امین حیایی از ازدواج اولش یک پسر به اسم دارا دارد که شباهت ظاهری زیادی به او دارد.

سایت شماره یک:

جشن همسر اول امین حیایی در کنار پسرش را مشاهده کنید. امین حیایی 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران متولد شد. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد.حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است. 

امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران متولد شد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی  سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.

داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

مونا بانکی پور همسر سابق  حیایی بازیگر ایرانی است و مادر  دارا است که در خانواده پدرش و به همراه با نیلوفر خوش خلق زندگی می کند. 

امین حیایی

امین حیایی

حیایی پس از بانکی پور با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. ازدواج اول امین حیایی  زیاد طول نکشید و این دو از هم جدا شدند.

همسر سابق فقط در سریال خوب و بیدار نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. او در فیلم خانه ای در شن هم ایفای نقش کرد که به دلیل مشکلاتش دیگر نتوانست بازیگری را ادامه دهد.

پسر امین حیایی متولد سال 1375 است و به همراه مادرش زندگی می کند. مادر مونا بانکی پور فرزانه داوری است که یکی از بازیگران قبل از انقلاب است که پس از پیروز شدن انقلاب در چند فیلم ایفای نقش کرده است و سپس بازیگری را کنار گذاشته است.

امین حیایی

جدایی پدر و مادر

شاید کمتر کسی تا سه، چهار سال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد، بعد از طلاق او و همسرش در سال ۱۳۷۲ حضانت دارا به مادرش سپرده شد

بیوگرافی مونا بانکی همسر اول امین حیایی

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال ۱۳۷۵ از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

نظر امین حیایی درباره همسر سابقش مونا بانکی پور

امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی که از طریق سامانه ویدئو درخواستی منتشر شد درباره نحوه ورود خود به سینما گفت: «فوت خواهرم دریچه‌ای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینمایی‌ام به من زنگ زدند. اولین فیلمی که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگهان منصرف شدم.

وی با اشاره به شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می‌شدم می‌خواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»

 دارا  پسر امین حیایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

امین حیایی

مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش سال ها خارج از کشور زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به ایران برگردند. دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری از بازیگران قبل از انقلاب مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند. دارا ابتدا به علت چهره اش وارد مدلینگ شد، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز بیشتر دیده می شد تا اینکه وارد بازیگر شد

امین حیایی

امین حیایی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر