شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو با بیش از 18 سال سابقه در صنعت ساخت سینی و نردبان کابل و انواع لوله های فولادی با کلیه یراق آلات و تجهیزات و منابع مناسب و روز دارای سوابق درخشانی در این صنعت می باشد .

 

این شرکت دارای سه استاندارد بین المللی در زمینه مدیریت کیفیت ، ایمنی و بهداشت و محیط زیست می باشد که نشان از تعهد ، احساس مسئولیت و انگیزه این سازمان برای کسب رضایت مشتریان گرامی دارد .

سینی کابل

سپکو تولید کننده سینی کابل و نردبان کابل به همراه کلیه اتصالات مربوط به سینی کابل و نردبان کابل اعم از زانویی ، سه طرفه و سینی کابل چهار طرفه . مبدل، رابط ، پشتیبانی، براکت . پیچ و مهره ، زانویی نردبان کابل، نردبان کابل سه طرفه، اتصال نردبان کابل ، تبدیل نردبان کابل، رابط نردبان کابل، پشتیبانی از نردبان کابل، براکت نردبان کابل، پیچ نردبان کابل، اتصالات و اتصالات کانال سینی کابل می باشد که سینی کابل معمولا در کارخانه ها و مراکز صنعتی استفاده می شود.

سینی کابل سپکو

در این حالت از سینی های فلزی با لعاب گالوانیزه استفاده می شود به این صورت که پایه های کانال مشبک به وسیله پیچ و مهره در داخل دیوار و روی سقف و ستون های کارگاه نصب می شود و کابل ها را روی آن می گذارند سپس مطابق هر یک برای گردش هوا در داخل سینی کابل و حفظ دمای مورد نظر سینی کابل سوراخ می شود .

از سینی کابل می توان برای عبور کابل های کنترل و مدیریت و برق و سیگنال استفاده کرد که در اثر عبور برق گرمای زیادی تولید نمی کند.

سینی کابل به صورت مشبک و غیر مشبک مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و تولید می شود تا کمترین میزان ضایعات ورق و بیشترین دوام و استحکام کافی را در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد .

رک های مخابراتی

سپکو به منظور توسعه محصولات خود با توجه به نیاز بازار در فاز سوم محصولات این شرکت، رک های مخابراتی را به سبد محصولات خود اضافه کرده و با توجه به سابقه درخشان خود با کادری مجرب و دستگاه های فعلی، سعی در ساخت بهترین محصولات دارد .

رک های مخابراتی سپکو

رک های مخابراتی یا رک های شبکه چیست ؟

در شبکه های LAN ( محلی )  دستگاه های مورد نیاز  مختلفی وجود دارد که یکی از آنها رک است که وظیفه اصلی این محصول علاوه بر محافظت از سرورها  و تسهیل جایگیری تجهیزات شبکه می توان  به نظم و زیبایی که به کار می بخشد اشاره نمود . رک های ساخت شرکت سپکو دارای پانچ  های متعدد برای گردش بهتر هوا دارای قابلیت نصب فن می باشد .

لوله فولادی برق

سپکو تولید کننده لوله های فولادی برق، گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، لوله های فولادی رنگی، اتصالات لوله های استیل برقی، درب و سه راهی های ریخته گری، زانویی گرد، کابل کشی، بوش های معمولی و گرم، یراق آلات ، بوش، بست سفید، انواع باکس اسپلیتر آلومینیومی و گالوانیزه، باکس تماسی کف فولادی و آلومینیومی و ... نیز می باشد.

لوله فولادی برق سپکو

به منظور تقویت و ماندگاری بیشتر و حفاظت بهتر از عملکرد سیم کشی و سیم کشی در واحدها و کارخانجات ساختمانی و صنعتی، نیاز به لوله های فولادی برقی احساس می شود که می توانند به صورت لوله های فولادی توکار یا روکار ساخته شوند .

قالب گیری آسان با دستگاه خم کن لوله و همچنین استحکام و دوام باعث افزایش محبوبیت لوله های فولادی برق برای سالیان متمادی شده است .

سپکو پنل های لوله ای فولادی برقی در کلاس جهانی و میزهای استاندارد را با نام انحصاری سپکو استیل الکتریک لوله ها تولید می کند .

ارتباط با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس: تهران،میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان سمیه،ساختمان 58، پلاک 132،طبقه سوم، واحد 32

تلفن: 88594463

ایمیل: sepco.co@gmail.com

وب سایت: www.sepcoir.com

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر