خرید بلیط هواپیما از Tbilit.com به شما این امکان را می دهد که استرسی بابت رزرو پرواز نداشته باشید و برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

سایت شماره یک:

اهواز یکی از پایانه های مهم هوایی در جنوب کشور است که روزانه مسافران زیادی از طریق فرودگاه اهواز به شهرهای دیگر سفر می کنند. یک سفر تفریحی لذت بخش آخر هفته می تواند روحیه شمارا بالاتر ببرد.

جزیره کیش می توانید یک پیشنهاد خوب برای سفر از اهواز باشد. از طریق بلیط هواپیما اهواز به کیش می توانید سفر خود را آغاز کنید تا یک آخر هفته لذت بخش را پشت سر بگذارید.

 

 چه چیزی پرواز اهواز را متفاوت می کند؟

خدمه ما از کارشناسان سفر Tbilit.com اینجا هستند تا به شما کمک کنند دنیا را ببینید و تجربه سفر خود را ساده کنید. ما اطلاعات داخلی، الهام‌بخش سفر و نکات برنامه‌ریزی سفر را داریم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. ما حتی روش های انحصاری خود را مستقیماً به شما نمایش می دهیم.

چه به دنبال بلیط ارزان هواپیما اهواز، بلیط هواپیما خارجی، یا فقط یک مسافرت تفریحی باشید، جستجوی خود را با ما شروع کنید.

1

آشنایی با فرودگاه اهواز

فرودگاه بین‌المللی قاسم سلیمانی در اطراف شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده است. وسعت فرودگاه اهواز و اراضی واقع در آن بالغ‌بر 284 هکتار می باشد. در سال 1342 شرکت ملی نفت با توجه به نیاز و تردد کارشناسان خود مبادرت به ساخت باندی به طول 1370  متر و عرض 30 متر در اهواز کرد. فرودگاه اهواز یک بانده است ؛ باند پروازی دارای 3400 متر طول دارد که فاصله بین دو خط درگاه 3100 متر و عرض 45  متر می باشد.

فرودگاه اهواز با کد یاتا AWZ  در جهان شناخته می شود. شرکت های هواپیمایی ایران­ ایر، آسمان، آتا، ماهان، کاسپین، ایرتور، کارون، کیش ­ایر، قشم ­ایر، تابان، وارش، سپهران و زاگرس در این فرودگاه فعال هستند.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز

تلفن: 34434601-061 تا 34434604-061

 

پرواز از اهواز به مشهد

مشهد مقدس سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر ایران است که بخش زیادی از این مسافرین از اهواز هستند. برای انجام این سفر ما به شما بلیط هواپیما اهواز به مشهد را پیشنهاد می دهیم.

با استفاده از Tbilit.com برای زیارت مشهد مقدس قبل از رسیدن، سفر خود از اهواز (AWZ) به مشهد (MHD) را به یک سفر خاطره انگیز تبدیل کنید. هنگامی که بدانید در مشهد چه چیزی در انتظار شماست، می توانید برای بهترین تجربه سفر ممکن از قبل رزرو کنید. برنامه ریزی از قبل موثرترین راه برای اطمینان از اینکه کل تجربه سفر شما به خوبی پیش می رود است.

از اهواز به مشهد روزانه پروازهای زیادی انجام می شود که هواپیمایی های وارش، زاگرس، سپهران،کاسپین، کارون، کیش ایر و ایران ایر در این مسیر اقدام به جابه جایی مسافرین می کنند.

 

چگونه می توانیم ارزان ترین پروازهای اهواز را در Tbilit پیدا کنم؟

تی بلیط یک موتور جستجو بلیط هواپیما است که به شما این امکان را می دهد تا قیمت بلیط هواپیما ارزان را در یک نگاه از جستجو از شرکت های هواپیمایی باهم مقایسه کنید. می‌توانید با تغییر تاریخ‌های سفر، ایرلاین های هواپیمایی و پروازهای بدون توقف برای دریافت بهترین قیمت، پروازهای ارزان‌تری دریافت کنید.

با استفاده از تقویم و گذاشتن فیلتر قیمت سایت تی بلیط هر روز ارزان ترین بلیط هواپیما مناسب با همان تاریخی که شما می خواهید قابل مشاهده خواهد بود.

شهر اهواز دارای موقعیت خاص جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی است که از این‌ رو مسافران زیادی روزانه از شهرهایی مانند اصفهان، تهران و مشهد وارد ویا خارج از اهواز می شوند.

 

پرواز از اهواز به اصفهان

پروازهای اهواز به اصفهان را با Tbilit.com بیابید ما یک سرویس جستجوی رایگان ارائه می دهیم که در آن می توانید پروازهای تمام خطوط هوایی اصلی و آژانس های مسافرتی را برای پروازهای ارزان از اهواز به اصفهان مقایسه کنید.

بلیط هواپیما اهواز به اصفهان یکی از پرطرفدار ترین مسیر های داخلی ایران برای مسافرت است.

مسیر هوایی اهواز به اصفهان 332 کیلومتر است و 50 دقیقه زمان می برد تا با هواپیما به اصفهان برسید.

شهر مبداء و ورود، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را وارد کنید. برای لیستی از پروازهای اهواز به اصفهان، روی دکمه جستجو کلیک کنید. به لیست نگاه کنید و بر اساس اطلاعات پرواز داده شده انتخاب کنید. اطلاعات پرواز شامل تاریخ و زمان، نام ایرلاین، صندلی های موجود و قیمت است. پس از انتخاب پرواز، اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و آنلاین پرداخت کنید. سپس یک بلیط الکترونیکی برای پرواز خود دریافت خواهید کرد. هنگام ورود به فرودگاه، بلیط الکترونیکی و کارت شناسایی معتبر را ارائه دهید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر