روزانه افراد بسیار زیادی جهت خرید پرده زبرا به بازار پارچه و پرده، و همچنین مغازه های مربوطه، مراجعه می کنند.

کیفیت منحصر به فرد این نوع پرده سبب شده است مردم ازآن استقبال ویژه‌ ای کنند. پرده های زبرا که در رده جدیدترین و به روزترین انواع پرده فرار می گیرند، در دو لایه موازی تولید می شوند؛ همین امر باعث شده است تنظیم نور محیط به طور چشمگیری راحت تر و دقیق تر انجام شود.

شما با استفاده از پرده های زبرا قادر خواهید بود علاوه بر حفظ حریم خصوصی خود و داشتن امنیتی مطلوب از نور بسیار خوبی در خانه و یا محل کار خود برخوردار شوید.

جالب است بدانید که پرده زبرا به علت زیبایی سرشاری که دارد به عنوان پرده تزیینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ناگفته نماند که پرده های زبرا شباهت بسیار زیادی به پرده‌ های کرکره ای دارند و تنها تفاوت میان آن ها جنسشان می باشد.

بدون اغراق خرید پرده زبرا می تواند آرامش و شادی عظیمی را به شما و اعضای خانواده تان هدیه دهد.

در این مقاله می خواهیم به طور جامع و کامل پرده های زبرا را مورد بررسی قرار دهیم؛ در نتیجه به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا انتها همراه ما بمانید.

پرده زبرا

حائز اهمیت ترین و بارزترین مزیت های پرده زبرا

پرده های زبرا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار اند که تمامی آن ها با یک امتیاز مثبت برایشان به حساب می آیند.

به طور مثال پرده های زبرا دوام و طول عمر بالایی نسبت به دیگر انواع پرده دارند. همچنین نگهداری و نظافت آن ها بسیار ساده و سریع می باشد.

از آن جایی که در آشپزخانه همواره غذا طبخ شده و روغن در سراسر محیط پخش می شود، نیاز به یک پرده مناسب پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید که پرده زبرا آشپزخانه علاوه بر تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ قابلیت شستشویی آسان نیز دارد؛ به همین علت توصیه می کنیم از پرده های زبرا برای آشپزخانه منزلتان استفاده کنید.

از دیگر مزیت های پرده زبرا می توان به نصب آسان و سریع آن اشاره داشت. ناگفته نماند که پرده های زبرا قابلیت نصب در دو نوع دستی و کنترلی را دارا می باشند و شما می توانید به راحتی و از راه دور مدل کنترلی یا همان برقی را تنظیم نمایید.

پرده زبرا

جنس پارچه پرده زبرا

جهت خرید پرده زبرا لازم است از جنس آن نیز با خبر شده و اطلاعاتی کافی درباره آن به دست آورید.

معمولاً پرده های زبرا از پارچه های توری دوخته شده اند. همانطور که از نام آن نیز مشخص است ظاهری راه راه دارد. به بیان دیگر هنگام تولید پرده های زبرا از نوارهای تیره و روشن که به صورت یکی در میان دوخته شده اند استفاده می شود.

این موضوع امکان تنظیم زاویه تابش نور خورشید به داخل محیط و همچنین میزان نور ورودی را فراهم می کند.

پرده زبرا آشپزخانه

همانطور که در جریان هستید دکوراسیون داخلی منزل، به ویژه آشپزخانه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فراموش نکنید که آشپزخانه قلب تپنده خانه، یعنی محل آسایش و آرامش، شما است؛ به همین علت باید بهترین گزینه ها را برای آن انتخاب کنید.

از آنجایی که پرده نقشی بسیار اساسی در دکوراسیون داخلی ایفا می کند، باید از مناسب ترین نوع موجود در بازار کمک بگیرید.

جالب است بدانید که پرده زبرا آشپزخانه در طرح ها و رنگ های دلخواه شما تولید می شوند؛ حتی امکان چاپ طرح و عکس مورد نظر نیز بر روی پرده های زبرا امکان پذیر است.

برخی از پرده های زبرا دارای طرح های گل گلی و شاد هستند که می ‌توانند سبب دلباز تر جلوه کردن آشپزخانه شما شوند.

از طرف دیگر خانم ها ترجیح می دهند هنگام آشپزی از نور طبیعی خورشید بهره ببرند. پرده های زبرا می توانند علاوه بر حفظ حریم شخصی، میزان مطلوبی از نور را وارد آشپزخانه کنند.

اگر خاطرتان باشد پیش از این به مدل برقی و ریموتی پرده های زبرا اشاره کردیم. همین امر می تواند نقطه قوتی برای پرده زبرا آشپزخانه به شمار رود.

هنگام آشپزی احتمال دارد دست ها آلوده به مواد غذایی باشند و با کوچک ترین لمسی پرده کاملا کثیف شود. این در حال است که شما با استفاده از مدل ریموتی و برقی پرده زبرا از وقوع چنین حادثه های تلخی جلوگیری کنید.

ویژگی های ظاهری پرده زبرا

اکنون که با نحوه عملکرد پردهای زبرا آشنا شده اید بهتر است اطلاعات بیشتری درباره ویژگی های ظاهری آن کسب نمایید.

در نگاه اول پرده زبرا کاملا ساده و مینیمال می باشد؛ به همین دلیل شما قادر خواهید بود با هر سبک دکوراسیونی از پرده های زبرا استفاده کنید. البته بیشتر طرفداران پرده‌ زبرا سبک مدرن را ترجیح می ‌دهند.

ظاهر پرده زبرا به گونه ‌ای است که شما می توانید به راحتی و با کم ترین هزینه آن را با سایر وسایل موجود در اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و یا.... خود ست نمایید.

 شستشوی پرده های زبرا

از آنجایی که شستوشوی ماهانه و یا فصلی پرده ها الزامی می باشد، خوب است برخی از ترفند های شستشوی پرده زبرا را در ادامه با هم بررسی کنیم.

در صورتی که قصد دارید پرده های خود را به صورت هفتگی و یا ماهانه شستشو دهید، می توانید از بخارشوی و یا وکیوم استفاده نمایید.

البته استفاده از اسفنج آغشته به آب و مواد شوینده نیز به پاکسازی بهتره پرده های تان کمک می کند. برای این کار لازم است اسفنج را به آرامی بر روی تمامی نقاط پرده کشیده و سپس با یک دستمال نمدار چند بار آن را پاک کنید.

ناگفته نماند که پرده هایی که از پارچه های حریر دوخته شده اند از لطافت بیشتری برخوردار بوده و لازم است آن ها را با ملایمت بیشتری تمیز کنید.

لازم به ذکر است که شستشوی به موقع پرده های زبرا از رسوب آلودگی در آن ها و همچنین پوسیدگی زود هنگامشان جلوگیری‌ خواهد کرد.

خرید پرده زبرا

قیمت پرده زبرا

قطعاً یکی از ملاک هایی که ما قبل و هنگام خرید به آن توجه می کنیم موضوع هزینه تمام شده آن می باشد.

خوشبختانه پرده های زبرا بسیار متنوع می باشند و شما می توانید با هر میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید پرده دلخواه خود را خریداری نمایید. همچنین با مقایسه قیمت پرده زبرا نسبت به سایر انواع گوناگون پرده متوجه خواهید شد که این نوع از پرده قیمتی بسیار منصفانه دارند و خرید آن کاملا مقرون به صرفه می باشد.

سخن پایانی

خرید پرده زبرا می تواند به شما در داشتن دکوراسیونی منحصر به فرد و خاص کمک شایانی کند.

در این مقاله سعی کردیم اصلی‌ ترین نکات خرید این نوع پرده و همچنین مراقبت های پس از آن را ارائه دهیم.

به یاد داشته باشید که پرده های زبرا می توانند در هر جایی اعم از آشپزخانه، اتاق خواب، سالن مطالعه، سالن پذیرایی، دفاتر، ادارات و کارخانه ها، و... مورد استفاده قرار گیرند.

پرده های زبرا که از جدیدترین انواع پرده نیز به شمار می ‌روند، به علت کیفیت بسیار بالایشان جزء پر فروش ترین و پر مخاطب ترین پرده های موجود در بازار طبقه بندی می شوند.

توجه داشته باشید که قیمت پرده زبرا بسیار مناسب است و شما قادر خواهید بود با کم ترین بودجه در دسترس آن را خریداری نمایید.

امیدواریم بتوانید با به کارگیری مطالب ذکر شده در این مقاله خریدی بسیار عالی و انتخابی ویژه داشته باشید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر