کد خبر : 23541 / /
/

سپهر حیدری رو احتمالا می شناسید چرا که از سرخ پوشان سابق فوتبالمونه که دیگه این روزا دیگه شده یه پا پیشکسوت که داره از دو تا مدرسه فوتبالش تو ایران و دبی پول در میاره، اونم مثل بنززز!

سپهر حیدری در امارات زندگی می کند. سپهر حیدری با همسرش عکس های لاکچری در صفحه مجازی منتشر می کند. سپهر حیدری و همسرش زندگی لوکس خود را در فضای اینستاگرام به نمایش می گذارند. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. جدیدترین عکس سپهر حیدری را با همسرش در استایلی متفاوت ملاحظه می کنید.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که ویدیوهای بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر میکنه و اینبار هم سوژه ای نامتعارف برای کاربران شد.

سپهر حیدری رو احتمالا می شناسید چرا که از سرخ پوشان سابق فوتبالمونه که دیگه این روزا دیگه شده یه پا پیشکسوت که داره از دو تا مدرسه فوتبالش تو ایران و دبی پول در میاره، اونم مثل بنززز! سپهر حیدری که دیگه مدتیه زار و زندگی رو جمع کرده و خودشم با عهد و عیال رفته تو شهر عربا، همراه با همسرش آرام جوینده حواشی و جنجالات خاص خودش رو داره که خب جلب توجه عجیبی می کنن اما انگاری اصلا براشون اهمیت نداره و تنها چیزی که برای سپهر حیدری و آرام بانو مهمه اون دیده شدنست!

حالا شاید براتون سوال بشه مگه چیکار میکنن که رو این شهرته و حواشیه دارین تاکید می کنین! خب پس بهتره در ادامه نمونه ای از اون رو مشاهده کنید که آرام جوینده در این ویدیو چه حرکات و ظاهری داره؟ خانوم خانوما که انگاری فقققط اومده خودش رو نشون بده با دویستا عمل و آرایش سنگین و لباس تننننگ هنوزم احساس کم بودن داشته و دست آخر یه فیلتر درست حسابی صاف کُن هم زده تنگ کار تا اینی که می بینید از آب دراد!

خب حالا که ویدیو رو مشاهده کردین شما بگین، وااااقعا این حرکات قمیش دار و پرت کردن کتاب و اینهمممه سعی در خوشگل شدن و عروسکی بودن یعنی چی؟ اصلا چه معنا و محتوایی رو داره میرسونه جز برای دیده شدن؟

شاید بعد از دیدن این ویدیو بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

قطعا شما هم متوجه این شدید که چهره آرام جوینده دیگه شبیه به انسان نیست و ایشون انگار بیشتر سعی داشته تا عروسکی طور باشه تا انسان! ناگفته نمونه که خب پیشرفت علم و استفاده از عمل های زیبایی قطعا برای زیباتر شدنه اما تا حدی و حدودی! نه اینکه شخصی هرررجاشو که گیر آورده چند باری برده باشه زیر تیغ و حالا هم احساس خوشگلی کنه!!

البته که آرام خانوم انگاری مثل مایکل جکسون میمونه. حالا جدا از اینکه کلا فیس اولیه اش یه چیز دیگه بوده! با عملای مختلف و متعدد هی چهرشم تغییر هم کرده و حالا به این ظاهر رسیده. مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای این موضوع هستش و نشون میده همسر سپر حیدری از خیلیا زده جلو تو این کاراااا.

سپهر حیدری | جن و انس که میگن داستان سپهر و آرامه!

سپهر حیدری در کل عاااشق زن و بچشه و به معنای واقعی اینطور که نشون میده بدون اونا حتی آبم نمیخوره. البته که دیگه این روزا میدونیم خیلی از زوج ها حالا چه آقا مشهور باشه و چه خانوم، خلاصه اونی که معروفه یه جور نسبت به خانوادش عشق نشون میده که انگاری آسمون باز شده و فقط این همسر و یا فرزندان افتادن پایین!!

سپهر حیدری

مثلا خانومای بلاگر رو دیدین که یه جور از آقاشون تعریف میکنن و علاقه نشون میدن که انگاری فقط و فقط اینان که با علاقه با هم ازدواج کردن که خیلیاشونم دست آخر میبینی اصلا هزااار مشکل با هم داشتن و الکی برای پول و شهرت جلو دوربین اینستاگرام نقش بازی میکردن!

خب برگردیم سر و سراغ سپهر خان خودمون که همونطور که در ویدیوی پایین مشاهده می کنید خیلی آرام خانوم رو دوست داره و مشخصه به شدت ظاهر بینه! قطعا تا به اینجای کار متوجه شدید که دلیلمون برای گفتن این حرف چیه!

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

ازدواج رویایی سپهر حیدری با همسرش

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران بوده است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

سپهر حیدری

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.