سایت شماره یک:

 

جزیره زیبا و بزرگ قشم که یکی از متفاوت‌ترین جزایر ایرانی نیز می‌باشد، جاذبه‌های بکر طبیعی فراوانی دارد که قطعا بازدید از آنها، تجربه بی‌نظیر و لذت‌بخشی برایتان خواهد بود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از جاذبه‌های این جزیره را به شما معرفی کنیم و تا هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران قشم به این جزیره جنوبی سفر کنید، بدانید که از کدام دیدنی‌ها حتما باید بازدید کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دره ستارگان؛ کوه‌های استثنایی

یکی از متفاوت‌ترین دیدنی‌های طبیعت بکر جزیره قشم، قطعا دره ستارگان می‌باشد. این مجموعه طبیعی، شامل کوه‌ها و صخره‌های سر به فلک کشیده‌ای است که در گذر زمان در اثر باد و باران، شکل گرفته‌اند و مخروط‌های نوک تیزی را تشکیل داده‌اند. یک افسانه جالب درباره نحوه شکل‌گیری دره ستارگان در میان بومیان قشم وجود دارد و آن هم این است که این دره بر اثر برخورد یک ستاره به زمین، به این شکل درآمده است. فارغ از اینکه دلیل و نحوه شکل‌گیری این دره به چه شکل بوده است، دیدن آن حداقل برای یکبار، شدیدا توصیه می‌شود.

تنگه چاهکوه؛ ترسناک و خیره‌کننده

از دیگر دیدنی‌های طبیعی قشم که بیشتر ما را یاد لوکیشن فیلم‌های ترسناک می‌اندازد، تنگه چاهکوه قشم می‌باشد. این تنگه در واقع مجموعه‌ای کوهستانی می‌باشد که داخل صخره‌های مختلف آن، حفره‌های مختلفی شکل گرفته و به همین دلیل به آن چاهکوه می‌گویند. در فصل‌هایی که هوای قشم بارانی می‌شود، آب زیادی داخل این حفره‌ها جمع می‌شود و همین موضوع باعث دوچندان شدن زیبایی آن می‌شود.

جنگل حرا؛ جنگل دریایی و سرسبز

آخرین پدیده طبیعی قشم که قصد معرفی آن را داریم، جنگل حرا قشم است. این جنگل در واقع یک نوع جنگل دریایی است که برای بازدید از آن، باید سوار قایق شوید و از طریق آن، در دل این جنگل‌ها گشت و گذار کنید و از زیبایی‌های این جنگل متفاوت جنوبی، لذت ببرید. زمانی که سطح آب دریا پایین بیاید و تنه و ریشه درختان نمایان شوند، زیبایی‌های این جنگل دوچندان می‌شود.

خرید بلیط هواپیما قشم

برای خرید بلیط تهران به قشم با بهترین قیمت، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. به این منظور، پس از ورود به سایت اسنپ تریپ، می‌بایست به بخش پرواز داخلی بروید و مبدا و مقصد خود و همچنین تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را وارد کنید. اسنپ تریپ لیستی از پروازهای مختلف به قشم را برای شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم از ایرلاین‌های مختلف، در نهایت بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، خرید خود را نهایی کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر