هتل زیبا بزرگ شیراز

زیباترین و کم‌نظیرترین جاذبه‌ها را می‌توانید در شهر تاریخی شیراز بیابید. شهری که یک روز در تقویم را به خود اختصاص داده است. این شهر اقامتگاه‌های لوکسی برای مسافران مهیا نموده؛ در واقع هتل های شیراز بسیار مشهور هستند.

اکثر این هتل ها مشرف به جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز هستند. با رزرو هتل های شیراز می‌توانید به تمامی این اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری سر بزنید.

هتل بزرگ شیراز

 

لابی 2 هتل بزرگ شیراز

در سال ۱۳۹۲ هتلی بزرگ و زیبا به نام هتل بزرگ راه اندازی شد. یکی از ویژگی‌های خاص هتل بزرگ، ایجاد ویو مناسب از شهر شیراز برای واحدهای اقامتی‌اش است. البته هتل بزرگ شیراز در کنار دروازه قرآن قرار گرفته که با نام هتل دروازه قران نیز شناخته می‌شود. هتل ۵ ستاره بزرگ، توسط معماران و طراحان خوش‌سلیقه ساخته شده و نمای بیرونی آن همچون کشتی است که از چند کیلومتری شما را به سمت خود می‌کشاند.

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز شامل یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های چهار نفره است که با سبک‌های متفاوت چیده شده تا با هر نوع سلیقه‌ای جور دربیاید. ۱۵۸ واحد اقامتی در هتل بزرگ به چشم می‌خورد که در طبقات هفت الی دوازده پراکنده شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل بزرگ باکیفیت‌ترین تجهیزات رفاهی را دارند و فضای داخلی آن‌ها بسیار شیک و تمیز است.

این هتل دارای دو لابی بوده که یکی در طبقه همکف و دیگری در طبقه ششم قرار دارد. اولین لابی برای پذیرش مسافران هتل مهیا شده و لابی دوم که در طبقه ششم قرار گرفته؛ فضایی بسیار شیک و لوکس دارد که برای پذیرایی از میهمانان هتل ساخت شده است.

هتل بزرگ شیراز امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر پارکینگ سرپوشیده در چهار طبقه با ظرفیت ۶۰۰ خودرو دارد. همچنین این اقامتگاه دارای مجموعه ورزشی بسیار بزرگ و منحصربه‌فردی است. در این مجموعه ورزشی می‌توانید سالن اسپا را ببینید که به صورت جداگانه برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد.

همچنین هتل بزرگ شیراز یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های گردان ایران را دارد که با دو منوی ایرانی و ایتالیایی غذاهای خوش‌طعمی را ارائه می‌دهد. این هتل مجلل دارای سالن‌های مراسم و تالار بسیار شیکی ست که به صورت حرفه‌ای برای انواع مراسم‌ها چیدمان خواهد شد.

با اقامت در هتل بزرگ شیراز می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند دروازه قرآن، تخت جمشید، مقبره حافظ و سعدی سر بزنید. همچنین باکمی پیاده‌روی به آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما و موزه جهان‌نما خواهید رسید.

بدیهی است که قیمت هتل در شیراز برای شما حائزاهمیت باشد؛ اما با دیدن هتل بزرگ شیراز، دوست دارید برای یک شب هم که شده در این اقامتگاه لوکس و لاکچری ریلکس کنید.

هتل چمران شیراز

اتاق 2 تخته دابل هتل چمران شیراز

یکی از هتل های لوکس شیراز هتل چمران است که برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ بازگشایی شد. هتل ۵ ستاره چمران دارای ۳۰ طبقه است که ۲۵۰ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. سپری کردن شبی رویایی و آرام در مرتفع‌ترین هتل شیراز خاطره‌ای نیست که به همین سادگی از یاد برود. شاید چندین و چند سال به یاد شبی که در هتل چمران شیراز اقامت کردید بیفتید و دوست داشته باشید دوباره اتاق‌های هتل چمران را رزرو کنید. به‌خصوص اگر یکی از طبقات فوقانی هتل چمران شیراز را رزرو نمایید که چشم‌اندازی زیبا به باغ‌های شهر شیراز دارد.

واحدهای اقامتی هتل چمران شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت دو نفره است که امکان استفاده از سرویس اضافه را دارد. یکی از مزیت‌های هتل پنج ستاره چمران، وجود رستوران‌های بسیار باکیفیت با تنوع غذایی بالاست. در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل چمران، حس سرخوشی عجیبی خواهید داشت؛ چراکه در هنگام صرف غذا، موسیقی زنده نواخته می‌شود. این هتل بزرگ دارای چندین رستوران به نام‌های رستوران ملل، رستوران سنتی باربد، رستوران پانوراما، رستوران داوینچی و دو کافی‌شاپ به نام‌های ایتالیایی و چشم‌انداز است.

موقعیت مکانی ایده‌آلی که هتل چمران دارد سبب می‌شود تا اماکن تاریخی و تفریحی این شهر فاصله زیادی نداشته باشید. برای مثال هتل چمران فاصله کمی با جاذبه‌های باغ ارم، ارگ کریم‌خانی، مسجد نصیرالملک، دروازه قرآن، بازار وکیل، حرم شاه‌چراغ و خیابان لطفعلی خان زند؛ دارد.

از امکانات ویژه هتل چمران شیراز می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، چایخانه سنتی، لاندری، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، خدمات ماساژ، سالن بدن‌سازی، سالن کنفرانس و صندوق امانات اشاره نمود.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

اگر به رزرو هتل در شیراز می‌اندیشید، هتل زندیه یکی از بهترین انتخاب‌ها است. هتل پنج ستاره زندیه شیراز به ارگ کریم خان و مجموعه شاه‌چراغ مشرف است و دسترسی بسیار ساده‌ای به دیگر نقاط شهر دارد. این هتل لوکس و مجلل در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. برای آسایش و آرامش بیشتر میهمانان، واحدهای اقامتی تمیز و شیکی در هتل زندیه مهیا شده که همه آن‌ها دارای مینی بار، حمام، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، تخت‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت هستند.

برای افرادی که به سفر کاری می‌روند رزرو سوئیت دو تخته بیزینس را پیشنهاد می‌دهیم؛ چون امکاناتی نظیر کامپیوتر، پرینتر و فکس دارد. برای تازه عروس و دامادها نیز اتاق ویژه‌ای به نام سوئیت دو تخته ماه عسل مهیا شده که طبق سفارش، تزیینات مخصوص هم صورت می‌گیرد.

بهترین بخش هر سفر بازمی‌گردد به رستوران گردی. با خیال راحت هتل زندیه شیراز را رزرو کنید و مطمئن باشید که رستوران‌های متنوع این اقامتگاه می‌تواند ذائقه شما را راضی کند. در رستوران‌های هتل زندیه انواع غذاهای سنتی، ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

ازآنجایی‌که بیشتر افراد با خودرو شخصی خود به شیراز سفر می‌کنند، هتل زندیه دارای یک پارکینگ با فضایی مناسب برای ۸۰ خودرو است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. تنها یک آب‌تنی دل‌چسب می‌تواند خستگی را از تنتان بیرون کند که هتل زندیه به این قسمت از ماجرا نیز اندیشیده و با در اختیار قرار دادن استخر، سونا و جکوزی به صورت رایگان، تفریح مسافرانش را تکمیل می‌کند.

در هر کدام از واحدهای اقامتی هتل زندیه امکاناتی نظیر: اینترنت رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، حمام، آباژور، تلویزیون، یخچال و چای‌ساز فراهم است. البته برخی از واحدهای اقامتی هتل زندیه دارای بالکن هستند.

هتل هما شیراز

قیمت هتل های شیراز مسئله مهمی است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود. هتل هما شیراز یکی از زیباترین هتل های این شهر است که با توجه به امکانات و تجهیزات مدرنش، قیمت منصفانه‌ای دارد. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های شهر شیراز است که در چند قدمی بوستان آزادی واقع گردیده است. هتل هما شیراز برای اولین بار در سال ۱۳۵۰ هجری شمسی افتتاح گردید. این هتل با سابقه درخشانی که دارد همواره میزبان میهمانان و مسافران این شهر تاریخی است.  وجود پرسنل مجرب، اخلاق‌مدار و مودب هتل هما، سبب جذب گردشگران ایرانی و خارجی شده است.

این هتل ۸ طبقه، دارای ۲۳۲ واحد اقامتی بوده که شامل اتاق‌های دوتخته، یک تخته و سوئیت‌های یک خوابه است. معماری فوق‌مدرن و زیبای هتل هما، چشم‌اندازی رو به کوهستان و پارک دارد. هتل پنج ستاره هما شیراز دارای امکانات کم‌نظیری مانند: کتابخانه، فروشگاه صنایع‌دستی، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودک و فضای باز است. البته اگر اهل تفریح و ورزش هستید باید سری به جکوزی، استخر، سونا بخار، سالن ماساژ و سونای خشک هتل هما بزنید.

جاذبه‌های دیدنی مشرف به هتل هما شیراز نظیر حمام وکیل، ارگ کریم خان زند، مرکز تجاری خلیج فارس، آرامگاه حافظ و آرامگاه شاه‌چراغ.

جمع‌بندی

به وصف زیباترین هتل های شیراز پرداختیم. البته که این شهر اقامتگاه‌های لوکس و زیبا کم ندارد؛ ما فقط گلچینی از آن‌ها را برگزیدیم.

 

متا هتل های شیراز اقامتگاه‌های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند که نظیر آنها هتل بزرگ، هتل چمران، هتل زندیه و هتل هما بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر