محیط کار و اداره مکانی است که افراد وقت زیادی را در آن می‌گذرانند و محل کار به نوعی خانه دوم افراد است. بنابراین مهم است که این محیط زیبا، کارآمد، سالم و کاربردی باشد. اصولا افراد برای منازل خود دکوراسیون‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند

اهمیت دکوراسیون اداری

محیط کار و اداره مکانی است که افراد وقت زیادی را در آن می‌گذرانند و محل کار به نوعی خانه دوم افراد است. بنابراین مهم است که این محیط زیبا، کارآمد، سالم و کاربردی باشد. اصولا افراد برای منازل خود دکوراسیون‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند، اما در دکوراسیون اداری دقت لازم صورت نمی‌گیرد و تنها به وسایل ساده و ابتدایی اکتفا می‌شود. اما در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

طراحی دکوراسیون اداری یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت شرکت های طراحی داخلی و دکوراسیون می‌باشد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله به معرفی سه شرکت معروف و به نام دکوراسیون اداری بپردازیم.

بسیاری از مدیران و طراحان دارای دغدغه‌های زیادی در این زمینه هستند. طراحی مدرن طراحی‌ای است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. سبک مدرن از فضا به صورت بهینه استفاده کرده و همچنین صمیمیت را در جریان قرار داده است.

یکی از چالش‌هایی که امروزه طراحان با آن دست به گریبان هستند، تغییرات مداوم و پیشرفت تکنولوژی ست. با پیشرفت تکنولوژی فضاهایی جدید ایجاد می‌شود و گاهی نیاز است تا فضا‌های قبلی حذف شود. پس باید دکوراسیون اداری به شکلی طراحی شود که دارای انعطاف پذیری زیادی بوده و در هر زمان بتوان تغییرات لازم را انجام داد.

دکوراسیون اداری

فضاهای متفاوت در یک مجموعه اداری

همه ادارات شامل بخشی برای ورود می باشند و پس از آن بخش پذیرش که شامل میز منشی است، قرار گرفته است. در همه ادارات مسیرهای دسترسی و راهروهایی جهت رسیدن به اتاق‌ها وجود دارد. اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس از الزامات هر اداره‌ای می باشد. علاوه بر این فضا‌ها به بخش های زیر نیز تقسیم می‌شوند.

  1. فضاهایی وجود دارد که در آنجا کار مستقیما انجام می‌شود. مانند اتاق جلسات، اتاق های بایگانی، اتاق های کارشناسی، اتاق خدمات و یا سالن‌هایی که مخصوص کار گروهی هستند. این اتاق ها در زمره گروه اصلی ساختمان اداری می‌باشند.
  2. مورد بعد فضایی است که در آن کار انجام می‌شود، اما به صورت مستقیم نیست. مانند کلاس‌های آموزشی، نگهبانی، سالن اجتماعات، کتابخانه و غیره.
  3. در ادارات فضایی وجود دارد که قابل استفاده برای تمام افراد است و افراد به صورت عمومی از این مکان‌ها استفاده می‌کنند. مانند انبارها، سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌های نظافت، تاسیسات، پارکینگ‌ها و غیره.

برای هر کدام از این فضا‌ها باید دکوراسیون اداری مناسب به خود را انجام داد و الگوی خاصی را رعایت کرد.

سه شرکت معتبر در زمینه طراحی دکوراسیون

تا به اینجا قطعا متوجه شدید که طراحی دکوراسیون ادارای یک الزام است. امروزه به دلیل استفاده افراد از شبکه‌های اجتماعی و سوشال مدیا، افراد درک بهتری از دکوراسیون داخلی پیدا کرده‌اند. گروه‌های مختلفی در حوزه‌های متفاوت دکوراسیون مشغول به فعالیت می‌باشند.

مکعب

 یکی از این شرکت‌های فعال مکعب است. گروه مکعب یکی از گروه‌های معتبر و خوش سابقه در زمینه طراحی دکوراسیون اداری می باشد. این گروه دارای سابقه کاری چندین ساله ای است و مشاور دهی تخصصی و رایگانی دارد. گروه مکعب طراحی سبک مدرن را در دستور کار خود قرار داده و سعی می‌کند محیطی متفاوت با جلوه ای خاص برای مشتریان خود ایجاد کند. شما می‌توانید نمونه کار‌های این گروه را در سایت مکعب مشاهده کنید.

گروه مکعب باور دارد رنگ و نور تاثیر قراوانی در طراحی دارند. رنگ‌های مناسب، تصویر مثبتی در روحیه کارکنان خواهند داشت. در هنگام استفاده از رنگ باید محدودیت‌های سازمان مد نظر قرار گرفته و اگر طراحی دکوراسیون اداری از رنگ بندی مناسبی برخوردار باشد راندمان کاری افراد، به علت انرژی مثبتی که در آنها ایجاد می‌شود بالا خواهد رفت.

طراحی داخلی اداری

ایستا

شرکت ایستا شرکتی در زمینه تولید وسایل دکوراسیون اداری است. این شرکت وظیفه تولید لوازم اداری را دارد و در سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز کرد. شرکت ایستا هماهنگی با بازار روز جهانی را در اولویت کار خود قرار داده و سه عامل هزینه کیفیت و زمان را همیشه مدنظر دارد. تمام استانداردهای تولیدی و کنترل کیفیت را رعایت کرده و سرویس‌های خدماتی مناسبی را ارائه می‌کند. خدمات قبل و بعد از فروش خوبی دارد. محصولات ایستا با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان موجود است. گروه‌های طراحی، مدیران و کارفرماها می‌توانند وسایل مورد نیاز خود خود را از مبلمان اداری و پارتیشن ایستا تهیه کنند.

ایستا همه نکات مربوط به دکوراسیون اداری را مد نظر خود قرار داده است و با این کار رضایت مشتریان خود را دو چندان کرده است.

هیرادانا

شرکت هیرادانا شرکت معروف دیگری است که دکوراسیون اداری را از صفر تا صد انجام می‌دهد. این شرکت تجهیزات مبلمان اداری، اجرای پارتیشن هاو .... را انجام می‌دهد. کار این گروه منحصر به فرد است و گروه هیرادانا همیشه سعی دارد تا زیبایی منحصر به فردی را برای فضا خلق کند. خلاقیت و نوآوری از اولویت‌های این گروه می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت پروژه‌های خود را به این گروه بسپارید. هیرادانا معتقد است که مشخصات یک اجرای دکوراسیون اداری خوب آن است که به همه جزئیات توجه کند و همه موارد مربوط به طراحی رعایت گردد.

هیرادانا درباره عنصر نور معتقد است که نور در دکوراسیون اداری می‎تواند به صورت مصنوعی و طبیعی باشد نورهای طبیعی حائز اهمیت هستند اما معماری ساختمان ممکن است به گونه‌ای باشد که نور طبیعی در آن وارد نشود در اینجا نور پردازی های مخفی کار را راحت می‌کنند. نور مناسب از خستگی و خواب آلودگی کارکنان جلوگیری کرده و انرژی مضاعفی به آن‌ها می‌بخشد.

چیدمان اداری

جمع بندی

 

اگر قصد دارید دفتر یا محیط کار خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید و فضای منحصر به فرد داشته باشید این گروه‌ها در هر زمان پاسخگوی نیاز شما هستند و فضای مطابق با سلیقه و خواست شما را طراحی خواهند کرد. شما می‌توانید با مشاوره مناسب از این گروه ها، فضای بسیار خوبی برای کارکنان خود ایجاد کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر