سایت شماره یک:

 

 

 

از دستگیره دیجیتال در درب‌های ورودی ساختمان‌ها و اتاق‌ها و محل کار استفاده می‌شود. در استفاده از این دستگیره‌ها نیازی به حمل کلید ندارید و می‌توانید کلید را برای همیشه کنار بگذارید. این دستگیره‌ها انواع مختلفی دارند و برای خرید آن‌ها نیاز به شناخت آن‌ها دارید. اما دستگیره دیجیتال چیست؟ چه کاربردها و مزایایی دارد؟ و انواع آن کدام است؟ در این مقاله به معرفی کامل دستگیره دیجیتال می‌پردازیم و راهنمای جامعی برای خرید انواع دستگیره دیجیتال به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

دستگیره دیجیتال چیست؟

دستگیره دیجیتال یا همان دستگیره هوشمند قابلیت نصب روی انواع درب را دارد. این دستگیره به شما امکان باز شدن توسط اثر انگشت، پین کد، کارت، تشخیص چهره و کف دست را می‌دهد. شما می‌توانید با یکی از این حالت‌ها یا ترکیبی از این امکانات درب را باز یا بسته کنید.

آیا دستگیره دیجیتال با دستگیره هوشمند تفاوت دارد؟

دستگیره‌های دیجیتال سیستم‎‌های هوشمندی هستند که به آن‌ها دستگیره هوشمند نیز گفته می‌شود. پس این دو با هم تفاوتی ندارند و ممکن است هر دو اسم‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

دستگیره الکترونیکی (دیجیتال) دارای چه انواعی می‌باشد؟

دستگیره دیجیتال انواع مختلفی دارد که هر کدام با سیستم خاص خود کار می‌کند. دستگیره‌های دیجیتالی هم داریم که قابلیت استفاده از چندین روش را دارد. این دستگیره‌ها پیشرفته‌تر هستند و مسلما قیمت بالاتری هم دارند.

دستگیره دیجیتال رمزدار

دستگیره دیجیتال رمزی با استفاده از یک کد یا رمز کار می‌کند و قابلیت پذیرش تعداد زیادی کاربر را دارد. از امکاناتی که این دستگیره دارد می‌توان به رمز خیالی، هشدار ورود، تایید دو مرحله‌ای و حذف گروهی کاربران اشاره کرد. قطعات این دستگیره ژاپنی است اما در ایران تولید می‌شود. در طراحی این محصول هیچ قطعه پلاستیکی یا غیر فلزی یافت نمی‌شود.

دستگیره دیجیتال کارتی

دستگیره کارتی از پرکاربردترین دستگیره‌های دیجیتال است. این دستگیره‌ها قابلیت تعریف کارت‌های زمان‌دار برای مهمانان، کارمندان و ... دارد. دستگیره کارتی سنسوری دارد که باید کارت تعریف شده را در نزدیکی آن بگیرید تا توسط دستگاه شناخته شود.

دستگیره دیجیتال اثر انگشتی

دستگیره اثر انگشتی از فناوری شناسایی اثر انگشت استفاده می‌کند. از آن جایی که اثر انگشت هر فرد مختص خود اوست، این دستگیره امنیت بالایی هم دارد. تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید این دستگیره‌ها کردند، برای اطلاع از بهترین برندهای این دستگاه‌ها با کارشناسان آریا لاک در تماس باشید.

دستگیره دیجیتال تشخیص چهره

این دستگیره برای شناسایی و تایید هویت یک فرد از یک عکس دیجیتالی استفاده می‌کند. یکی از مزایای این دستگاه این است که نیاز به تماس ندارد و با فاصله مشخصی چهره فرد را تشخیص می‌دهد. دستگیره تشخیص چهره بعد از شناسایی کلی چهره، ویژگی‌های جزئی‌تر چهره مانند چشم، بینی، دهان و ... را نیز تشخیص می‌دهد. به همین دلیل کار این دستگاه بسیار دقیق و بدون نقص است.

دستگیره دیجیتال اسکن کف دست

همانطور که از نام آن مشخص است. کف دست را اسکن می‌کند. شما هنگام ورود و خروج می‌توانید کف دست خود را روی دستگیره اسکن کف دست قرار دهید تا درب برای شما باز شود.

آیا دستگیره دیجیتال قابلیت نصب روی درب ضد سرقت را دارد؟

دستگیره‌های هوشمند قابلیت نصب بر روی انواع درب را دارند، از این رو روی درب ضد سرقت نیز نصب می‌شوند.

دستگیره هوشمند از کجا بخریم؟ (مرکز فروش دستگیره هوشمند در تهران کجا است؟)

شرکت‌های معتبر ویژگی‌هایی دارند که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم:

خدمات پس از فروش

اگر محصولات خارجی به صورت قانونی وارد کشور شده باشند، شامل هر خدماتی هستند که پس از فروش محصول باید داشته باشند. این خدمات شامل گارانتی، وارانتی و پشتیبانی کالا است.

فروش حضوری

شرکت‌های معتبر قطعا آدرس مشخصی دارند که کارمندان در آن مشغول به کار هستند. شرکت‌ها باید علاوه بر فروش آنلاین، فروش حضوری نیز داشته باشند تا مشتری بتواند به آن اعتماد کند.

سایت معتبر

امروزه کمتر شرکت‌های بزرگی را می‌یابید که سایتی برای خود راه اندازی نکرده باشد. شرکت‌های مطمئن سایت‌هایی دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها به اعتبار، مشتریان، محصولات و قیمت‌های آن‌ها پی ببرید.

با توجه به نکاتی که اشاره کردیم، حال بهتر است شرکت معتبری را معرفی کنیک که همه این خصوصیات را داراست و دارای سابقه درخشان در فروش انواع تجهیزات هوشمند ساختمانی است. شرکتی که از آن سخن گفتیم، آریا لاک است. برای اطمینان می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت آریا لاک یا درج شده روی عکس‌ تماس بگیرید.

معرفی انواع برندهای دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال سامسونگ

حتما با برند سامسونگ آشنا هستید. کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که حداقل یک محصول با برند سامسونگ در آن وجود نداشته باشد. سامسونگ یکی از معروف‌ترین و بهترین برندها در حوزه تجهیزات هوشمند ساختمانی است که دستگیره هوشمند آن نیز از بهترین برندها محسوب می‌شود.

دستگیره دیجیتال یال

دستگیره هوشمند یال در کشوهایی مثل سوئد، ایتالیا، چین و کره جنوبی تولید می‌شود. این برند هم مانند برند سامسونگ دستگیره‌های هوشمند محبوبی دارد.

دستگیره دیجیتال گیت من

دستگیره هوشمند گیت من در کره جنوبی محبوبیت زیادی دارد و حدود 70 درصد دستگیره‌‎های این کشور از این برند است. این دستگیره از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار است.

دستگیره دیجیتال اچ تی ان پرایم

این برند دستگیره نیز از برندهای خوبی است که در ایران یافت می‌شود. بعضی از دستگیره‌های دیجیتال قابلیت استفاده از چند روش را دارند. به طور مثال یک دستگیره می‌تواند به وسیله کارت، اثر انگشت، تگ و رمز باز شود. در این صورت می‌توانید با خرید این نوع دستگیره‌ها با یک تیر چند نشان بزنید. دستگیره‌های هوشمند اچ تی ان پرایم هم این قابلیت را دارند.

برای شناخت بهترین برندهای دستگیره هوشمند و خرید آن‌ها متناسب با نیاز خود می‌‌توانید نگاهی به سایت آریا لاک بیندازید یا با کارشناسان آریا لاک در ارتباط باشید.

دستگیره دیجیتال چه کاربردهایی دارد؟

از دستگیره دیجیتال در انواع ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی می‌توان استفاده کرد. این دستگیره‌ها در مکان‌هایی که رفت و آمد زیادی دارند به دلیل امنیت بالایی که ایجاد می‌کنند، بسیار کاربردی و به صرفه هستند و استفاده از آن‎‌ها تا حدودی از واجبات است.

دستگیره دیجیتال چه مزایایی دارد؟

  • امنیت بالا

  • کاربری راحت

  • نصب آسان

  • ظاهری لوکس و زیبا

  • ضد هک

  • ضد شوک

  • قابلیت اتصال به تلفن هوشمند

  • اتصال به بلوتوث

  • دارای قفل کودک

  • مقاومت در برابر آب

  • مقاومت در برابر رطوبت

  • طول عمر و دوام بالا

  • کیفیت بالا

  • کنترل و باز و بسته کردن درب از راه دور

  • قفل اتوماتیک تنها با زدن یک دکمه

دستگیره هوشمند ارزان

در خرید دستگیره‌های دیجیتال باید دقت داشته باشید کیفیت، گارانتی و قابلیت‌های دستگیره باید متناسب با نوع نیاز و توقع شما در اولویت باشد. با خرید دستگیره هوشمند جنس خوب خیالتان از خرابی آن در کوتاه مدت راحت است و این می‌تواند به معنی صرفه جویی در هزینه‌ها هم باشد. پس به دنبال دستگیره هوشمند ارزان نباشید. تنها کافی است از چند فروشنده قیمت‌ها را جویا شوید تا با قیمت مناسبی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت دستگیره‌های هوشمند چقدر است؟

دستگیره‌های دیجیتال برندها و انواع گوناگونی دارند که هر کدام نیازهای مختلفی را برطرف می‌کنند. همچنین ممکن است قابلیت‌های متفاوتی داشته باشند. همه مزایا و قابلیت‌های که ذکر کردیم در همه دستگیره‌های دیجیتال یافت نمی‌شوند. پس قیمت واحدی برای آن‌ها نمی‌توان در نظر گرفت. شما باید قبل از خرید تحقیق کنید کدام نوع دستگیره از کدام برند متناسب با نیازها و بودجه شماست. برای راحتی کار با کارشناسان ما در شرکت آریا لاک تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دستگیره هوشمند راهنمایی کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر