قیمت دلار | قیمت دلار امروز | قیمت دلار در بازار آزاد| قیمت خرید دلار

قیمت دلار امروز 12 مهر 1400| دلار ریخت

دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۹۳۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

 قیمت دلار امروز  12 مهر 1400| دلار ریخت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار امروز 12 مهر در بازار آزاد با تغییر قیمت همراه بوده است. قیمت دلار طبق اعلام صرافی ملی و همچنین در سامانه سنا بدون تغییر نرخ بوده است. قیمت دلار در بازار متشکل 26 هزار و 567 تومان نرخ گذاری شده است. قیمت دلار آمریکا27.541  معامله می‌شود. قیمت دلار کانادا نیز امروز  ۳۳ هزار و ۲۲۲ ریال بوده است. 

قیمت دلار

قیمت دلار امروز

بازار ارز امروز شاهد  کاهش  قیمت دلار ، قیمت یورو ، قیمت پوند و قیمت درهم بود.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۹۳۰ (بیست و هفت هزار و نهصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۷,۹۳۰ -۲۰.۰۰ -۰.۰۷  11:29
۲۷,۹۵۰ -۲۲۰.۰۰ -۰.۷۹ روز قبل
۲۸,۱۷۰ -۱۶۰.۰۰ -۰.۵۷ ۲ روز پیش

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

در بازار امروز دلار در بازار متشکل نسبت به روز قبل ، با ۴۵ تومان کاهش، ۲۷,۲۴۷ (بیست و هفت هزار و دویست و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۷,۲۴۷ -۴۵.۰۰ -۰.۱۷ 11:29
۲۷,۲۹۲ -۱۸۰.۰۰ -۰.۶۶ روز قبل
۲۷,۴۷۲ -۳۶۰.۰۰ -۱.۳۲ ۲ روز پیش
آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۸۱ تومان کاهش، ۳۲,۴۳۱ (سی و دو هزار و چهارصد و سی و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت 3 روز اخیر یورو در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۲,۴۳۱ -۸۱.۰۰ -۰.۲۵ 11:20
۳۲,۵۱۲ -۲۴۴.۰۰ -۰.۷۶ روز قبل
۳۲,۷۵۶ -۶۸.۰۰ -۰.۲۱ ۲ روز پیش

آخرین نرخ پوند

پوند امروز - دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۲۵ درصدی به ۳۷,۹۲۶ (سی و هفت هزار و نهصد و بیست و شش ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر پوند
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۷,۹۲۶ -۹۵.۰۰ -۰.۲۵  11:20
۳۸,۰۲۱ -۲۸۵.۰۰ -۰.۷۵ روز قبل
۳۸,۳۰۶ ۱۹۷ ۰.۵۱ ۲ روز پیش

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

درهم امارات (حواله) امروز با کاهش ۰.۱۳ درصدی، از ۷,۶۷۰ (هفت هزار و ششصد و هفتاد ) تومان به ۷,۶۶۰ (هفت هزار و ششصد و شصت ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر درهم امارات (حواله)
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۷,۶۶۰ -۱۰.۰۰ -۰.۱۳  11:29
۷,۶۷۰ -۱۰.۰۰ -۰.۱۴ روز قبل
۷,۶۸۰ -۹۶.۰۰ -۱.۲۵ ۲ روز پیش

قیمت دلار کانادا امروز

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۵۵ تومان کاهش، ۲۲,۱۱۸ (بیست و دو هزار و یکصد و هجده ) تومان نرخ گذاری شد.

 
جدول قیمت 3 روز اخیر دلار کانادا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۲,۱۱۸ -۵۵.۰۰ -۰.۲۵ 11:20
۲۲,۱۷۳ -۱۶۶.۰۰ -۰.۷۵ روز قبل
۲۲,۳۳۹ ۱۰۹ ۰.۴۸ ۲ روز پیش

رشد 4 هزار واحدی شاخص بورس

 شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 4200 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  480 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1900 واحدی،  424 هزار و 492 واحد را ثبت کرد.

قیمت دلار

نتایج نظرسنجی صورت گرفته دانشگاه میشیگان نشان می دهد شاخص اطمینان فعالان به اقتصاد آمریکا در ماه جولای با ۱۱ واحد کاهش نسبت به ماه قبل به ۷۰.۲ واحد رسیده که این عدد، کمترین سطح ثبت شده از دسامبر سال ۲۰۱۱ بدین سو بوده است. این ریزش، زنگ هشداری برای کاهش تمایل فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری یا خرج کردن و در طرف مقابل، پس انداز بیشتر است. به بیان ساده تر با بدبینی ایجادشده، جریان سرمایه ورودی کمتر می شود و رشد اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد.

تاکنون بیش از ۲۱۵ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۷۵۳ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین چهار میلیون و ۴۹۴ هزار و ۴۰۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به آمریکا با ۶۵۲ هزار و ۸۸ نفر، برزیل با ۵۷۷ هزار و ۶۰۵ نفر، هند با ۴۳۷ هزار و ۴۰۰ نفر، مکزیک با ۲۵۶ هزار و ۲۸۷ نفر و پرو با ۱۹۸ هزار و ۶۴ نفر بوده است.

شفالی ساچدوف - استراتژیست ارشد ارزی در بانک بی ان پی - گفت: چشم همه فعالان بازار ارز به آمار بازار کار و نرخ تورم است تا مسیر آینده رشد اقتصادی و نرخ بهره تعیین شود. به صورت کلی می توان گفت که احساس بازار به چشم انداز بلندمدت بسیار بهتر از ماه های ابتدایی سال است اما این بدان معنا نیست که رویکرد احتیاطی معامله گران به کلی از بین رفته است.  

شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۳۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۶۹ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار در گزارشات ایسنا، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)

دیدگاه خود را ارسال کنید