قیمت بیت کوین|قیمت بیت کوین الان

روند نزولی در بیت کوین امروز نیز ادامه داشت، قیمت‌ها در 24 ساعت اخیر بیش از 2 درصد افت کرده است.

سایت شماره یک:

  بیت کوین با افت حدود 2.5 درصدی نسبت به روز گذشته، در حدود قیمت 41500 دلار معامله می شود. بیت کوین تا دیروز در کانال 42000 دلار بود و حالا یک کانال به عقب بازگشته است.

با افت امروز، ارزش بازار بیت کوین مجددا به کمتر از 800 میلیارد دلار رسید. این بازار هم اکنون حدود 790 میلیارد دلار ارزش دارد. ارزش معاملات هم در شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار بوده و بازدهی بیت کوین در مقیاس هفتگی منفی 9 درصد است.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به گونه ای است که تردیدهای معامله گران را افزایش داده و آن ها را دچار سردرگمی کرده است. از طرفی قیمت مدتی است که در روند نزولی باقی مانده و از طرف دیگر، امروز مشخص شد که پس از دو هفته، برآیند ورود و خروج بیت کوین و اتریوم در صرافی ها منفی شده که این موضوع نشانه ای بر شروع فعالیت خریداران و احتمال پایان روند اصلاحی است.

افت دو برابری اتریوم نسبت به بیت کوین

وضعیت اتریوم امروز بدتر است بیت کوین است. ارز دوم بازار با افت بیش از 5 درصدی در حوالی قیمت 3060 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی هم عملکرد اتریوم بسیار بد است و افت 11 درصدی در تابلو مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 370 میلیارد دلار است.

 

عدد 3000 دلار برای اتریوم یک مقاومت روانی محسوب می شود که درصورت شکستن این عدد به سمت پایین، دومین ارز بزرگ بازار کار سختی برای پس بازگشت به بالای آن دارد.

فشار فروش در آلت کوین ها

امروز هم از آن روزهایی است که هیچ کدام از آلت کوین ها رشد قیمت نداشته اند. به دلیل افت بیت کوین و اتریوم، خریداران محتاط تر شده اند و فعلا بازار به دست فروشندگان افتاده است.

در فهرست 50 ارز برتر بازار هیچ کدام از نمادها مثبت نیستند و در سمت مقابل، بیشترین افت مربوط به ویوز است که کاهش 12 درصدی داشته. تعداد قابل توجهی از نمادها هم افت 8 و 7 درصدی را ثبت کرده اند که این موضوع نشان می دهد هیجان فروش در بازار فعلا بالاست.

در عملکرد هفتگی هم وضعیت بازار چندان خوب نیست. به جز مونرو که در طول یک هفته گذشته بیش از 4 درصد رشد کرده، مابقی ارزها با افت قیمت مواجه شده اند و همچنان ویوز با کاهش قیمت حدود 50 درصدی در صدر جدول سنگین ترین سقوط ها قرار دارد. Aave هم با افت 30 درصدی در رده دوم این جدول است.

رشد چشمگیر ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش 3.5 درصدی به 1.9 تریلیون دلار رسیده است. اما در اثر کاهش قیمت ها، بسیاری از نمادها برای معامله گران جذاب شده اند که همین موضوع باعث شده ارزش معاملات افزایش یابد و با رشد 48 درصدی به 81 میلیارد دلار برسد.

ارزش معاملات دیفای 10 میلیارد دلار بوده و 67 میلیار دلار هم معامله در استیبل کوین ها انجام شده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر