شاهرخ استخری اصلاً شهرت برایش اهمیت ندارد و برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند اصلاً مغرور و گوشه گیر نیست. صمیمی ترین دوستانش به گفته خودش امیررضا دلاور و پندار اکبری می باشد و با بقیه در حد تلفنی دوست می باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش سایت خبر آزاد ، شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.

شاهرخ استخری به دلیل آنکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است و تک پسر خانواده نیز می باشد از خدمت سربازی معاف شده است.

شاهرخ  استخری اصلاً شهرت برایش اهمیت ندارد و برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند اصلاً مغرور و گوشه گیر نیست. صمیمی ترین دوستانش به گفته خودش امیررضا دلاور و پندار اکبری می باشد و با بقیه در حد تلفنی دوست می باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر