محمدرضا گلزار، سلفی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تصویری از خود برای کریسمس در دبی و البته برجی لاکچری منتشر کرد.

سایت شماره یک:

محمد رضا گلزار بازیگر مشهور سینما و تلوزیون ایران است. محمدرضا گلزار همچنین به خوانندگی و نوازندگی نیز مشغول است. محمد رضا گلزار جزو بازیگرانیست که به تناسب اندام خود بیش از اندازه اهمیت می‌دهد و هر روز از باشگاه رفتن‌های خود در اینستاگرام استوری می‌گذارد. محمد رضا گلزار به کار مدلینگ و تبلیغات نیز مشغولیت دارد. محمد رضا گلزار دیروز استوری‌ای در اینستاگرام گذاشت که در آن خودش در سنین کودکی در کنار پدرش که کروات زده ایستاده. رضا گلزار روی این عکس نوشت:«پدرم روزت مبارک».

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر و البته بیزینس مَن معروف ایرانی است که کلی هم کشته مرده دارد. او در دهه هشتاد همراه با مهناز افشار در سینما حسابی ترکوند اما خب چند سالی میشه که فقط تو سریال های شبکه خانگی و اینستاگرام دیده میشه.

 محمدرضا گلزار در چند سال اخیر اونقدری با کارهای مختلف پولدار شده که شاید به جز سوپراستار بودن او را پولدارترین سلبریتی ایرانی هم دانست. وی در مراسمات و افتتاحیه های خفنی دعوت میشه و در کل اگه بخوایم از فعالیت هاش بگیم بلند بالا میشه.

اما محمدرضا گلزار برخلاف تصور که همه در فیلم و سریال ها می بینند و فکر میکنند اندامی تپل داره خیلی هم ورزشکار و عضله ای هستش که خب آقای بازیگر نمیزاره هم این هیکلش حیف بشه و مدام در اینستاگرام لخت میشه و عکساش رو به اشتراک میزاره!

در ادامه استوری جدید آقارضا رو تو دبی و داخل پنت هوس یه برج لوکس مشاهده می کنید که برای کریسمس انتشار داده اند.

محمدرضا گلزار

وقتی آقای بازیگر واسه عرض اندام شورت هم به پا ندارد!

گلزار هر از چند گاهی با انتشار تصاویری از خود در باشگاه بدنسازی دل هوادارانش را می برد. اما به تازگی برای آنکه حجم عضلات و بدن سیکس پک خود را به هم نشان بدهد و دل طرفدارنش را غَنج بدهد ویدیویی عجیب در اینستاگرام خود استوری کرده که حتی شورت هم به تن ندارد و البته به شکلی عجیب سانسور کرده است.

واقعا دیگه کاره سلبریتی ها به خصوص سینمایی ها اونقدر داره ناجور میشه و هیچ مدیریتی هم نیست که ممکنه در آخر تصاویر اروتیک اون ها رو هم ببینید!

محمدرضا گلزار

گلزار بوگاتی سوارِ ایرانی 

گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. در ادامه آقای ماشین باز را در لامبورگینی مشاهده می کنید.

حالا چرا رضا گلزار مجرده؟!

در واقع محمدرضا گلزار آنقدر محبوب دل هوادارانش شده است که در مصاحبه ای که با تعدادی از آن ها شد گفتند برایشان پیشرفت و سلامتی عشقشان گلزار مهمتر از خودشان است. آقای سوپراستار با وجود سنی که دارد (44 سال) اما همچنان مجرد مانده چون اگر ازدواج کند یک هوادارانش بسیار ریزش می کنند.

دو اینکه روابط او با دختران محدود در یک نفر می شود و این گونه دیگر نمی تواند با دختران لاکچری و پولدار که اتفاقاً عاشق او هم هستند در ارتباط باشد!

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر