پرشین چت

چت روم فارسی پرشین چت و شیک چت فضایی مناسب برای کاربران اینترنت می باشد تا در آن به گفتگوی اینترنتی چند نفره بپردازند و در آن بدون محدودیت با یکدیگر بحث کنند. همین ویژگی این دو چت روم باعث شده کاربران بسیاری را به خود جذب کنند. به همین دلیل ما قصد داریم بهترین و شلوغ ترین چت های فارسی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی از آنها استفاده کنید. چت روم هایی که محل مناسبی برای چت کردن و گفتگوی آنلاین می باشد پرشین چت و شیک چت میباشند.

در گذشته که امکانات ارتباطی نظیر گوشی، تلفن، لپ تاپ به این وسعت وجود نداشت و کاربران برای ارتباط غیرحضوری با یکدیگر تنها می توانستند از تلفن استفاده کنند. اما با راه اندازی اینترنت فرصتی مناسبی برای کاربران فراهم شد تا با استفاده از آن به ارتباط با دیگران مشغول شوند. این ارتباط در ابتدا با ایمیل بود اما پس از مدتی چت روم ایجاد شد و کاربران به استفاده از چت روم روی آوردند.

چت روم (chat room) به معنی اتاق گفت و گو یا اتاق گپ زدن است و کاربران اینترنت می توانند در آن با یکدیگر به صورت دو یا چند نفره صحبت کرده و گپ بزنند. همین عدم محدودیت در چت روم ها و امکان صحبت گروهی باعث شده بسیاری از کاربران به آن علاقه مند شده و وقت خود را در آن صرف گفتگو با دوستان خود کنند. برخی نیز در چت روم ها دوست های جدیدی پیدا می کنند.

شیک چت

از جمله ویژگی های مثبت چت روم ها عبارت است از: امکان صحبت گروهی و چند نفره، گفتگوی آنلاین و از راه دور، رایگان و بدون هزینه بودن، پیدا کردن دوست های بیشتر، آزادی عمل در گفتگو و ... در عین حال چت روم ها ویژگی های منفی نیز دارند که عبارت است از: ناشناخته بودن کاربران، محدودیت نداشتن آن، امکان فریب افراد و ... 

در حال حاضر پرشین چت و شیک چت بزرگترین چت روم های فارسی می باشند که با آدرس www.persieanchat.com و www.sheikchat.com در دسترس عموم هستن کافی است اسم چت روم چرا سرچ کرده و رو ادرس چت روم کلیک کرده تا وارد چت شوید.

باید توجه داشت که این موارد تنها چت روم های فارسی و ایرانی نیستند و ده ها چت روم فارسی وجود دارد که روزی کاربران بسیاری در آن به چت کردن مشغول می شدند اما اکنون از رونق افتاده اند. به همین جهت ما همه چت روم های فارسی را معرفی نکردیم و تنها به بهترین و شلوغ ترین های آنها بسنده کردیم. در عین حال ممکن است برخی از موارد ذکر شده به جهت عدم رعایت شئونات اسلامی توسط شورای تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شده باشند.

در عین حال باید دقت کنید که در چت روم فرد هر نامی را که بخواهد انتخاب می کند و ممکن است برخی افراد سودجو در کمین شما باشند و با القاب جعلی و سخنان جذاب شما را فریب دهند. بنابراین هشیار باشید و با دقت در چت روم فعالیت نمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر