شاهرخ استخری| سن شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که در اینستاگرام به یک بلاگر به تمام عیار تبدیل شده اینبار تصویری از خود با مانتویی بسیار باز منتشر کرد!

سایت شماره یک:

شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 در تهران، بازیگر است .شاهرخ استخری فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، یک شبه با سریال تلویزیونی به شهرت رسید . شاهرخ استخری حالا بجز بازیگری چندین شعبه جواهرات فروشی دارد.

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که در چند سال اخیر فیلم و سریالی جدید از او ندیده ایم و ظاهرا به شغل دوم و سوم خود حسابی مشغول هستند.

به گزارش«شایانیوز» اما از سپیده بزمی پور میگفتیم. همسر آقای بازیگر هم شغلی راحت و جذاب و البته پر پول دارند که با روحیشونم بسیار سازگاره. وی در اینستاگرام به لطف شهرت آقا شاهرخ و قرتی بازی های خودشون به بیش از 1 میلیون دنبال کننده رسیده اند که دوست دار سپیده بزمی پور هستند. سپیده و شاهرخ استخری دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات دارند که بیشتر محتوای پیج این زوج از بچها است و واقعا هم نبات دختری شیرین است که خیلی از کاربران رو مجذوب خود کرده!

شاهرخ استخری شخصیتی شوخ طبع و رک دارد به گونه ای که در یکی از لایو ها که کاربری پرسیده بود چرا در گذشته اجازه فعالیت به سپیده رو نمیدادی و الان میدی، جواب داده بود: چون بی جنبه بود و جنبه انتشار عکساش تو مجازی رو نداشت!

اما حالا همسر آقای بازیگر هر گونه عکسی رو از خودش منتشر میکنه و گاهی هم بنا به شغلی که داره و باید در بلاگری تبلیغات و معرفی داشته باشه، خیلی از لباس های جذب و چسبان رو هم میپوشه تا به کاربر تن پوش لباس رو هم نشون بده! شاید بگین این کاریه که همه بلاگرا می کنند. درسته اما برای شاهرخ خان استخری که خیلی متعصب بودند و حتی همسرشون رو تو مراسمات سینمایی که نمی آوردند تا مبادا عکسی ازشون منتشر بشه، بعیده!

در ادامه جدید ترین پست سپیده بزمی پور را مشاهده می کنید که با رفیقه 27 سالش منتشر کرده.

جالب اینجاست همسر آقای بازیگر خیلی هم طرفدار دارد و فالوور ها لحظه ای به این موضوع که این اشخاص چه پولی به جیب می زنند و به موقع رنگ عوض می کنند، ندارند!

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند.

شاهرخ استخری

فخر فروشی و خانه لوکس شاهرخ خان

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید.

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

همانطور که گفتیم شاهرخ خان استخری از شرایط مالی بسیار خوبی هم برخوردار است. وی مالک چند شعبه طلا و جواهر فروشی در تهران است و شاید به همین دلیلم هستش که کمتر تو قاب تلویزیون دیده میشه! این زوج به هررر مناسبیتی چه ایرانی و چه اروپایی جشن هایی مفصل میگیرندو لباس هایی مخصوص هم می پوشند!

قطعا چنین ریخت و پاش هایی در این شرایط گرانی و بد اقتصادی، تنها یک منبع پر درآمد میخواهد که پول پارو کند!!!

شاهرخ استخری

پناه و نبات، کودکان کار!

شاهرخ استخری همانطور که گفتیم دو دختر شیرین زبان دارد که دل کاربران رو برده و اصلا خیلی ها به خاطر بهچه ها به خصوص نبات پیج ان زوج رو نگه داشتند. این روزها خیلی از خانوم ها هستند که از طریق بانتشار عکس و فیلم از بچهاشون مخصوصا دختر، پیج رو بالا میبرند و کسب درآمد می کنند. 

مثلا خانم دنیا جهانبخت دیگه به تنهایی پیجش رو نمیچرخونه و حالا از طریق آرتام هم کلی جذب فالوور داشته و حتی براش پیج هم باز کرده که خیلی از کاربران این گونه بچها رو کودکان کار میدونند حالا به سبک خوشگل و مدرنش! 

نبات استخری که پیج هم مامان و هم بابا رو نگه داشته هر کاری که انجام بده توسط اون ها فیلم برداری میشه و انتشار داده میشه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که به تازگی سپیده بزمی پور منشتر کرده.

ناگفته نماند تمام ان ها نظراتی از سوی کاربران بود که در فضای مجازی بسیار گفته می شود. شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور یک زوج آرام و دوست داشتنی هستند که طرفداران بسیاری هم دارند اما خب منتقدانی هم دارند که بر این نظرات هستند.

شاهرخ استخری به گفته خودش در زمان دانشجویی آنقدر سرد و بی روح بود که دلش برای هیچکس تنگ نمیشده و برخلاف ظاهرش خیلی هم روحیه دعوایی داشته و قاطی بوده!

اما حالا اگر ساعاتی دختران و همسر خود را نبیند خیلی دلتنگ میشه. البته که این گفته ها را از عکس و فیلم های آقای بازیگر هم میتوان فهمید که چقدر خانواده دوست شده است.

 

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. 

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

 

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر