داشتن فالوور بالای اینستاگرام، یکی از مزایایی است که هر کاربری که دنبال کسب درآمد است دوست دارد داشته باشد. این افراد هر لحظه به دنبال افزایش فالوور هستند زیرا می‌دانند یکی از ویژگی‌های یک پیج خوب و قابل اطمینان، داشتن فالوور بالاست.یکی از این راهکارها، استفاده از ربات افزایش فالوور است. همانطور که می‌دانید نرم افزارهای زیادی وجود دارند که باعث افزایش فالوور می‌شوند اما تاثیری در افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار نمی‌شوند، اما دراین مقاله قصد داریم که ربات‌هایی به شما معرفی کنیم که برایتان قابل استفاده و مفید باشند.

 

ربات افزایش فالوور چیست؟

ربات افزایش فالوور

ربات اینستاگرام، رباتی است که می‌تواند مانند یک کارمند در طول شبانه روز بدون هیچ استراحتی کار کند و در افزایش فالوور به شما کمک کند. درواقع ربات اینستاگرام به نحوی کار می‌کند که منجر به بازدید بیشتر پست‌ها و صفحه شما و همچنین افزایش فالوورهای واقعی می‌شود.

 

معرفی نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام 

در این قسمت نرم افزارهای رایگانی که به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک می کند را معرفی می کنیم. این نرم افزارها قابل استفاده در گوشی های اندروید و آی او اس هستند و به راحتی می توانید از این اپلیکیشن ها برای جذب فالوور بیشتر پیج اینستاگرام تان استفاده کنید.

 

1-Turbo followers for instagram

اگر می‌خواهید به سرعت فالورهای شما افزایش پیدا کند و به اصطلاح یک شبه محبوب بشوید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای ای او اس است و از این طریق، هزاران فالوور فعال در اینستاگرام را می‌توانید جذب کنید.در این برنامه‌ی فالوور یاب، فقط کسانی که واقعا به پروفایل شما علاقه دارند جذب صفحه‌ی شما می‌شوند. زمانی که فالوور شما بیشتر می‌شود، بنابراین لایک‌های شما نیز افزایش می‌یابد و همین باعث پیشرفت شما در اینستاگرام می‌شود.

 

2-برنامه افزایش فالوور free followers plus

یکی دیگر از برنامه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، برنامه‌ی فری فالوور پلاس است.در این برنامه می‌توانید تعداد فالوورهای خود را به راحتی افزایش دهید.از مزایای این برنامه می‌توان به حجم کم و استفاده‌ی آسان آن اشاره کرد و همچینین می‌توان از طریق این برنامه فالوور هم خرید . بیش از 500 هزار نفر ازاین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرده‌اند. به همین دلیل یکی از محبوب ترین برنامه‌ها در میان کاربران است و ریت آن در گوگل پلی 8/4 از0/5 است.

 

3-برنامه فالوور بگیر اینستاگرام follower pumper

این برنامه‌ی رایگان به این صورت است که از طریق محتوای هشتگ کمک می‌کند تا شما فالوور بیشتری جذب کنید . به این معنی که هر چه هشتگ‌های  شما هدفمندتر باشد، محتوای شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند. در این صورت شما بیشتر لایک و فالوور دریافت می‌کنید .

 

4- برنامه افزایش فالوور magic liker

این برنامه به صورت رایگان و برای کاربران اندروید کاربرد دارد .این برنامه‌ی ساده  قابلیت این را دارد تا لایک‌های شما را افزایش بدهد و لایک‌های واقعی برای شما بدست بیاورد.از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به رایگان و سریع بودن، افزایش لایکِ فالوور واقعی، کاربری و طراحی ساده و آسان اشاره کرد.در این برنامه باید پست‌های دیگران را ببینید و لایک کنید و به ازای لایک‌ها، ستاره به دست بیاورید.در نهایت ستاره‌ها راباید خرج کنید تا از دیگران لایک بگیرید.

 

5-برنامه‌ی افزایش فالوور نینجاگرام

در ابتدا نکته‌ی مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که این برنامه خارجی بوده و برای تهیه آن باید اشتراک بگیرید. اما نسخه‌ی آنلاک شده‌ی آن وجود دارد و شما می‌توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. در این برنامه علی رغم برنامه‌های دیگر نیازی به هدر دادن زمان زیاد و یا جمع کردن سکه برای استفاده از آن ندارید .کافی است یک سری هشتگ مرتبط با موضوعِ محتوای خود به آن بدهید و این برنامه به صورت خودکار پست‌های شما را لایک می‌کند و صفحه‌های مرتبط با موضوع هشتگ را فالو می‎‌کند. این برنامه برای پیج‌های آموزشی بسیار عالی و ارزشمند است.از دیگر کارایی ربات می‌شود به آنفالو کردن کسانی که شما را فالو نکردند، پشتیبانی از زبان فارسی در کامنت‌هاو امکان وصل شدن چند اکانت به طور همزمان اشاره کرد.

 

 6-کافه اینستا

یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های افزایش فالوور اینستاگرام کافه اینستا است که مهمترین مزیت آن این است که به غیر از اندروید بر روی  ای او اس هم قابل اجرا است. باید به این قضیه دقت کنید که سرعت افزایش فالوو در این برنامه بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود اینستاگرام به وجود یک نرم افزار پی ببرد و پیج شما شدوبن (SHADOWBAN) شود.

 

 7- اپلیکیشن FAMEBOOM

اپلیکیشن fameboomیکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که به شما در جذب فالوور و لایکِ بیشتر کمک می‌کند. این برنامه با معرفی هشتگ‌های محبوب، به شما کمک می‌کند تا در پست‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. به این ترتیب هم وارد اکسپلور می‌شوید و هم فالورهای واقعی نصیبتان می‌شود.

 

جمع بندی حرف آخر

برای انتخاب نرم افزار افزایش فالوور باید انتخاب آگاهانه داشته باشید چرا که انتخاب اشتباه  سبب عدم موفقیت شما در اینستاگرام و کسب و کارتان می‌شود.بنابراین برای انتخاب این ربات‌ها چند مورد را در اولویت کارتان قرار دهید.رباتی که دارای پشتیبانی باشد، زیرا مهم‌ترین معیار انتخاب ربات، پشتیبانی و ارائه خدمات آن است و معمولا اکثر آنها 3 تا 7 روز پشتیبانی دارند.همچنین ربات باید دارای امکانات کامل از قبیل فالو، انفالو، لایک، کامنت، دایرکت اتوماتیک و ارسال باشد.امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

منبع : https://hamyareweb.co/best-instagram-robots/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر