سایت شماره یک:

علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی، متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران می باشد. آنچه که در زندگی نامه ی علیرضا طلیسچی به چشم می خورد،این می باشد که فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است.  او یک برادر دارد که عکاس می باشد.

 با مطالعه زندگینامه علیرضا طلیسچی به این موضوع پی می‌بریم که وی اهل مد و مارک پوش می باشد .

111

شروع فعالیت

 قسمت دیگری از زندگینامه علیرضا طلیسچی بیانگر این است که، وی در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای خوانندگی اش را آغاز کرد. در آن زمان با یکی از دوستانش به نام حمیدرضا فعالیت می‌کرد و آنها یک گروه دو نفره ، با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودند. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردند که مردم آن دروه از آثارشان بسیار استقبال کردند. اما او بعد از مدتی تصمیم گرفت که به صورت جدا فعالیتهای موسیقی اش را دنبال کند.

 موزیک ویدیو برای ماهواره

 با مشاهده زندگینامه علیرضا طلیسچی به این موضوع پی می بریم که، در یک مقطع زمانی او موزیک ویدیو ای را برای پخش فقط در اختیار شبکه  ماهواره ای  قرارداده بود ، اما بقیه ی  شبکه‌های ماهواره‌ای خودشان اقدام به پخش موزیک ویدیوی کردند. بعد از انتشار چند ویدیو نظرش عوض شد و تصمیم گرفت که راه مجاز را پیش بگیرد و طبق موازین کشور پیش برود. این روزها آهنگ های شنیدنی او بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

 ساز های تخصصی علیرضا طلیسچی

ساز تخصصی وی، پیانو می باشند. و موارد دیگری که در زندگی نامه علیرضا طلیسچی به چشم می خورد این می باشد که در بهمن سال ۱۳۸۴ به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد. و با گروهی که تشکیل داده بود آلبوم بنام های نارفیق ۱ و نارفیق ۲ منتشر کرد .آثار این هنرمند در تعداد زیادی از سایت ها از جمله سایت آهنگ بیپ موزیک قرار میگیرد.

222

در سال ۱۳۸۶ از این گروه جدا شد، آلبوم حلقه ها را ساخت .

 حمایت خانواده

 آنچه که زندگینامه علیرضا طلیسچی توسط خودش به ثبت رسیده این می باشد که ، خانواده او در دوره ی کودکی اش استعدادش را، کامل  جدی نگرفتند، اما هیچ وقت جلوی علاقه اش را هم نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی خانواده اش بیشتر  فعالیت های او را جدی می‌گرفتند.

 اهل غذا آشپزی

 خواننده خوش صدا در آشپزی مهارت خاصی ندارد و اکثر پیتزا درست می کند.

وضعیت تاهل

وی مجرد می باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر