گوشی Samsung A03s 32 یکی از گوشی‌های پایین رده برند سامسونگ به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این مدل گوشی برای کسانی که بودجه زیاد برای خرید گوشی ندارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است؛ اما توجه داشته باشید که قبل از خرید گوشی سامسونگ ، حتما باید نقد و بررسی Samsung A03s 32 را مطالعه کنید. این کار به شما کمک می‌کند ویژگی‌ها و کاربردهای گوشی را بهتر و بیشتر بشناسید. در نتیجه خرید مطمئن‌تری خواهید داشت.

طراحی گوشی

خوشبختانه این مدل گوشی سامسونگ، یکی از گوشی‌هایی است که طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندی دارد. این گوشی جدید و تازه معرفی شده، با داشتن همین ویژگی‌های خوب به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شده است. لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ A03s در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، مشخصات فنی بسیار خوبی هم دارد. وزن این گوشی، 196 گرم است و می‌توان گفت برای یک گوشی هوشمند می‌تواند بسیار مناسب باشد.

طراحی گوشی

دقت داشته باشید که وزن گوشی، یکی از ویژگی‌هایی است که حتما باید آن را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه این مدل گوشی سامسونگ با وزن مناسبی که دارد، هنگام نگه داشتن آن در دست شما را اذیت نمی‌کند. اگر همیشه گوشی در دستتان است و از آن به مدت طولانی استفاده می‌کنید، سعی کنید قبل از خرید حتما وزن گوشی را چک کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد نقد و بررسی و خرید گوشی به قیمت عمده Samsung A03s 32 به آن اشاره کنیم، داشتن حسگر اثرانگشت است. لازم به ذکر است که این مدل گوشی، امنیت بسیار خوبی دارد و برای قفل هم از اثر انگشت استفاده می‌کند. همچنین کاربر در صورت تمایل می‌تواند روش‌های دیگری مثل پین یا الگو را هم استفاده کند. حسگر اثرانگشت این مدل گوشی، به صورت جداگانه در پشت گوشی واقع نشده است. بلکه روی خود دکمه پاور اصلی در قسمت جلویی قرار دارد.

دوربین و صفحه نمایش گوشی

دوربین و صفحه نمایش

در ادامه نقد و بررسی  گوشی موبایل سامسونگ A03s ظرفیت 32 گیگابایت می‌خواهیم به دو موضوع مهم گوشی یعنی دوربین و صفحه نمایش بپردازیم. دقت داشته باشید که گوشی سامسونگ A03s یکی از گوشی‌هایی است که به عنوان موبایل میان رده شناخته می‌شود. یعنی این‌که سخت‌افزار و مشخصات فنی آن در سطح قابل قبولی قرار دارد. درباره صفحه نمایش این مدل گوشی، باید گفت که اندازه 6.5 اینچی دارد.

همچنین رزولوشن آن 1600 در 720 است که برای یک گوشی خیلی خوب است. نوع صفحه نمایشی هم که در آن به کار رفته، از نوع IPS lCD است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که صفحه نمایش این مدل گوشی دارد، این است که می‌تواند در هر اینچ، 270 پیکسل را نمایش دهد. دقت داشته باشید که رزولوشن دوربین اصلی، 13 مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد.

در ادامه نقد و بررسی Samsung A03s 32 باید گف که دو سنسور دیگر با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو در دوربین این مدل گوشی به کار رفته است. از دیگر امکاناتی که دوربین گوشی سامسونگ A03s دارد، می‌توان به سنسور عمق و همچنین کیفیت 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای تماس‌های تصویری کیفیت بسیار خوبی دارد.

پردازنده و باتری گوشی

پردازنده و باتری

یکی دیگر از مواردی که باید در نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ A03s ظرفیت 32 گیگابایت به آن پرداخته شود، پردازنده و البته باتری گوشی است. پردازنده گوشی سامسونگ A03s، پردازنده میان رده هلیو P35 است. دقت داشته باشید که این پردازنده، توسط شرکت مدیاتک (MediaTek) تولید شده است. لازم به ذکر است که حداکثر فرکانسی که این پردازنده 64 بیتی می‌تواند ارائه دهد، 2.35 گیگاهرتز است.

همچنین از 4 هسته تشکیل شده است. در نتیجه با وجود چنین پردازنده‌ای، بازی‌هایی که خیلی سنگین نیستند را می‌توانید اجرا کنید. درباره باتری گوشی باید گفت که 5 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و بعد از 1 بار شارژ کردن آن، در صورتی که از گوشی برای کارهای معمولی استفاده کنید، تا 2 روز هم نیازی به شارژ کردن آن نخواهید داشت.

سخن آخر

نقد و بررسی Samsung A03s 32 موضوع اصلی ما در این مطلب بود که سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره قطعات مهم گوشی در اختیار شما قرار دهیم. دقت داشته باشید که این گوشی 2 سیم کارته است. همچنین بدنه بسیار مقاومی دارد. همچنین رم 3 گیگ و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، دیگر ویژگی‌هایی هستند که در این مدل گوشی سامسونگ دیده می‌شوند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر