داشتن یک برنامه خوب برای بازسازی کافی شاپ، اولین اصل برای موفقیت در این حرفه محسوب می‌شود. بنابراین اگر به فعالیت در این شغل علاقه دارید، می‌بایست بدانید که یک کافی شاپ خوب باید فضایی عام پسند داشته باشد تا موجب جذب مشتریان شود. به بیان دیگر این ظاهر و نوع طراحی کافی شاپ است که موجب جذب مشتری خواهد شد. حال ممکن است که در ذهن شما سوال ایجاد شود که چگونه می‌توان یک کافه‌ی جذاب و زیبا طراحی کرد؟ برای دریافت پاسخ تمامی سوالات ذهنی خود، ادامه‌ی این مطلب را دنبال نمائید.

راه اندازی کافی شاپ چقدر سود دارد؟

اقدام به راه اندازی یا بازسازی یک مکان برای داشتن یک کافه پیش از هر چیزی انگیزه می‌خواهد؛ اگرچه فعالیت در این حرفه اثرات مثبت بیشماری دارد، اما لازم است انگیزه‌ای جدی نیز وجود داشته باشد. سودآور بودن کافی شاپ مهم‌ترین انگیزه برای راه‌اندازی و اقدامات اولیه همچون طراحی خاص و جذاب به شمار می‌رود. لازم است بدانید که جای هیچگونه نگرانی در زمینه کسب درآمد در کافی شاپ وجود ندارد؛ چراکه در عصر حاضر کافه‌ها به محلی آرامشبخش و پرتردد برای افراد در سنین مختلف تبدیل شده است. از آنجا که تردد در کافه‌ها بسیار زیاد می‌باشد و افراد زیادی برای صحبت کردن با دوستان یا خلوت کردن و مطالعه‌ی کتاب حضور در کافه را ترجیح می‌دهند، پس با قاطعیت می‌توان گفت در این حرفه سود بسیاری به دست خواهید آورد.

طراحی جذاب برای کافی شاپ الزامی است!

تفاوتی ندارد که برای اولین بار قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید یا تصمیم به بازسازی یک کافه‌ی قدیمی خود را گرفته‌اید. در هر صورت می‌بایست در قدم نخست یک طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی خاص و تک را در نظر بگیرید. آنچه که در لحظه‌ی اول چشم رهگذران را به خود جذب می‌کند، نوع طراحی و دکور فضای کافه است. بنابراین می‌بایست از یک طراح خوب برای این کار کمک بگیرید تا با توجه به سلیقه و خواسته‌های شما بهترین طراحی را ارائه نماید. لازم است پیش از اعلام خواسته‌ها و سلیقه‌ی شخصی خود، سلیقه‌ی عموم مشتریان را بشناسید تا بهترین طراحی را داشته باشید. برخی از نکات مهم که می‌بایست برای طراحی کافی شاپ در نظر داشته باشید، به شرح زیر می‌باشد:

  1. از حداکثر فضا برای دکور داخلی استفاده شود، تا بستر کافی برای مهیا کردن سفارشات و نشستن مشتریان وجود داشته باشد.
  2. در طراحی دکور داخلی از رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش استفاده شود تا مشتریان با حضور در محل احساس خوشایندی داشته باشند.
  3. استفاده از دکورهای کتابخانه‌ای و طراحی فضاهایی مخصوص عکاسی نیز بسیار جذب کننده خواهد بود.
  4. نمای ساختمانی کافی شاپ نیز به اندازه دکوراسیون داخلی حائز اهمیت بوده و می‌بایست با طرح و رنگ نمای داخلی ساخته شود.

به وضوح روشن است که طراحی و اجرای طرح برای بازسازی کافی شاپ، نیازمند دریافت مشاوره و تخصص افراد حرفه‌ای در این زمینه می‌باشد. بدون شک با دریافت مشاوره از افراد متخصص و توجه به موارد فوق به راحتی می‌توانید جذاب‌ترین کافه‌ی شهر خود را راه‌اندازی نمائید.

راه انداختن کافه چقدر هزینه دارد؟

مسلماً یکی از نگرانی‌های بزرگ شما برای راه‌ انداختن کافی شاپ میزان هزینه‌ها و حتی هزینه‌های مربوط به طراحی آن است. اگرچه این نگرانی کاملاً طبیعی می‌باشد، اما نباید به آن بها دهید. کافی شاپ‌ها اگر به درستی طراحی شده و جذابیت بالایی برای جذب مشتریان داشته باشند، بسیار بسیار سودآور خواهند بود. بنابراین هرچقدر برای راه‌اندازی و طراحی پروژه هزینه کنید، چندبرابر آن را سود خواهید کرد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر به هر علتی طراحی را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام ندهید، نه تنها سود نخواهید کرد، بلکه ممکن است ضرر کنید.

بهترین خدمات را به مشتری ارائه کنید!

اگرچه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی کافی شاپ از جمله مهم‌ترین و خاص‌ترین بخش‌های راه‌اندازی آن است، اما تنها مسئله‌ی مهم محسوب نمی‌شود. علاوه بر داشتن جذابیت در دکور می‌بایست خدمات خوبی نیز به مشتریان ارائه شود، به طور کلی خدمات برتر در یک کافه عبارت هستند از:

  • خوش برخوردی پرسنل با مشتریان و احترام به ایشان
  • ارائه منو متنوع برای افراد با سلایق مختلف
  • بهترین شیوه تهیه انواع کیک و قهوه و ... برای جلب رضایت مشتری
  • ارائه خدمات با قیمتی متعارف

بدون شک کافه شما با یک طراحی مدرن و جذاب مبتنی بر اصول فوق می‌تواند در مدت کوتاهی بسیار بسیار موفق بوده و به سودآوری بالایی دست پیدا کند. سود حاصل از راه‌اندازی کافی شاپ به حدی بالا خواهد بود که جای هیچگونه خلاء نبوده و در این شغل با آرامش احساس امینت کنید؛ چراکه امروزه کافه طرفدار زیادی دارد.

با "سایت بسپار" بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر برای پیدا کردن بهترین طراح و مشاور دچار مشکل و سردرگمی هستید، یک راهکار ویژه و مناسب برای شما کمک گرفتن از سایت بسپار است. این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات و معرفی انواع مشاغل و کسب و کارها فعالیت دارد، گزینه‌های متعددی پیش روی شما خواهد گذاشت تا برای داشتن یک کافه جذاب مانعی نداشته باشید. در بسپار به آسانی می‌توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و اقدامات درست و موثری را برای پیشبرد کارهای خود بردارید. این سایت به عنوان یکی از رسانه‌های پر بازدید و مطمئن منبع موثق و مطمئنی برای شما بوده و با سرعت بالایی که دارد رضایت کاربران را جلب خواهد کرد. پس تعلل، نگرانی و اضطراب با کمک این سایت تخصصی کنار گذاشته و برای رسیدن به رویایی‌ترین کافی شاپ شهر از همین حالا اقدام کنید. تنها کافی است نام این سایت را جستجو کنید تا وارد دنیای پر از اطلاعات آن شوید.

منبع سایت بسپار www.bespar.net 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر