سایت شماره یک:

لیفت با نخ

 

همه اطرافیان شما اطلاعات و توصیه هایی را پس از لیفت با نخ ارائه می دهند که متاسفانه اکثر آن ها ممکن است بر اساس اطلاعات نادرست باشد. برای این منظور شما نیاز به پیگیری پزشکی دارید. اگر به دنبال مشاوره پس از عمل لیفت صورت هستید، باید با پزشک خود مشورت کنید. پس از عمل لیفت که توسط منابع معتبر ارائه می شود، از مشاوره های مفید بهره مند شوید.

در عمل لیفت با نخ مجالی برای آزمایش وجود ندارد و به نفع شما نیست که نسبت به اهمیت مواردی که جراح پس از انجام عمل لیفت صورت می گوید بی تفاوت باشید. دو هفته اول و تمام توصیه ها و دستورات جراح باید با دقت رعایت شود.

از جمله نکاتی که بعد از لیفت صورت توصیه می شود، خوابیدن در حالتی است که سر بالا قرار دارد. بنابراین توصیه می کنیم از دو بالش برای بالا بردن سر در هنگام خواب استفاده کنید تا تورم کاهش یابد. همچنین برای کاهش درد و تسهیل دوره نقاهت همان دستورالعمل هایی را که در بیمارستان به شما داده شده است، دنبال کنید.

در این مطلب اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

لیفت صورت موثرترین روش های جوانسازی صورت است که برای از بین بردن علائم پیری در مرکز و قسمت پایین صورت انجام می شود. بنابراین پوست شما شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. امروزه به لطف فناوری پیشرفته لیفت صورت، جوان و پرانرژی به نظر رسیدن در هر سنی دیگر یک رویا نیست.

لیفت با نخ یک روش غیر جراحی است که از نخ برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می کند. نخ های PDO یک عمل زیبایی پیشرفته است که می تواند ظاهر شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. در این روش نخ ها زیر پوست قرار می گیرند و به مرور زمان باعث سفت شدن فوری پوست شما می شوند. 

همانطور که این روند ادامه می یابد، کلاژن جدید در اطراف این مناطق تنش تشکیل می شود و نتایج طولانی مدت را ایجاد می کند!

نکات مهم در زمان لیفت با نخ

قبل از ارائه نکات پس از لیفت با نخ، برای جلوگیری از خونریزی و از دست دادن خون در حین و بعد از عمل لیفت صورت، باید مهم ترین شرایط احتیاطی دوره قبل از جراحی را در نظر گرفت.

  • توصیه می کنیم از آسپرین دوری کنید و چای سبز بنوشید.
  • قطع قرص های ضدبارداری و داروهای هورمونی در زنان حداقل یک ماه قبل از عمل.
  • ویتامین E نیز دارویی است که باعث خونریزی می شود، توصیه می کنیم قبل از عمل از مصرف آن خودداری کنید.
  • برای تسریع بهبود زخم و جلوگیری از عفونت، سیگار را ترک کنید

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ

 

نکات بعد از لیفت صورت

از جمله نکات بعد از عمل برای لیفت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تسریع روند بهبود و کاهش تورم، پس از لیفت صورت از یخ استفاده کنید.
  • خروج از بیمارستان در روز دوم پس از عمل لیفت صورت.
  • از جمله نکات بعد از لیفت صورت با نخ، آوردن عینک آفتابی برای پنهان کردن کبودی و تورم صورت هنگام ترخیص از بیمارستان است.
  • یکی از مهم ترین دستورات بعد از جراحی لیفت صورت این است که از کرست طبی که بخیه ها را فشار می دهد و از تورم آن ها جلوگیری می کند استفاده کنید.
  • بخیه ها در عرض یک هفته از صورت و پلک ها برداشته می شود.
  • می توانید دو روز پس از جراحی لیفت با نخ استحمام کرده، بخیه ها را خشک کرده، با پنبه به دقت تمیز کرده و کرم آنتی بیوتیک بزنید.
  • احساس بی حسی در صورت دارید که طبیعی است و در عرض چند هفته از بین می رود.
  • از جمله دستورالعمل های بعد از لیفت صورت است که باید از انجام ورزش های شدید مانند رابطه جنسی و کارهای سنگین خانه برای حداقل دو هفته خودداری شود.
  • برای کاهش اثرات بخیه باید از آفتاب و هوای آلوده خودداری کرد.
  • از فعالیت هایی مانند الکل، سونا و حمام بخار باید برای چندین ماه خودداری شود.
  • کرم های ضد آفتاب باید به طور مرتب تا 6 ماه استفاده شوند.
  • تورم و کبودی در عرض 3 هفته کاهش می یابد.به طور کلی می توانید در هفته دوم به سر کار خود بازگردید.

لیفت با نخ

کاندیدای مناسب لیفت با نخ

 

چه کسی کاندیدای این روش است؟

لیفت با نخ اثرات کوتاه مدت و فوری است که به ویژه بعد از 25 سالگی اعمال می شود. به راحتی می توان آن را با درمان های لایه برداری و مراقبت از پوست ترکیب کرد تا کیفیت پوست منحصر به فردی را ارائه دهد.

در دوره‌ های خاصی از زندگی ممکن است برخی تغییرات در ساختار بدن و هورمون ‌ها به دلایل طبیعی یا روانی ناشی از استرس‌ های روزانه یا به دلیل بحران‌ هایی که ممکن است با آن مواجه شویم، رخ دهد. گاهی اوقات عواملی هستند که باعث تضعیف انعطاف بدن و کاهش تولید کلاژن در بدن می شوند.

این بدان معنی است که عضلات تنبل به نظر می رسند، مقاومت در برابر جاذبه کاهش می یابد و پوست شل می شود. این گروه غالب از افراد از جمله افرادی هستند که از لیفت با نخ بهره مند می شوند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر