محمدرضا گلزار| سن محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در گران قیمت ترین بوتیک دنیا یک کت بسیار زیبا هدیه گرفت

سایت شماره یک:

محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و با استعداد ایرانی است. محمدرضا گلزار در حال حاضر 11.009.584 فالوور دارد و جزو بازیگران فعال و پر طرفدار اینستاگرام است. محمدرضا گلزار در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی از گران قیمت ترین بوتیک خارج که صاحب آن یک فرد ایرانی است و اسم این برند بیژن نام دارد منتشر کرد و در کپشن این پست اینستاگرامی نوشت:

Special Thanks to the One and Only Bijan

 

محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین 1356 متولد شد. او بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

دنیای بازیگری محمدرضا گلزار:

گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

محمدرضا گلزار

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال 1386 در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال 1389 است، این فیلم همزمان با عید فطر 1391 اکران شد.

محمدرضا گلزار به تازگی در فیلم سینمایی مادر قلب اتمی ساخته بهمن فرمان آرا ایفای نقش کرده است. این فیلم که مادر قلب اتمی نام دارد دومین فیلم گلزار پس از بازگشت به سینماست . فیلمنامه این فیلم را علی احمدزاده و مانی باغبانی نوشته اند.

او فعالیت موسیقی خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

خانه سلبریتی های معروف ایرانی کجاست؟

سلبریتی های مشهور همیشه مورد توجه افراد بسیاری در جامعه بوده و دانستن جزئیاتی از زندگی این افراد همچون محل زندگی و تصاویر منزل آنها جذابیت دارد.

شبکه های اجتماعی در این روزها باعث شده است تا بیشتر با جزئیات و سبک زندگی چهره های مشهور باخبر شویم. برخی از سلبریتی ها تصاویری از محل زندگی خود را به اشتراک می گذارند که نشان از سبک و سلیقه آنها می دهد.

بسیاری از افراد مشهور بیش از یک خانه داشته و در این بخش تنها به یک منزل مسکونی آنها اشاره شده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند مشهور کشورمان که مدتی است در سمت اجرا  فعالیت می کند در یک آپارتمان 118 متری در اقدسیه زندگی می کند. منزل مسکونی این هنرمند یکی از شیک ترین بناها در آن منطقه است.

دکوراسیون داخلی و نورپردازی حرفه ای آپارتمان محمدرضا گلزار، نشان دهنده سبک و سلیقه این هنرمند می باشد.

 

گلزار بوگاتی سوارِ ایرانی 

گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. در ادامه آقای ماشین باز را در لامبورگینی مشاهده می کنید.

حالا چرا رضا گلزار مجرده؟!

در واقع محمدرضا گلزار آنقدر محبوب دل هوادارانش شده است که در مصاحبه ای که با تعدادی از آن ها شد گفتند برایشان پیشرفت و سلامتی عشقشان گلزار مهمتر از خودشان است. آقای سوپراستار با وجود سنی که دارد (44 سال) اما همچنان مجرد مانده چون اگر ازدواج کند یک هوادارانش بسیار ریزش می کنند.

دو اینکه روابط او با دختران محدود در یک نفر می شود و این گونه دیگر نمی تواند با دختران لاکچری و پولدار که اتفاقاً عاشق او هم هستند در ارتباط باشد!

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر