سایت شماره یک:

 

 

 

سفر به اروپا قطعا می تواند یک تجربه جذاب و هیجان انگیز برای هر فردی باشد. زیبایی های قاره اروپا از هیچ کسی پوشیده نیست و سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای دیدن این زیبایی ها به اروپا سفر می کنند. شهروندان برخی از کشورهای خاص می توانند به کشورهای اروپایی بدون ویزا سفر کنند، این در حالی است که این امکان برای ایرانیان وجود ندارد. برای سفر به اروپا باید با بهترین زمان سفر به اروپا آشنا شوید تا بتوانید یک سفر بی نظر را تجربه کنید. ما در این مطالب بهترین زمان سفر به اروپا را برای شما بیان می کنیم.

سفر به اروپا در فصل تابستان

ماه های ژوئن، ژوئیه و اوت از بهترین فصول برای خرید تور اروپا و سفر به این قاره هستند. بیشتر افراد به این دلیل در فصل تابستان به اروپا سفر می کنند که تفریح های تابستانی جذابی در این ماه ها برگزار می شود. در این فصل کشورهای جنوب اروپا مانند یونان، ایتالیا و فرانسه در مقایسه با کشورهای شمالی این قاره آب و هوای گرمتری دارند.

از دلایلی که می توان تابستان را بهترین زمان سفر به اروپا معرفی کرد این است که در این فصل هر بخش از اروپا رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و شما می توانید از بازارهای محلی و میوه های رنگارنگ در این فصل دیدن کرده و لذت ببرید. البته باید گرمای این فصل را نیز در نظر بگیرید. به همین منظور سعی کنید یک هتل با امکانات کامل را برای اقامت انتخاب کنید.

سفر به اروپا در فصل بهار

می توان فصل بهار را بهترین زمان سفر به اروپا بیان کرد. در ماه های مارس، آوریل و می شما شاهد هوای خنک در سراسر اروپا خواهید بود. با تمام شدن فصل زمستان و شروع بهار مردم کشورهای مختلف خود را برای سفر به اروپا آماده می کنند. بهار بهترین زمان سفر به اروپا برای افرادی است که از گرما فراری هستند. در این فصل شما در کشورهای مختلف شاهد خیابان هایی با درختانی چر از شکوفه هستید.

روزهای خنک بهار به شما این امکان را داده تا بتوانید در تفریحات مختلف و مخصوص این فصل شرکت کنید. در این فصل نمایشگاه ها و مراسمات خاصی در کشورهای مختلف برگزار شده که شما می توانید از آن ها بازدید کرده و لذت ببرید.

سفر به اروپا در فصل پاییز

سفر به اروپا در فصل پاییز

در فصل پاییز و در ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر شما شاهد هوای خنک و بارش های گاه و بی گاه هستید. بسیاری از افراد در خصوص این که پاییز بهترین زمان سفر به اروپا است تردید دارند، اما در این خصوص باید بگوییم که کافی اس یک بار در این فصل به قاره اروپا سفر کنید و زیبایی های پاییزی این قاره را ببینید و مطمئن شوید، پاییز می تواند بهترین زمان برای سفر به اروپا باشد. با این که شب های پاییزی خنک است؛ اما آنقدر سرد نیست که بخواهید لباس های زمستانی را همراه خود ببرید.

علاوه بر زیبایی هایی پاییز در کشورهای مختلف در این فضل شما شاهد تخفیف های عالی نیز هستید. بنابراین در صورتی که می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، پاییز زمان مناسبی برای سفر به اروپا است. همچنین در صورتی که از شلوغی فراری هستید و می خواهید در شرایطی به اروپا سفر کنید که گردشگران زیادی در کشورها وجود نداشته باشند، این فصل مناسب شما برای سفر است.

سفر به اروپا در فصل زمستان

با توجه به این که در فصل زمستان سال نو میلادی آغاز می شود، بنابراین در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه شما شاهد جشن ها و مراسمات مختلف در کشورهای اروپایی خواهید بود. جشن باشکوه کریسمس در کشورهای اروپایی و شادی و نشاط مردم و فستیوال های خاص در این قاره موجب شده تا افراد زیادی این فصل را بهترین زمان سفر به اروپا بدانند و به کشورهای مختلف اروپایی سفر کنند.

در بازارهای کریسمس شما می توانید درخت های کریسمس و شیرینی و شکلات را ببینید. در این فصل اسکی روی یخ، تماشای شفق قطبی و مشاهده جشن سال نو می توانید یک تجربه و خاطره بی نظیر را برای شما رقم بزند.

بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ هزینه

یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که اکثر گردشگران در خصوص سفر به اروپا دارند این است که در چه فصلی هزینه های سفر به اروپا کمتر خواهد بود؟ با این که گفته می شود تابستان بهترین زمان سفر به اروپا است، اما در این فصل هزینه های مختلف به طور سرسام آوری افزایش می یابد. همچنین در صورتی که بخواهید در این فصل به اروپا سفر کنید باید از چند ماه قبل هتل و پرواز های خود را رزرو کرده باشید. این در حالی است که در فصل دیگر هزینه ها ارزان تر خواهد بود.

بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ جمعیت گردشگران

بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ جمعیت گردشگران

با توجه به این که مردم از سراسر دنیا و کشورهای اروپایی در فصل تابستان به اروپا سفر می کنند و تعطیلات خود را در این کشورها سپری می کنند؛ بنابراین در این فصل با انبوه جمعیت مواجه خواهد بود. به طوری که شما برای رفتن به رستوران ها، تفریح های مختلف مخصوصا تفریح های آبی باید مدت زیادی را در صف های طولانی بگذرانید. بنابراین از چند ماه قبل بلیط های مورد نظر خود را رزرو کنید و یا این که فصل دیگری را برای سفر انتخاب نمایید.

از طرفی اگر قصد دارید از تفریحات تابستانی لذت ببرید و قصد ندارید با جمعیت زیادی رو به رو شوید، می توانید کشورهای اروپای شرقی را برای سفر انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به اروپا از لحاظ رویدادهای فرهنگی و جشن ها

در هر ماه از سال در کشورهای اروپایی جشن ها و رویدادهای خاصی برگزار می شود. برای مثال شما از 29 خرداد تا 1 تیر می توانید از نمایشگاه هنری بازل در سوئیس دیدن کنید. همچنین جشن های مختلفی مانند جشن اکتبر در مونیخ، جشنواره توماتینا در اسپانیا، کارناوال ونیز و تور دو فرانس نیز برگزار می شود. علاوه بر جشن های کریسمس که در ماه دسامبر یعنی 10 آذر تا 10 دی برگزار می شود، در این کشورها شما می توانید در جشن هایی مربوط به کارناوال فرانسه که در ماه فوریه برگزار شده نیز شرکت نمایید.

جمع بندی

بهترین زمان سفر به اروپا به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. اگر جز افرادی هستید که از جمعیت زیاد فراری هستید، قطعا فصل های بهار و پاییز می تواند بهترین زمان سفر به اروپا برای شما باشد، اما اگر می خواهید از تفریحات خاص و جشن های مخصوص سال نو لذت ببرید، فصل های تابستان و زمستان بهترین زمان سفر برای شما هستند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر