بوتاکس مسپورت جزو محصولات تولید شده در ایران است و یکی از محبوب‌ترین برندهای بوتاکس در ایران و ترکیه می‌باشد. شرکت‌های مختلفی از کشورهای مختلف برندهای بوتاکس ساخته‌اند ولی بوتاکس مسپورت در آزمایشات اخیر نشان داده که از نظر کیفیت با برندهای اروپایی و آمریکایی در یک سطح قرار گرفته است. تزریق بوتاکس مسپورت در بخش زیبایی برای از بین بردن چین و چروک صورت مانند رفع خطوط پیشانی و خط اخم، خطوط دور چشم و غیره استفاده می‌شود. بوتاکس مسپورت مانند بقیه برندهای بوتاکس با فلج کردن عضلات، چین و چروک صورت را رفع می‌کند.

بوتاکس مسپورت چگونه کار می‌کند؟

عضلات بیش از حد فعال صورت یکی از دلایل اصلی چین و چروک هستند. هر بار که حالت چهره را عوض می‌کنید، این ماهیچه‌ها منقبض می‌شوند که باعث ایجاد خطوط و چین در پوست شما می‌شود. با افزایش سن، پوست شما خشک‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و صاف شدن مجدد پوست پس از این انقباضات را سخت‌تر می‌کند، بنابراین چین‌وچروک‌ها، خطوط اخم و پنجه کلاغی شما عمیق‌تر می‌شوند.

فرمول پزشکی پشت بوتاکس مسپورت از یک نوروتوکسین باکتریایی می‌آید. این باکتری به طور موقت ارتباط بین اعصاب و عضلات شما را مختل می‌کند. وقتی بوتاکس در مقادیر کم به صورت شما تزریق می‌شود، ماهیچه‌های صورت شما را شل می‌کند، بنابراین ظاهری صاف‌تر و جوان‌تر خواهید داشت.

مزایای بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت فواید زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

ظاهری طبیعی‌تر

یک متخصص پوست با تجربه، مقادیر دقیق بوتاکس مسپورت را به ناحیه درمان تزریق می‌کند تا فعالیت عضلانی را آرام کند، نه اینکه به طور کامل آن را محدود کند. با استفاده از این محصول، زنان و مردان می‌توانند ظاهری طبیعی، شاداب و درخشان داشته باشند که حالت چهره آن‌ها را حفظ کند.

بوتاکس مسپورت می‌تواند نواحی مختلف صورت را درمان کند.

یکی از بزرگ‌ترین قسمت‌های صورت، پیشانی است. بوتاکس مسپورت درمانی عالی برای از بین بردن خطوط اخم پیشانی است. بوتاکس مسپورت برای درمان خطوط افقی پیشانی نیز استفاده می‌شود. بوتاکس مسپورت در ناحیه چشم نیز می‌تواند خطوط دور چشم را درمان کند.

درمان با بوتاکس همچنین باعث کاهش خشم و تنشی در صورت شما می‌شود که این نوع چین و چروک‌ها اغلب ایجاد می‌کنند. از نظر بالینی ثابت شده است که در 80 درصد از مردان و زنانی که برای خطوط اخم متوسط ​​تا شدید با بوتاکس مسپورت درمان می‌شوند، طی 30 روز بهبود قابل‌توجهی دریافت می‌کند.

درمان‌های سریع و بدون درد و بدون زمان استراحت

علاوه بر نتایج اثبات شده و ظاهر طبیعی‌تر، درمان بوتاکس سریع و نسبتاً بدون درد است. بسته به ناحیه درمان و حساسیت شما به سوزن، ممکن است از یک ماده بی‌حس کننده موضعی برای افزایش راحتی شما استفاده کنند. تعداد دقیق تزریق بر اساس محل درمان و شدت چین و چروک شما متفاوت است. هنگامی که قرار ملاقات شما تمام شد، می‌توانید بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید. پس از تزریق بوتاکس، می‌توانید انتظار داشته باشید که در عرض 24 تا 48 ساعت نتایج را مشاهده کنید.

آماده شدن برای بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت شامل یک درمان غیرجراحی در مطب است و به حداقل آمادگی نیاز دارد. شما باید قبل از انجام عمل، سابقه پزشکی، آلرژی یا شرایط پزشکی خود را به پزشک خود اطلاع دهید. ارائه دهنده درمان شما باید یک پزشک دارای مجوز، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد. ممکن است لازم باشد قبل از عمل تمام آرایش خود را پاک کرده و ناحیه درمان را تمیز کنید. همچنین ممکن است لازم باشد از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین برای کاهش خطر کبودی اجتناب کنید.

مراحل انجام بوتاکس مسپورت

درست مانند هر مارک دیگر بوتاکس، یک سوزن بسیار ظریف برای تزریق بوتاکس مسپورت به عضلات صورت که باعث ایجاد چین و چروک می‌شود، استفاده می‌شود. پزشکان ممکن است قبل از تزریق بوتاکس مسپورت، ناحیه را با کمپرس یخ یا کرم بی‌حس کننده موضعی بی‌حس کنند.

نتایج چه هستند و چه مدت ماندگاری دارند؟

طول عمر بوتاکس مسپورت در افراد مختلف و سبک زندگی آن‌ها متفاوت است. نتایج بوتاکس مسپورت با گذشت زمان به آرامی کاهش می‌یابد و 3 تا 6 ماه دوام می‌آورد، برخی از افراد پس از 4 ماه برای طولانی‌تر کردن نتایج بوتاکس مسپورت ان را تکرار می‌کنند. هیچ روش دیگری برای افزایش طول عمر بوتاکس مسپورت وجود ندارد.

چه چیزی بر هزینه بوتاکس مسپورت تاثیر می‌گذارد؟

هزینه درمان بوتاکس مسپورت تحت تأثیر عوامل متعددی قرار خواهد گرفت. برهزینه واقعی بوتاکس مسپورت، زمان ارائه دهنده‌ای که این عمل را انجام می‌دهد، منطقه تحت درمان، نتایج مورد نظر، موقعیت جغرافیایی شما و تجهیزات رویه‌ای، همگی تاثیر دارند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که بوتاکس مسپورت موقتی است. نتایج، در برخی موارد، تنها از طریق درمان‌های متعدد حاصل می‌شوند و تمام نتایج را می‌توان تنها با جلسات منظم نگهداری حفظ کرد.

هزینه بوتاکس مسپورت شامل چه مواردی می‌شود؟

ممکن است از خود بپرسید که این محدوده‌های هزینه در واقع شامل چه مواردی می‌شوند. بوتاکس مسپورت با در نظر گرفتن تعداد واحدهای مورد نیاز برای نتیجه زیبایی مطلوب به راحتی قابل درک است.

علاوه بر هزینه واقعی واحدهای بوتاکس مسپورت، هزینه‌هایی برای زمان ارائه‌دهنده، لوازم مورد استفاده در این روش (دستکش، سوزن، داروهای بیهوشی) و احتمالاً هزینه‌های تسهیلات وجود خواهد داشت. قیمت‌های ذکر شده در بالا هزینه هر جلسه می‌باشد. درمان‌های نگهداری مورد نیاز خواهد بود. بسته به ارائه دهنده شما و امکانات، ممکن است برنامه‌های تشویقی برای کاهش هزینه‌های بیماران عادی وجود داشته باشد.

سایر موارد استفاده از بوتاکس مسپورت

به غیر از درمان چین و چروک صورت، کاربردهای دیگری نیز برای بوتاکس مسپورت وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

لیفت ابرو

این یک پیشرفت طبیعی فقط برای درمان خطوط پیشانی و اخم است. وقتی عضلاتی که قسمت‌هایی از ابروهای شما را به سمت پایین می‌کشند درمان شوند، شل می‌شوند. این به ماهیچه‌هایی که قوس و دم را بالا می‌کشند اجازه می‌دهد تا جبران کنند.

برخی از افراد این عمل را "لیفت چشم غیر جراحی" می‌نامند زیرا می‌تواند با افتادگی ابروها مقابله کند و حالت و صورت مشتری را باز کند و او را جوان‌تر، شادتر و بیدارتر نشان دهد.

لبخند لثه ای

بسیاری از افراد از میزان لثه‌هایی که هنگام لبخند زدن نشان می‌دهند راضی نیستند. اگر به تصاویر خود نگاه می‌کنید و آرزو می‌کنید که فقط دندان‌ها را نشان می‌دادید، بوتاکس مسپورت می‌تواند کمک کند. این کار باعث شل شدن ماهیچه‌هایی می‌شود که بیش از حد لب‌های شما را می‌کشند و لثه‌های شما را آشکار می‌کند. هنگامی که پزشک شما در این عضلات تزریق می‌کند، هنوز می‌توانید لبخند بزنید، اما فقط به اندازه دلخواه خود را نشان می‌دهید.

تعریق بیش از حد زیر بغل

به غیر از چین و چروک و خطوط، اگر از تعریق بیش از حد زیر بغل رنج می‌برید، بوتاکس مسپورت برای درمان این عارضه تایید شده است. مشخصه این عارضه داشتن رطوبت مداوم زیر بازوها است و افرادی که از این عرق رنج می‌برند تقریباً در هر ساعت بیداری از روز عرق می‌کنند. آنقدر بد می‌شود که بیماران دچار اضطراب اجتماعی می‌شوند و فقط لباس‌های تیره و گشاد می‌پوشند تا عرق خود را پنهان کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر