روش تقلب در امتحان آیین نامه

اکثر افراد بعد از پایان 18 سالگی به فکر گرفتن گواهینامه می‌افتند و دوست دارند تا زودتر گواهینامه خود را دریافت کنند. یکی از مراحل بسیار مهم برای دریافت گواهینامه، موفقیت در آزمون آیین نامه است. برای اینکه بتوانید آزمون آیین نامه را با موفقیت پشت سر بگذارید، بهتر است شناخت کاملی از نحوه برگزاری این آزمون و نوع سوالات آن داشته باشید.

ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا با ارائه روشی مناسب به شما کمک کنیم که در این آزمون در اولین تجربه قبول شوید؛ بنابراین برای آشنایی با رمز موفقیت در آزمون‌های آیین نامه رانندگی با ما همراه باشید.

آزمون آیین نامه چگونه برگزار می‌شود؟

بعد از به پایان رسیدن کلاس‌های تئوری آیین نامه، یک آزمون تحت عنوان آزمون آیین نامه کتبی از کارآموزان گرفته می‌شود. آزمون آیین نامه، آزمونی است که به صورت کتبی و در قالب 30 سوال تستی مطرح می‌شود و شما باید بتوانید در مدت 20 دقیقه به این سوالات پاسخ دهید.

به یاد داشته باشید که برای قبولی در این آزمون حتما باید به 26 سوال از این 30 سوال پاسخ صحیح بدهید. در غیر این صورت در آزمون رد خواهید شد. رد شدن در این آزمون به این معناست که باید در هفته‌های بعدی دوباره در آن شرکت کنید تا بتوانید نمره قبولی به دست آورید. همچنین تا زمانی که نتوانید در این آزمون نمره قبولی کسب کنید، نمی‌توانید وارد کلاس‌های عملی رانندگی شوید.

آزمون آیین نامه تا چند سال پیش به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شد. به این صورت که یک بار این آزمون توسط مدرس برگزار می‌شد و افرادی که در این ازمون قبول می‌شدند، می‌توانستند در مرحله دوم آزمون که توسط افسر راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شد، شرکت کنند. اما در چند سال گذشته قوانین تغییر داده شده و این آزمون تنها در یک مرحله و توسط افسر راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شود.

آیا آزمون آیین نامه سخت است؟

امروزه برای دریافت گواهینامه، سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال می‌شود و سوالات به گونه‌ای سخت‌تر طراحی می‌شوند. به طور معمول از هر کلاس با 40 متقاضی گواهینامه تنها 25 الی 20 نفر می‌توانند در آزمون آیین نامه قبول شوند. همین امر باعث می‌شود تا متقاضیان شرکت در این آزمون استرس داشته باشند و نتوانند در جلسه به درستی و در زمان معین شده به سوالات پاسخ بدهند.

البته در نظر داشته باشید که این آزمون نیز مانند سایر آزمون‌ها است و اگر به اندازه کلفی تمرین داشته باشید و از روش‌های درستی برای مطالعه استفاده کنید، می‌توانید در این آزمون قبول شوید.

چگونه می‌توانیم در آزمون آیین نامه قبول شویم؟

روش تقلب در امتحان آیین نامه با سایت آیین تست

استفاده از نمونه 600 سوال آیین نامه یکی از بهترین راه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید در همان بار اول، در آزمون نمره قبولی را کسب کنید. البته به شرطی که این سوالات را به درستی یاد بگیرید و صرفا آن‌ها را حفظ نکنید؛ چراکه در صورت حفظ کردن سوالات ممکن است آن‌ها را سر جلسه فراموش کنید و همین امر باعث استرس بیشتر شما شود و نتوانید امتحان خود را به درستی به پایان برسانید.

در دامه به برخی از روش‌هایی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید احتمال موفقیت خود را در آزمون افزایش دهید.

·         استفاده از نمونه سوالات

همان طور که گفتیم، استفاده از نمونه سوالات می‌تواند مسیر قبولی را برای شما هموار کرده و به شما در این مسیر کمک کند. بنابراین توصیه می‌کنیم، نمونه سوالات آیین نامه را با دقت بخوانید و آن‌ها را به درستی یاد بگیرید. سعی کنید در ابتدا بدون کمک گرفتن از فرد دیگری و به‌تنهایی به نمونه سوالات پاسخ دهید. سپس پاسخ سوالات خود را با پاسخ نامه مقایسه کرده و مواردی که در آن دچار اشتباه شده‌اید را به خوبی بررسی کنید.

·         زمان بگیرید

یکی از روش‌های بسیار خوب برای اینکه بتوانید در این آزمون موفق شوید این است که برای پاسخ‌دهی به سوالات خود زمان در نظر بگیرید. به این صورت که برای پاسخگویی به هر 30 سوال، 20 دقیقه زمان مدنظر قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید مدیریت زمان در جلسه را یاد گرفته و در امتحان اصلی بهتر عمل کنید.

·         آزمون خود را بررسی کنید

بعد از اینکه هرکدام از آزمون‌ها را به پایان رساندید، پاسخ‌های آن را چک کنید و صحیح یا غلط بودن پاسخ خود را به خاطر بسپارید. سعی کنید سوالاتی را که به اشتباه جواب داده‌اید یک بار دیگر بخوانید و آن را به درستی یاد بگیرید تا سر جلسه امتحان اصلی دچار این اشتباه نشوید.

خواندن نمونه سوالات برای قبولی در آزمون

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا تنها خواندن نمونه سوالات برای قبولی در آزمون آیین نامه کافی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ از آنجایی که این سوالات نمونه سوالات آزمون‌های قبلی هستند، بنابراین تمام نکات مهم آیین نامه را در برمی‌گیرند و شما می‌توانید با خواندن و مرور این سوالات به راحتی در آزمون رانندگی قبول شوید. 

سایت آیین تست؛ راهی برای قبولی در آزمون آیین نامه

تقلب در امتحان آیین نامه

وب سایت آیین تست یکی از سایت‌های بسیار معتبر و خوبی است که به صورت اصولی و کاملا گام به گام به آموزش رانندگی پرداخته و به شما کمک می‌کند به یک راننده حرفه‌ای تبدیل شوید. همچینن این سایت با ارائه نمونه سوالات مهم آیین نامه، راه موفقیت در این آزمون را برای شما هموار کرده و منجر می‌شود به راحتی و تنها با خواندن این نمونه سوالات در آزمون موفق شوید.

چرا سایت آیین تست؟

داشتن ویژگی‌های زیر باعث شده تا سایت آیین تست یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه آموزش رایگان رانندگی آیین تست و ارائه نمونه سوالات رانندگی باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • ارائه نمونه سوالات مهم آیین نامه
  • پاسخگویی به سوالات شما از طریق راه‌های مختلف
  • پاسخگویی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • آموزش تمام نکات و موارد مهم رانندگی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر