ارز دیجیتال| بهترین ارز دیجیتال ارزان

جفت ارز با هدف تسهیل در روند معاملات دارایی‌های مختلف مورد استفاده سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار رمز ارزها است.

سایت شماره یک:

تازه‌واردها دارایی خود را به رمز ارز تبدیل می‌کنند و از این روش کسب سود می‌کنند. شاید خیلی‌ها از این روش استفاده کنند اما حرفه‌ای‌ها معامله‌ای به اسم جفت ارز (Cryptocurrency Pair) دارند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این روش معاملاتی آشنا شوید.

 فعالان این بازار رمز ارزها را با ارزش‌تر از ارز فیات می‌دانند و معتقدند هرگونه تبدیل ارز دیجیتال به یکدیگر بهتر از تبدیل رمز ارز به ارز فیات است. در معاملات ارز دیجیتال، ارزی که نام آن اول جفت ارز می‌آید. ارز پایه است. در مقابل ارزی که نام آن آخر جفت ارز می‌آید. ارز متقابل نام دارد. موضوع جالب نام دلار امریکا است که در بازار رمز ارزها هم تقریباً در تمام جفت ارزها، نام دلار آمریکا را می‌بینید. به این دلیل که قیمت استیبل کوین‌ها معمولاً نوسانات بسیار کمی دارد و ارزش آن‌ها معمولاً ثابت است. در نتیجه قراردادن آن به عنوان یکی از جفت ارزها، ریسک معاملات ارز دیجیتال را پایین‌تر می‌آورد.

مزایا و معایب معاملات جفت ارز

معاملات جفت ارز قابلیت انتقال سریع وجوه را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. در معاملات جفت ارز می‌توانید در کوتاه‌مدت و میان‌مدت کسب سود کنید. البته این شکل از معامله مشکلاتی نیز دارد. مهم‌ترین مشکل این است که معامله جفت ارز تنها برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای سودآور است. همچنین شما برای تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد نیازمند ابزارهای مختلفی هستید.

جفت ارزهای محبوب در بازار

در بازار ارزهای دیجیتال جفت ارزهای بیت کوین/ تتر، اتر/ تتر، لایت کوین/ تتر، ترون/ اتر، دش/ اتر، بیت کوین، بیت کوین کش/ تتر محبوبیت بیشتری دارند. فراموش نکنید که برای انتخاب جفت ارزها باید آگاهی کافی از تحلیل تکنیکال و بنیادی هر دو رمز ارز داشته باشید. در جدول زیر جفت ارزهای محبوب بازار را مشاهده می‌کنید.

سیگنال جفت ارزها به بازار سال ۲۰۲۲

جفت ارزهای مختلف سیگنال‌های مثبت و منفی زیادی را برای بازار ارزهای دیجیتال داشتند. در پایان این گفتگو نگاهی به این اخبار خواهیم داشت تا در سال ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاری پرسودتری را داشته باشید.

تتر محبوب‌ترین جفت ارز

اگر چه تا به امروز بیت کوین محبوب‌ترین جفت ارز در بازار رمز ارزها بوده است اما به تازگی تتر گوی رقابت را از بیت کوین گرفته است. ۷۰ درصد حجم معاملات صرافی‌ها متعلق به تتر است، ۱۵ درصد شامل بیت کوین و ۴ درصد در دستان استیبل کوین‌ها است.

معاملات مارجین برای ۹ جفت ارز

تغییرات صورت گرفته در برنامه‌نویسی نرم‌افزار  (API) بایننس نوید بخش این موضوع است که محبوب‌ترین صرافی رمز ارز معاملات مارجین را برای ۹ جفت ارز معاملاتی فعال کرده است.

توقف چندین جفت ارز در صرافی بایننس

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی‌ ارز دیجیتال به تازگی اعلام کرد، تعدادی از جفت‌ ارزهای معاملاتی را از فهرست خود حفظ می‌کند. در این فهرست نام جفت ارزهای مختلفی به چشم می‌خورد که لیست این جفت ارزها را در ادامه می‌بینید.

ANKR/PAX، ANKR/TUSD، ANKR/USDC، BCPT/PAX، BCPT/TUSD، BCPT/USDC، BTT/BTC، DENT/BTC، DOGE/PAX، DOGE/USDC، ERD/PAX، ERD/USDC، FTM/PAX، FTM/TUSD، FUEL/ETH، GTO/PAX، GTO/TUSD، GTO/USDC، LUN/ETH، NCASH/BNB، NPXS/BTC، ONE/PAX، ONE/TUSD، PHB/PAX، PHB/USDC، TFUEL/PAX، TFUEL/TUSD، TFUEL/USDC، WAVES/PAX، WIN/BTC

انفجار قیمت جفت ارز اتر/ بیت کوین

مایکل ون دپوپ، تحلیل‌گر مطرح بازار ارزهای دیجیتال معتقد است که راه‌اندازی به‌روزرسانی لندن برای رمز ارز اتریوم منجر به افزایش قیمت جفت ارز اتریوم/ بیت کوین می‌شود. در نتیجه احتمال رشد ۴۰ درصدی قیمت اتریوم به نسبت قیمت بیت کوین وجود دارد.

بیت کوین محبوب‌تر از جفت ارزهای برتر فارکس شد

بر اساس تازه‌ترین گزارش سرویس google finance بیت کوین بالاتر از جفت ارزه‌ای برتر فارکس قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین در سطح جهانی بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

میم کوین‌هایی که جفت ارز شدند

بایننس پیروزی مهمی را برای میم کوین‌ها رقم زد. به تازگی بایننس اعلام کرد که شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) به عنوان جفت ارز معاملاتی اضافه کرده است. در نتیجه کاربران می‌توانند SHIB را با توکن های DOGE معامله کنند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر