱۳۸۷

تئاترها :

پسران آفتاب ۱۳۸۷

ماه در مرداب ۱۳۸۸

فاصلهٔ تاریک ستاره‌ها ۱۳۸۹

دهانی پر از پرنده ۱۳۸۹

نورگیر ۱۳۹۰

زمستان ۶۶ ۱۳۹۰

ورود آقایان ممنوع ۱۳۹۰

ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ خوری ۱۳۹۱

پچ پچ‌های پشت خط نبرد ۱۳۹۱

ویران ۱۳۹۱

مرد بالشی ۱۳۹۲

یک دقیقه سکوت ۱۳۹۲

هم طناب ۱۳۹۲

روایت ناتمام یک فصل معلق ۱۳۹۲

شکلک ۱۳۹۳

دل سگ ۱۳۹۳

آخرین نامه ۱۳۹۳

بالاخره این زندگی مال کیه؟ ۱۳۹۳

کامنت ۱۳۹۴

ستوان اینیشمور ۱۳۹۴

شب آوازهایش را می‌خواند ۱۳۹۴

خدای کشتار ۱۳۹۵

دکلره ۱۳۹۵

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر