سایت شماره یک:

طبق مطالبی که در زندگی نامه مرتضی پاشایی به ثبت رسیده است ، او متولد سال ۱۳۶۳ در ۲۰ مرداد ماه در تهران می باشد.

اوخواننده مشهوری بود . در رابطه با تحصیلات وی ، او دانشجوی رشته گرافیک بود و از ۱۴ سالگی موسیقی را به صورت حرفه ای شروع کرد. و با قطعه ی، یکی هست ، به شهرت زیادی رسید. اما به خاطر سرطان خیلی زود از دنیا رفت.

خانواده و بازیگری

مطب دیگری که در زندگی نامه مرتضی پاشایی میبینیم این می باشد که او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد، پدرش ناصر و مادرش معصومه حسینی می باشد. و یک برادر به نام مصطفی داشت.مرتضی پاشایی از سن دوازده سالگی فعالیت هایش را با وجود کلاس های تئاتر شروع کرد.

1

ورود به دنیای موسیقی

مطلب دیگری که در زندگی نامه مرتضی پاشایی به چشم می‌خورد،این می باشد که بعد از دو سال یادگیری تئاتر در آموزشگاه بازیگری از سال ۱۳۷۷ وقتی که ۱۴ سال داشت، وبا مخالفت خانواده اش به سمت یادگیری گیتار رفت. او می‌گفت که خانواده‌اش مخالف بودند اما به خاطر علاقه ای که داشت برای ادامه کار پافشاری کرد و سعی کرد که توانایی های جدیدی در آهنگسازی،تنظیم و میکس به خودش اضافه کند.

سربازی

در زندگینامه مرتضی پاشایی می بینیم بعد از گرفتن دیپلم برای سربازی راهی شده و پادگان  گیلانغرب کرمانشاه، محل یادگیری دوران آموزشی بود . او ادامه خدمتش را در سفارت آمریکا طی کرد.

اولین قطعه

بعد از سربازی به عنوان آهنگساز مدتی در یک شرکت موسیقی کار می کرد و به فکر ساخت تک آهنگ برای خودش افتاد. و کم کم به سمت خوانندگی رفت. در سال ۱۳۸۹ قطعه یکی هست را برای سریالی به نام ،یکی هست، ساخت. و سپس  عصر پاییزی را منتشر کرد. این آهنگ به حدی مشهور شد که از درون هر ماشینی صدایش به گوش می رسید. آهنگ های شنیدنی این خواننده را می توانید از سایت های مختلف از جمله بیپ موزیک دانلود نمایید.

 انتشار آلبوم

در زندگینامه مرتضی پاشایی میبینیم که در پاییز سال ۱۳۹۹ وقتی که ۲۸ سال داشت موفق شد آلبوم یکی هست را با ۱۲ قطعه با ترانه هایی از مهرزاد امیرخانی و تنظیم میلاد ترابی روانه بازار کند .

2

رفلاکس معده تا تومور

در سال ۱۳۹۹ در حالی که دوران طلایی کاری مرتضی پاشایی بود بعد از مدتها ناراحتی معده، با اصرار علی لهراسبی به بیمارستان نیکان رفت و از آزمایش متوجه شد که تومور دارد و باید جراحی کند.در جراحی دکتر متوجه می‌شود که کار از کار گذشته است .

از شیمی درمانی تا موسیقی

مطلب غمگینی که در زندگینامه مرتضی پاشایی میبینیم این می باشد که وی، در کنار شیمی درمانی موسیقی اش را هم ادامه می‌داد و با ریختن موهایش استایلش را هم تغییر داد .او با خواندن ترانه، نگران منی، برای تیتراژ ماه عسل ۹۳، در عرصه موسیقی فعال تر شد. وی در ۱۲ آبان سال ۹۶ به بیمارستان بهمن منتقل و بستری شد و ۴ روز بعد در عصر جمعه ۱۶ آبان با وخامت وضعیت به بخش مراقبت‌های ویژه رفت.

 ۱۸آبان دکتر ممنوع الملاقات بودن او را رفع می‌کند و با تعدادی از هنرمندان و دوستانش دیدار می کند و خبر های امید بخشی از بهبودی اش به گوش می رسد.

اما صبح روز جمعه ۲۳ آبان سال ۹۳ ،ریتم های نامنظم قلبش نشان می‌دهد که بدنش کشش ندارد و در ساعت ۸:۳۰ قلب مرتضی پاشایی برای همیشه متوقف می شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر