رودیزیو با محیط لاکچری و دوس داشتنیش میتونه بهترین لحظه هارو براتون رقم بزنه.نکته ی جذاب این رستوران اینه که تنها رستوران دارای وعده صبحانه در پالادیومه و در واقع روزای پنج شنبه و جمعه و تعطیل میتونید یکی از بهترین صبحانه های تهران را در رودیزیو میل کنید.

aرستوران رودیزیو یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب میاد.رستوران رودیزیو که اسمش رو از یه غذای پرطرفدار برزیلی گرفته میتونه یه تجربه متفاوت برای کسایی باشه که غذا خوردن تو محیط خاص رو به هرجای دیگه ترجیح میدن.رستوران رودیزیو هرلحظه برای شما میتونه غذای مورد علاقه و محبوبتون رو شارژ کنه.رستوران رودیزیو با کارکنان خوش برخورد و حرفه ای که داره یه سر و گردن از رستوران های مشابه خودش بالاتره.در این مطلب درباره رستوران رودیزیو با شما صحبت میکنیم.

رستوران رودیزیو کجاست؟

رستوران رودیزیورستوران برزیلی رودیزیو

رستوران رودیزیو در زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی و طبقه بالایی فودکورت پالادیوم واقع شده و هرروزه از ساعت نه صبح استارت میزنه.اگه هنوز رودیزیو رو امتحان نکردید باید بگم از یه تجربه ی خاص محروم شدید.رودیزیو با محیط لاکچری و دوس داشتنیش میتونه بهترین لحظه هارو براتون رقم بزنه.نکته ی جذاب این رستوران اینه که تنها رستوران دارای وعده صبحانه در پالادیومه و در واقع روزای پنج شنبه و جمعه و تعطیل میتونید یکی از بهترین صبحانه های تهران را در رودیزیو میل کنید.

رستوران رودیزیو ؛ جذاب و دوست داشتنی

بدون تردید یکی از مهم ترین  بخش روزانه ما آدما زمانیه که لذت بخش ترین حس دنیا یعنی غذا خوردن رو تجربه میکنیم و باید بگم این حس و لذت زمانی کامل میشه که انواع کباب های رودیزیو رو امتحان کنید.چون برای درست کردن کبابا رودیزیو از ادویه جات مخصوصی استفاده میشه که عطر وطعم اون غذا رو براتون متفاوت میکنه.

رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

 رستوران رودیزیو

این رستوران منحصر به فرد به صورت   All you can eat  میباشد و غذای محبوب شما به صورت مداوم و تا زمانی که اعلام کنید براتون شارژ میشه.در واقع سرو غذای اصلی تا زمانی که شما برگه رو میزتون رو به حالت no برنگردونید ادامه داره.

رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

رودیزیو همون جاییه که میتونه بهترین خاطرات شمارو هم رقم بزنه چون بهترین مکان برای قرارای دوستانه و خانوادگیه. فضای داخلی رستوران ترکیبی از فلز و شیشه و چوبه و میتونه جذاب ترین عکسارو در کنار عزیزانتون برای شما ثبت کنه.

آرامشی که رودیزیو داره میتونه شما رو ترغیب کنه که قرارای کاری مهم خودتون رو در این مکان فیکس کنید.رودیزیو همچنین میتونه بهترین گزینه برای روز تولد خودتون یا کسایی که دوسشون دارید باشه چون با فضای دوستانه و دل انگیزی که داره میتونه بهترین روز زندگیتون موندگارتر کنه.

رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

منوی رودیزیو

در ردودیزیو یک ورودی از شما گرفته میشه.روی میز انواع پیش‌غذاهای خاص مانند سوشی، سالاد، سس، نوشیدنی و دسر نیز سرو میشه.چهار تا چاشنی روی میز بود که غذاهای مختلف و میتونید با اونها میل کنید. چاشنی تند یا سالسا، چاشنی کره ادویه‌دار، چاشنی وینگرت و پودر مانیورک رو میتونید امتحان کنید و لذت ببرید.

رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

سالادهای منحصر به فرد و خوشمزه رودیزیو رو تو هیچ رستوران دیگه ای پیدا نمیکنید و لذت دسرهای متنوع و لذیذ رودیزیو رو فقط در اینجامیتونید تجربه کنید.برخورد خوب و گرم کارکنان رودیزیو فضای دوس داشتنی رستوران رو بیشتر از اون چیزی که تصور میشه کرد دوستانه میکنه .

منو رستوران رودیزیو

شما از یه رستوران تاپ چه انتظاری دارید؟ یا که معیارهای مد نظرتون برای انتخاب یه رستوران خاص چی میتونه باشه؟ بدون شک اگر جز کسایی باشید که دوس دارن لحظه هاشون رو توی یک مکان بی نظیر بگذرونن رودیزیو اولین انتخاب شما خواهد بود.تموم ویژگی های یک رستوران منحصر به فرد رو همینجا در رودیزیو میتونید ببینید و بعد از اولین تجربه در این مکان شک نکنید وقتی لیست رستوران های خاص تهران رو تو ذهنتون مرور میکنید اولین اسم رودیزیو خواهد بود.رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

رستوران رودیزیو

پرسش و پاسخ

  • رستوران رودیزیو کجاست؟
    زعفرانیه،خیابان مقدس اردبیلی
  • آیا قیمت غذا در رودیزیو مناسب است؟
    بله
  • در چه روزهایی در رودیزیو صبحانه سرو میشود؟
    پنج شنبه،جمعه،و روزهای تعطیل
تگ های مرتبط

ارسال نظر