بهاره رهنما| بهاره رهنما و حاجی

بهاره رهنما به استان گیلان سفر کرده و عکس های جذاب و زیبایی از این سفر خود در اینستاگرام منتشر کرد و به اشتراک گذاشت.

سایت شماره یک:

بهاره رهنما به تازگی به کیش سفر کرده است بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین ​بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد فیگور مستانه ای بهاره رهنما در جزیره زیبا کیش را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از اینکه مدتی در اینستاگرام خیلی فعال نبود و تبلیغ هم نمی کرد گویا دوباره احیا شده است. بازیگر سابق و بلاگر فعلی این روزها شهر به شهر ایران گردی می کند او در همین 15-20 روز اخیر ابتدا به چابهار رفت و بعد شیراز و حالا هم به شمال کشور سفر کرده است.

بهاره رهنما

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی و ازدواج با امیر خسرو عباسی مسیر زندگی اش را از بازیگری و سینما به بلاگری و اینستاگرام تغییر داد. البته خیلی ها معتقدند که هدف بهاره از انتخاب مسیر جدید کسب درآمد زیاد آنهم بدون دردسر است. اما خود بهاره باور دیگری دارد. او که خودش را با القابی نظیر زن باران، زن مستقل شاد و حامی زنان سیستان معرفی می کند می خواهد الگویی برای همه زنان ایران زمین باشد.

سفر چابهار بهاره بیشتر به منور حمایت از زنان بد سرپرست بود و او در این سفر به مراسم تقدیر از زنان کارآفرین رفت. البته این سفر متقارن شد با شایعه جدایی بهاره و حتی برخی شبکه های اجتماعی هم عکس ها و تصاویری که بهاره از دریای جنوب منتشر می کرد را این طور تفسیر کردند که خانوم رهنما بعد جدایی از همسسرش افسرده شده است.

در شیراز اما بهاره بار دیگر پرانرژی و جذاب بود او در این سفر که کاری بود به چند مرکز زیبایی و آرایشی رفت و حسابی برای آن ها تبلیغ کرد!

روز گذشته اما بهاره خانوم دوباره بار سفر بست و راهی شمال کشور شد. بهاره که گویی کودکی خود را در خطه شمال گذرانده و خاطرات خوبی از این منطقه دارد به نظر برای تفریح و خوشگذرانی عازم استان گیلان شده است.

البته بهاره خانوم هر کاری کند بی حاشیه نمی شود. در این سفر هم انتشار عکس های بهاره با آرایش تند و ژست های عجیب که خیلی مناسب سن و سال یک خانوم 48 ساله نیست سوژه شد.

در کنار این عکس و ویدیو تصویر دیگری از خانوم رهنما که خالکوبی جدیدش هم در آن مشخص بود مورد توجه قرار گرفت. کاربران با اشاره به عکس گفتند که خانوم احتمالاً تتو جدیدشون رو تو شیراز و پیش شیما خانوم جاوید کوبوندن!

بهاره رهنما

اما شیما خانوم کیه؟

شیما جاوید دوست صمیمی بهاره تو شیراز است که گویا در این شهر سالن آرایش و زیبایی دارن و در ضمن مدرس آرایشگری هم هستند. اینها به کنار اگر به پیج اینستاگرام ایشان سری بزنید با موضوعی عجیب تر مواجه می شوید خانوم آرایشگر در پیج اینستاگرام خودش را بنیان گذار دانشکده تتو معرفی کرده است! البته اینکه آیا اصلا چنین دانشکده ای وجود دارد هم خودش جای بحث دارد.

چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمنتدی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

البته بهاره به تازگی مدعی شده که مشغول کارگردانی یک فیلم سینمایی است که قرار است به زودی پخش شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر